|
Geos
|
 |
« Yanıtla #30 : Eylül 13, 2017, 10:06:53 ÖÖ » |
|
Desene Bülent sana iş çıktı bir dahaki buluşmada montajı yaparım
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
i_r_on
|
 |
« Yanıtla #31 : Eylül 13, 2017, 14:06:42 ÖS » |
|
Vanessa cevap verdi. Kendisine bu ürünün satışından doğacak herhangi bir extra geliri kendisiyle paylaşabileceğimi ilettim, mutlulukla karşıladı bunu.
Bu yüzden ürünü sadece monte edilmiş haliyle sizlerle buluşturmaya karar verdim.
Ürün için düşündüğüm fiyat 40 TL. Buna göre daha önceki talebinizi revize edebilirsiniz.
|
|
|
|
|
Logged
|
Every imagination is one's self reflection but not every self reflection is imagination. <I.R.on - 2001> twitter | blog
|
|
|
|
i_r_on
|
 |
« Yanıtla #32 : Şubat 06, 2018, 22:57:36 ÖS » |
|
Malzemeler epey bir zaman oldu geldi. Şöyle bir sorun var, edge connector'ü lehimleme konusunda başarısız olduğumu farkettim*. Bakınız aşağıdaki fotolar. Bu yüzden uzun bir zamandır malzemeler kös kös oturuyor. Evet soru şu : Bu edge connector'leri usturuplu bir şekilde nasıl lehimleyeceğiz?  * : Farkedeli epey zaman oluyor 
|
|
|
|
Logged
|
Every imagination is one's self reflection but not every self reflection is imagination. <I.R.on - 2001> twitter | blog
|
|
|
|
guru68
|
 |
« Yanıtla #33 : Şubat 06, 2018, 23:59:01 ÖS » |
|
bence hic de kotu lehimlenmemis, onemli olan islevi. bu arada ben bu basligi nasil kacirmisim, elinde var mi bi tane bana?
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
i_r_on
|
 |
« Yanıtla #34 : Şubat 07, 2018, 00:41:48 ÖÖ » |
|
@guru68 : dac çipi elimde az sayıda ancak kaplumbağa hızıyla gittiğimizden temin ederiz sorun olmaz  Lehim konusu ise benim içime sinmedi. Pcb ile connector'ün pinlerinin bir şekilde birbirine yapışması ve öyle lehimlenmesi gerekiyor. Yoksa havadan lehim pcb ile konnektörün arasında kalıyor. Bir diğer sıkıntı, küçük olduğu için userport'a sök tak epey sıkıntı. Şu eski lpt kablolarındaki gibi çıkartmayı kolaylaştıracak bir zamazingo yahut kutu şart.
|
|
|
|
|
Logged
|
Every imagination is one's self reflection but not every self reflection is imagination. <I.R.on - 2001> twitter | blog
|
|
|
|
guru68
|
 |
« Yanıtla #35 : Şubat 07, 2018, 00:59:41 ÖÖ » |
|
connectorun uclari pcbye dogru egilse en azindan bir kismi temas eder. lpt tarzi fis kapagi bu boyuta gore bulmak zordur, en mantiklisi kutu icine koyup connectoru vidalamak, boylece cak tikar yaparken lehimlere basinc uygulanmaz ve kopmaz.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Geos
|
 |
« Yanıtla #36 : Şubat 07, 2018, 07:50:29 ÖÖ » |
|
Kaçtane geldi pcb çok basit devre montajı kolay olur
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
witchdoktor
|
 |
« Yanıtla #37 : Şubat 07, 2018, 08:00:07 ÖÖ » |
|
Bu da neymiş yahu diye baktığımda istek listesinde ilk sırada olduğumu görünce şaşkınla karışık bir rahatlama geldi içime 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
wolfiem
|
 |
« Yanıtla #38 : Şubat 07, 2018, 13:02:27 ÖS » |
|
Fazladan varsa ben de bir tane almak isterim. Bu başlığı daha önce kaçırmışım.
|
|
|
|
|
Logged
|
Commodore & Amiga & Amstrad & Retro Macintosh Fan k2.bbs.tr - Çok yakında!
|
|
|
|
emintolga
|
 |
« Yanıtla #39 : Mayıs 12, 2018, 22:15:55 ÖS » |
|
Nejat'cım ben de istiyorum, umarım geç kalmamışımdır.
|
|
|
|
|
Logged
|
Tanar / CLIQUE *C64 | C64C | 1541-II | Dataset | MultiIce III | Expert | SD2IEC | IRQHack64 | Lightpen *PS3 Slim | 500GB | Multiman *PSP 1000, 3000
|
|
|
|
i_r_on
|
 |
« Yanıtla #40 : Mayıs 12, 2018, 22:58:33 ÖS » |
|
Nejat'cım ben de istiyorum, umarım geç kalmamışımdır.
Epey bir tembellik yapıp bunun eksik malzemelerinden (dac çipinden aslında) hiç sipariş vermemişim  Sonuncu sana gelmiş oluyor.
|
|
|
|
|
Logged
|
Every imagination is one's self reflection but not every self reflection is imagination. <I.R.on - 2001> twitter | blog
|
|
|
|
Voltron
|
 |
« Yanıtla #41 : Mayıs 12, 2018, 23:03:06 ÖS » |
|
Kalmadi mi  ?
|
|
|
|
|
Logged
|
Metal grupları çok bağırıyor. haklıyken haksız duruma düşüyorlar...
|
|
|
|
i_r_on
|
 |
« Yanıtla #42 : Mayıs 12, 2018, 23:08:33 ÖS » |
|
Kalmadi mi  ? Full monte kalmamış oluyor  Elimde bir miktar pcb ve bir kısım malzeme var. Sıkıntı şu ki dac çipini sipariş etmediğim için en fazla 10 tane çıkıyor. Tabii bir de yarın test edeceğiz bakalım hepsi çalışacak mı 
|
|
|
|
|
Logged
|
Every imagination is one's self reflection but not every self reflection is imagination. <I.R.on - 2001> twitter | blog
|
|
|
|
Voltron
|
 |
« Yanıtla #43 : Mayıs 12, 2018, 23:11:34 ÖS » |
|
Bana montrsiz de olur bir sekilde monte ederiz  Ama ben yarin yokum ise isi kotusu. Ahh ahh.
|
|
|
|
|
Logged
|
Metal grupları çok bağırıyor. haklıyken haksız duruma düşüyorlar...
|
|
|
|
emintolga
|
 |
« Yanıtla #44 : Mayıs 12, 2018, 23:29:33 ÖS » |
|
Sonuncu sana gelmiş oluyor.
Mükemmel zamanlama için kendimi tebrik ediyorum  Şimdiden çok teşekkürler, ellerine sağlık.
|
|
|
|
|
Logged
|
Tanar / CLIQUE *C64 | C64C | 1541-II | Dataset | MultiIce III | Expert | SD2IEC | IRQHack64 | Lightpen *PS3 Slim | 500GB | Multiman *PSP 1000, 3000
|
|
|
|