Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trAmigaAmiga Genel25 Yıllık Eski Dost. Şimdi Çok Daha İyi (A500'üm)
Sayfa: [1] 2   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: 25 Yıllık Eski Dost. Şimdi Çok Daha İyi (A500'üm)  (Okunma Sayısı 14496 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
AmigaEsref
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.627


love is where you find it.


Üyelik Bilgileri WWW
« : Nisan 21, 2018, 21:57:17 ÖS »

Foruma ilk üye olduğumdan beridir aklımda olan bir konuyu sizinle paylaşmak istiyorum. Nihayet foruma girmeme vesile olan ve A500'ümü toplarken bana çok yardımı olan AmigaTeknik'in gönderdiği son parça ile nihayi sonuca ulaşabildim. 1 yıl 3 aydır süren bir sürecin sonuna gelmiş oldum ve bu anımı siz değerli arkadaşlarımla paylaşmak istedim. Bu süreç boyunca bana yardım eden arkadaşlarıma tek tek teşekkür etmek istiyorum. Unuttuklarım olur ise hatırladıkça ekleyeceğim şimdiden affola.

Annem bir ara, evin tavanın da çocukluğumuzda aldığımız Amiga 500'ün durduğunu söylemişti. Ne kadar zaman geçti hatırlamıyorum ama Ocak 2017'de almaya ve açmaya karar verdim. Gittim aldım, kurdum açmadı tabi durumu da iyi değildi. Googla sarıldım hemen:) her yerde AmigaTeknik'in siteleri ve bilgileri vardı aradım Saolsun hemen yardımcı oldu ve makineyi kısa sürede çalıştırdık. Sonra bana forumdan bahsetti ve üye olmama vesile oldu. Commodore.gen.tr ailesi ile tanıştım ve bu platformla birlikte Amigalarımı geliştirme şansı buldum. Bir çok değerli dostumun yardımı ile oldu.

A500'ümü toplarken değerli, dostum zanpinoz, Shieldleri ve Floopy sürücüsünün metal aksamlarını kaplamam da bana yardımcı oldu. (Tabi sadece bunla kalmadı iyilikleri bir çok oldu forumun kanatsız meleğidir benim için sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.) Değerli, Def Leppard saolsun bir çok konuda yardım ettiği gibi, klavyemin son halini ondan temin ettim. (Bir adet Shield hediyesi ve pc floopy drivela da beni desteklemiştir.) Üstat çok teşekkürler. Değerli izmirmaster kardeşim, her daim hediyeleri ve yardım severliğinin yanında en son üzerinde bulunan Shieldi bana hediye etmiştir. Kendisine çok teşekkür ederim. AmigaTeknik'in Amigam üzerinde emeği büyük bir çok parçayı ondan temin ettim 2 mb ram kart, floopy driver (orjinal) ve saymakla bitmeyecek yan parçalar. Çok teşekkür ederim. Her daim desteklerini hiç eksik etmedi çok çok teşekkürler abi. (Phonix kardeşime de ayrıyetten destekleri ve dostluğu için çok teşekkür ederim. Forumda tanıdığım en iyi insanlardan biridir. Bir çok Amiga ile ilgili parçalarda bana desteği olmuştur.) Özgür Dereli abim de bir adet scart hediyesi mevcut ona da çok teşekkür ederim. Değerli, Savagery abimde a500'ümün mousunu hediye etmiştir ona da gönülden teşekkür ederim. (Ayrı yetten yolladığı hediyeler içinde çok çok teşekkürler.) Konu başlığı itibari ile A500'ümün parçaları üzerinden gittim. Genel olarak teşekkür etmeye kalkarsam sanırım yazım bitmez Kahkaha

Bugün floopy sürücümü de takıp son halinin fotoğraflarını çektim ve o güzel orjinal disket sesini dinledim. Dostluğumuz umarım bir ömür sürer. Herkeze çok teşekkürler sevgilerimle.


* ilk-hali.jpg (429.86 KB, 980x1600 - Görüntüleme: 1531 kez.)

* 01-amigam.jpg (697.08 KB, 1600x984 - Görüntüleme: 1491 kez.)

* 02-amigam.jpg (660.32 KB, 1600x984 - Görüntüleme: 1464 kez.)

* 03-amigam.jpg (399.55 KB, 1600x984 - Görüntüleme: 1463 kez.)

* 04-amigam.jpg (422.69 KB, 1600x984 - Görüntüleme: 1501 kez.)

* 05-amigam.jpg (398.57 KB, 1600x984 - Görüntüleme: 1498 kez.)

* 06-amigam.jpg (89.76 KB, 800x450 - Görüntüleme: 1468 kez.)

* 07-amigam.jpg (81.38 KB, 800x450 - Görüntüleme: 1424 kez.)

* 08-amigam.jpg (248.13 KB, 1200x771 - Görüntüleme: 1516 kez.)
« Son Düzenleme: Nisan 22, 2018, 03:05:30 ÖÖ Gönderen: AmigaEsref » Logged

AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI
AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520
COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S
'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
freedom
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.794


Retro allowed me to be free.


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #1 : Nisan 21, 2018, 22:09:03 ÖS »

Kıymetli kardeşim @AmigaEşref,
İyi ki bu forumdasın. Forumdaki arkadaşlar gibi foruma güzel bir renk katan arkadaşımızsın. Herzaman nazik ve alçakgönüllü ve eli açık bir arkadaş olarak tanıdım seni. Herşey için teşekkürler.

Diğer arkadaşlara da  çok teşekkürler. Destekleri , paylaşımları ve bu güzel CGTR ailesini oluşturdukları için. Sen zaten bir kısmından bahsetmişsin. Ama dediğin gibi bu aile de daha çok var böyle arkadaşlar. Bir arada oldukça ve paylaştıkça herşey daha güzel.

İyi ki varsınız dostlar. 😀
Logged

AmigaEsref
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.627


love is where you find it.


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #2 : Nisan 21, 2018, 22:21:43 ÖS »

Çok saol freedom abi. Sende iyiki varsın. Bu arada abi kısa sürede bir çok retro cihaza kavuştun imrenerek izliyorum seni. Hediyelerin icinde çok teşekkur ederim. Dedim ya a500 dışına çiksam yazım bitmeyecek Kahkaha tekrar teşekkürler CGTR ailesi
Logged

AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI
AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520
COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S
'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
onursapci
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 5.506


80 leri yaşamamış , yaşamamıştır.


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #3 : Nisan 21, 2018, 22:21:57 ÖS »

Şahane Eşref .a500 de şahane sen de

Logged

C64 ve A500 gerisi teferruat
Voltron
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.202



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #4 : Nisan 21, 2018, 22:48:06 ÖS »

Sahane olmus AmigaEsref. Ben de benim A500 8A boardi agnus denise ve ram ve rom upgrade ile Fabrikadan pilsiz cikmis Full bir A500+ cevirdim.  Gotek i de taktim mi tamamdir.
Logged

Metal grupları çok bağırıyor. haklıyken haksız duruma düşüyorlar...
AmigaEsref
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.627


love is where you find it.


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #5 : Nisan 21, 2018, 22:55:27 ÖS »

Sahane olmus AmigaEsref. Ben de benim A500 8A boardi agnus denise ve ram ve rom upgrade ile Fabrikadan pilsiz cikmis Full bir A500+ cevirdim.  Gotek i de taktim mi tamamdir.
Teşekkürler abi. Gotekle set harika oluyor inşallah yakın zamanda kavuşursun.
Logged

AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI
AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520
COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S
'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
izmirmaster
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 5.385



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #6 : Nisan 21, 2018, 23:54:59 ÖS »

güle güle kullan eşref hocam kozmetik bal dök yala gibi olmuş cihaz yeni alınmış hissi oluşturdu
Logged

amigateknik
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 869



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #7 : Nisan 22, 2018, 00:31:35 ÖÖ »

Güle güle kullan 25 yıllık dostu tekrar aktif halde yeni nesillere aktar çocukların da bilsin bir gün devredecez yeni nesillere
Logged

Amiga Teknik Servis
C64 & AMIGA SERİSİ & HER MARKA NOTEBOOK BAKIM VE TAMİRİ YAPILIR
Gsm:watsap 0544-6886266
mail
amigateknik@hotmail.com

web

https://www.instagram.com/amigateknik/

https://www.facebook.com/amigatekniksafak/

http://amigateknik.blogspot.com/
maverick
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 764



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #8 : Nisan 22, 2018, 01:11:46 ÖÖ »

Cihaz gerçekten yeniden doğmuş, emeği geçen, vesile olan herkese teşekkürler. Eşref hocam ne mutlu size ve sizin gibi gönlü güzel insanlara.
Logged

| Amiga 1200 | C= 64 | PS1 | PSone | Commodore Dergileri |
AmigaEsref
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.627


love is where you find it.


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #9 : Nisan 22, 2018, 02:46:44 ÖÖ »

@izmirmaster teşekkür ederim abi.
@amigateknik bakalım bizimkiler kıymetini bilecek mi gerçi önemli olan A500 ün bendeki anıları. Ben old. sürece kalır. Sonrası artık bakacağız
@Maverick çok saol abi. sevgiler
Logged

AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI
AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520
COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S
'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
Levent (Lvnt)
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.395



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #10 : Nisan 22, 2018, 13:36:14 ÖS »

Sıfır km olmuş herhalde. Hayırlı olsun. İyi günlerde kullan. Gerçekten, şu forumda bir sürü hatır gönül bilen insan var. Sırf iş görülsün diye yardımcı oluyorlar. Maşallah, nazar değmesin. İsim verip ifşa etmeyelim ama fırsattan istifade hepsine ayrı ayrı teşekkür etmeyi insan kendisine borç biliyor
Logged

Use the brute force, Luke
AmigaEsref
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.627


love is where you find it.


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #11 : Nisan 22, 2018, 14:07:06 ÖS »

Sıfır km olmuş herhalde. Hayırlı olsun. İyi günlerde kullan. Gerçekten, şu forumda bir sürü hatır gönül bilen insan var. Sırf iş görülsün diye yardımcı oluyorlar. Maşallah, nazar değmesin. İsim verip ifşa etmeyelim ama fırsattan istifade hepsine ayrı ayrı teşekkür etmeyi insan kendisine borç biliyor
Aynen Levent abi bu bir borçtu benim için
Logged

AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI
AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520
COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S
'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
Barış Yeni
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 672



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #12 : Nisan 22, 2018, 20:39:27 ÖS »

gule gule kulan esref. sende bu forumun iyilik meleklerinden birisin.
Logged
muhendis
Ziyaretçi
« Yanıtla #13 : Nisan 22, 2018, 20:58:37 ÖS »

güle güle kullan eşref
Logged
muhendis
Ziyaretçi
« Yanıtla #14 : Nisan 22, 2018, 21:10:23 ÖS »

@Komodorcu saol abi ama neeerdeee keşke
@muhendis saol abi o kadar mutluyum ki bunu ancak anlasa anlasa bu forumdaki arkadaşlarım anlar diye düşünüyorum


bide benim amiga 1200 üm gelsede uğraşsam
Logged
Sayfa: [1] 2   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: