Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trAmigaAmiga Genel25 Yıllık Eski Dost. Şimdi Çok Daha İyi (A500'üm)
Sayfa: 1 [2]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: 25 Yıllık Eski Dost. Şimdi Çok Daha İyi (A500'üm)  (Okunma Sayısı 14492 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
AmigaEsref
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.627


love is where you find it.


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #15 : Nisan 22, 2018, 21:12:46 ÖS »

@Komodorcu saol abi ama neeerdeee keşke
@muhendis saol abi o kadar mutluyum ki bunu ancak anlasa anlasa bu forumdaki arkadaşlarım anlar diye düşünüyorum


bide benim amiga 1200 üm gelsede uğraşsam
En yakın zamanda kavuşursun inşallah a1200 beni donanımsal olarak değilde yazılımsal olarak baya yordu. A500 o konuda süper 1.3 rom 512 kb ram birde gotek sıfır karın ağrısı a1200 biraz daha kaprisli bana göre tabi
Logged

AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI
AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520
COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S
'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
muhendis
Ziyaretçi
« Yanıtla #16 : Nisan 22, 2018, 21:24:37 ÖS »

1200 iyidir ya fena değildir benim 1200 üç senedir birinde yatıyor hala yapacak
Logged
WildLord
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 757



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #17 : Nisan 22, 2018, 21:55:03 ÖS »

Tebrik ederim Eşref, uzun zaman önce sahibi olduğun Amiga 500'ü tekrar kullanılabilır hale getirmen ne hoş böylece Amiga'n, aldığı nefesle sana yeni anılar yaşatmaya devam edecek
Logged
Agony
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.542


Amiga gibi yar, Commodore gibi de yadigar olmaz.


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #18 : Nisan 23, 2018, 11:29:03 ÖÖ »

Eşref pek bi güzel olmuş. Yeni gibi adeta. Güle güle kullan.
Logged

Def Leppard
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.369



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #19 : Nisan 23, 2018, 11:34:25 ÖÖ »

O kadar çok Amiga tamir veya modlama yaptımki sayısını hatırlamıyorum. Her amigayı tamir edip bir şekilde hayata döndürmek, beni çok mutlu eder. Amigaeşref de amigayı çok güzel bir şekilde hayata döndürmüş tebrik ederim.  Bu arada elinde fazlalık tutup da bir kenara depoya atan arkadaşlarda bu şekillerde mutlaka bir şekilde hayata döndürmelerini tavsiye ederim.
« Son Düzenleme: Nisan 23, 2018, 12:22:09 ÖS Gönderen: Def Leppard » Logged

Amiga Repair Service
AmigaEsref
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.627


love is where you find it.


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #20 : Nisan 23, 2018, 12:40:46 ÖS »

@Agony çok teşekkur ederim abi cocuk gibi mutluyum galiba Kahkaha
@Def Lappard Amigaları hayata döndurme konusunda tanıdığım en tutkulu insanlardan biri olarak anıyorum seni. Benim A500 içinde gösterdiğin emek ve hassasiyetlerin içinde çok teşekkür ederim abi. Şimdi elimde bozuk bir 1084 s var onu hayata nasıl döndürürüm diye planlar yapıyorum. Yenisini almak çok kolay hatta daha az masraflı ama bur commodore bir commodordur. sevgiler
Logged

AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI
AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520
COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S
'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
Sayfa: 1 [2]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: