|
|
|
AmigaEsref
|
 |
« Yanıtla #16 : Temmuz 11, 2018, 11:47:20 ÖÖ » |
|
|
|
|
|
|
Logged
|
AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520 COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S 'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
|
|
|
|
Oğuzhan
|
 |
« Yanıtla #17 : Temmuz 11, 2018, 11:59:01 ÖÖ » |
|
Valla sitemim var. İstanbul tayfasına 5 Ağustos uyuyor diye o tarihe karar verilmiş Ama bana uymuyor... Ayıp ayıp misafir onlar  Bazen misafirler için kendimizi bile feda etmeliyiz. Düğünün özetini izlesen sonra?
|
|
|
|
|
Logged
|
Amiga 500/500+/1200/4000 Commodore 64 Atari 1040STe/Falcon 030/Jaguar/2600 Roland MT-32 Rev.A&B/SC-88 Sony PS 1-2-3-4-5/PSP/PVM 9"/TV 9"/TV 11" Sega SMS2FR/MD1FR/MD1JP/MD2/Saturn/Dreamcast/GG Nintendo NES/SNES/DMG/GBC/GBP/GBA/GBASP
|
|
|
|
gergozen
|
 |
« Yanıtla #18 : Temmuz 11, 2018, 18:51:28 ÖS » |
|
Bir aksilik olmazsa ben de katılırım.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
i_r_on
|
 |
« Yanıtla #19 : Temmuz 11, 2018, 18:58:32 ÖS » |
|
@AmigaEsref, @Phoenix : İstanbuldan konvoy* da yapabilirdik aslında. Bursa yol üstü ne de olsa  *konvoydan ziyade tek araba ile gitmek oluyor aslında.
|
|
|
|
|
Logged
|
Every imagination is one's self reflection but not every self reflection is imagination. <I.R.on - 2001> twitter | blog
|
|
|
|
phoenix
|
 |
« Yanıtla #20 : Temmuz 11, 2018, 20:39:39 ÖS » |
|
@AmigaEsref, @Phoenix : İstanbuldan konvoy* da yapabilirdik aslında. Bursa yol üstü ne de olsa  *konvoydan ziyade tek araba ile gitmek oluyor aslında. Abi daha bilet almadım ancak tren mağduriyetinen sonra bugün otobüs bileti alacağım. , gitmeyi düşünüyorsan haberleşelim olmadı ona göre plan çerçeve yapalım.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|
|
ibeser (Ayak Takımı)
|
 |
« Yanıtla #22 : Temmuz 11, 2018, 20:54:10 ÖS » |
|
@AmigaEsref, @Phoenix : İstanbuldan konvoy* da yapabilirdik aslında. Bursa yol üstü ne de olsa  *konvoydan ziyade tek araba ile gitmek oluyor aslında. İstanbul'dan gelecek +1 kişi daha var. Eğer araba ile gelirseniz kral bir arkadaş eklenir size  Bana özelden gelen gelsin. Haa unutmadan; bizim buluşmalarda geyik ve biralarımız çoktur ona göre 
|
|
|
|
« Son Düzenleme: Temmuz 11, 2018, 23:15:51 ÖS Gönderen: ibeser (Ayak Takımı) »
|
Logged
|
|
|
|
|
AmigaEsref
|
 |
« Yanıtla #23 : Temmuz 11, 2018, 23:49:36 ÖS » |
|
i_r_on abi biletimi aldım. Bir dahakine önden haberleşiriz, en azından benzine ortak çıkarız. Otobüse bayıldık paraları. Yanmaz bilet almadım 6 tl fark vardı vermedim kesin gideceğim diye  yoksa verseydim bileti başka tarihe ötelerdim. Kısmet yaw. Bursa'dan birşey isteyen olursa haber etsin 
|
|
|
|
|
Logged
|
AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520 COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S 'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
|
|
|
|
Oğuzhan
|
 |
« Yanıtla #24 : Temmuz 11, 2018, 23:52:53 ÖS » |
|
i_r_on abi biletimi aldım. Bir dahakine önden haberleşiriz, en azından benzine ortak çıkarız. Otobüse bayıldık paraları. Yanmaz bilet almadım 6 tl fark vardı vermedim kesin gideceğim diye  yoksa verseydim bileti başka tarihe ötelerdim. Kısmet yaw. Bursa'dan birşey isteyen olursa haber etsin  Çocukluğumu istiyorum... getirebilir misin?
|
|
|
|
|
Logged
|
Amiga 500/500+/1200/4000 Commodore 64 Atari 1040STe/Falcon 030/Jaguar/2600 Roland MT-32 Rev.A&B/SC-88 Sony PS 1-2-3-4-5/PSP/PVM 9"/TV 9"/TV 11" Sega SMS2FR/MD1FR/MD1JP/MD2/Saturn/Dreamcast/GG Nintendo NES/SNES/DMG/GBC/GBP/GBA/GBASP
|
|
|
|
phoenix
|
 |
« Yanıtla #25 : Temmuz 12, 2018, 09:33:37 ÖÖ » |
|
Ben de tornet getireyim o zaman  Bineriz 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
kirkoryan
Ziyaretçi
|
 |
« Yanıtla #26 : Temmuz 12, 2018, 10:12:37 ÖÖ » |
|
@i-r-on eger arabayla gidilecekse bende katılırım ona göre konuşalım
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
phoenix
|
 |
« Yanıtla #27 : Temmuz 12, 2018, 10:33:08 ÖÖ » |
|
Ooooo İstanbul kadrosu büyüyor
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
freedom
|
 |
« Yanıtla #28 : Temmuz 12, 2018, 11:26:48 ÖÖ » |
|
Sn. Arkadaşlar, İyi eğlenceler, muhabbetleriniz olsun. Benim yerime de eğlenin. herkese selamlar, sevgi ve saygılar. 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
onursapci
|
 |
« Yanıtla #29 : Temmuz 12, 2018, 11:30:56 ÖÖ » |
|
Ben de herkese iyi eğlenceler dilerim. Turnuvası bol olması dileğiyle..
|
|
|
|
|
Logged
|
C64 ve A500 gerisi teferruat
|
|
|
|