Ana Sayfa
Amiga Dokumantasyon Projesi
Medya
Yardım
Ara
Giriş Yap
Kayıt
Merhaba,
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
üye olun
.
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.tr
Genel Kategori
Tanışma Forumu
Merhaba
« önceki
sonraki »
Sayfa:
1
[
2
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: Merhaba (Okunma Sayısı 16754 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
egemur
Üye
Mesaj Sayısı: 397
Ynt: Merhaba
«
Yanıtla #15 :
Ekim 01, 2018, 19:46:42 ÖS »
Hoşgeldiniz. Mesut duymasın 😀
Logged
Commodore 64/64c - 1541 Ultimate+ - Ultimate 64 Elite
Amiga 500 - Gotek Floppy Drive
taytaylan
Üye
Mesaj Sayısı: 17
Ynt: Merhaba
«
Yanıtla #16 :
Ekim 01, 2018, 19:49:18 ÖS »
Logged
siber06
Uzman
Mesaj Sayısı: 1.790
8 bit is enough for me ;)
Ynt: Merhaba
«
Yanıtla #17 :
Ekim 01, 2018, 20:51:34 ÖS »
Hoşgeldiniz Taylan Hocam. Buraya adım attıysanız ayrılamazsınız
Logged
taytaylan
Üye
Mesaj Sayısı: 17
Ynt: Merhaba
«
Yanıtla #18 :
Ekim 01, 2018, 21:05:27 ÖS »
Hoşbulduk,
Valla oyle gozukuyor.
Logged
ibeser (Ayak Takımı)
Deneyimli
Mesaj Sayısı: 2.401
Sega<Nintendo<Amiga
Ynt: Merhaba
«
Yanıtla #19 :
Ekim 02, 2018, 12:33:32 ÖS »
Aramıza hoş geldiniz.
Logged
https://www.youtube.com/user/uykumvar?sub_confirmation=1
Ayak Takımı Organizasyon Ekibi
www.ayaktakimi.org
taytaylan
Üye
Mesaj Sayısı: 17
Ynt: Merhaba
«
Yanıtla #20 :
Ekim 02, 2018, 12:34:46 ÖS »
Çok teşekkürler, hoşbulduk
Logged
izmirmaster
Uzman
Mesaj Sayısı: 5.385
Ynt: Merhaba
«
Yanıtla #21 :
Ekim 11, 2018, 12:15:27 ÖS »
hoş geldiniz
Logged
zebramo
https://zebramo.com/users/333447181
Blog:
http://retrobilgisayar.blogspot.com.tr/
Sosyal Ağlar:
https://www.facebook.com/izmirmaster/
https://www.facebook.com/RetroManiaTr
https://mewe.com/i/izmirmaster
Cengiz Demir
Uzman
Mesaj Sayısı: 3.829
Ynt: Merhaba
«
Yanıtla #22 :
Ekim 11, 2018, 14:12:53 ÖS »
Hoşgeldiniz
Logged
Humphrey
Deneyimli
Mesaj Sayısı: 937
The right man in the wrong place
Ynt: Merhaba
«
Yanıtla #23 :
Ekim 20, 2018, 00:41:47 ÖÖ »
Alıntı sahibi: taytaylan üzerinde Eylül 30, 2018, 15:03:40 ÖS
Cümleten hoşbulduk
)
Forumda özel mesaj bölümüne alıştım sayılır, ancak ilanlar halen karışık geliyor açıkçası. 14 yılı aşkın Donanımhaber forum sayfalarını alım-satım işlerimde aktif olarak kullanıyorum. Muhtemelen alışkanlıktan dolayı bana öyle geliyordur.
Ancak şunu samimiyetimle söylemeliyim, yine Donanımhaber'e göre kıyasladığımda burası çok daha samimi, kaliteli ve daha saygın bir ortam.
(Bu forumda da DH yöneticisi vs varsa kusura bakmasın)
hoş geldiniz , donanım haberde bir kaç mesajınızı görmüştüm. isimden tanıdım.
burası donanım habere göre daha derli topludur. kolay gelsin
Logged
Amiga 500 Plus+,Aca 500+,3.1
Amiga Cd32
Commodore 64,64C,128
Atari 800XL,130XE
Nintendo wii,Nes,Snes,64,Gamecube,3DS XL,3DS,Dsi,Dslite
Playstation 1,2,3
Xbox 360
Sega Saturn,Dreamcast,Mega Drive,Masterdrive
PSP 1001,2001,3001,PSPGO
Zx Spectrum+
Atari Pong,Philips Videopac,Palladium,Unimax
LW3D
Yönetici
Mesaj Sayısı: 11.418
Günü Kurtaran Avam Hiooargggh :)
Ynt: Merhaba
«
Yanıtla #24 :
Ekim 20, 2018, 07:55:17 ÖÖ »
Hoş geldiniz... Umarız forumdan 14'lerce sene forumdan faydalanır, mesajlarınızla katkıda bulunursunuz.
Donanım Haber'in hakkını da yemiyelim... Binlerce başlıkta, binlerce farklı konunun tartışıldığı çok bütük bir forum... Beyaz eşyadan, memur sorunlarına, otomobilden sağlığa kadar her şey konuşuluyor... Bizim forum biraz daha kısıtlı bir alana yaş itibariyle daha olgun ve nezih bir kesime hitap ediyor. Bu nedenle çok sıkıntımız olmuyor... Donanımhaber gibi olsak, altından kalkamayız
Logged
SineFX
*
Bilgisayar Müzesi Koleksiyonu
Gokhan Ozkan
Deneyimli
Mesaj Sayısı: 2.261
Ynt: Merhaba
«
Yanıtla #25 :
Ekim 20, 2018, 09:55:33 ÖÖ »
Hoş Geldiniz.
Logged
Exu
Üye
Mesaj Sayısı: 439
Ynt: Merhaba
«
Yanıtla #26 :
Ekim 21, 2018, 01:04:19 ÖÖ »
Hoşgeldiniz.
Hanımlar hep aynı galiba, bende amiga için 50 ekran tv almıştım 1 hafta konuşmadı şimdi bodrumda yatıyor (isteyen olursa verebilirim). Almak istediğim birkaç parça ürün daha var ama eve sokamam diye alamıyorum
«
Son Düzenleme: Ekim 21, 2018, 01:13:21 ÖÖ Gönderen: Exu
»
Logged
Bir kadının tepesini attıracak kadar çok RETRO EŞYA barındırabiliyorsan ve hala evliysen, O zaman kralsın...
haydar_abi
Uzman
Mesaj Sayısı: 1.730
İlla ki Amiga
Ynt: Merhaba
«
Yanıtla #27 :
Ekim 21, 2018, 11:12:49 ÖÖ »
Hoşgeldiniz. Ben de 76 yılından beri (ortaokul yılları) Esatpaşa mahallesindeyim. Üsküdarlıyız sayılır. Ah bu hanımlar.Zamanında dırdır yüzünden bütün amiga varlığımı satmıştım. Sonra çaktırmadan topladım. Çatıya masa altına vs. sakladım.
Logged
Amiga fanatiği....
Amigalıktan çıkmış Amigalar....
Amiga 1200 + Vampire V1200
LG 24MA53 TVMonitör
Amiga 500 Plus +TerribleFire030 64MB+16 GB CF
Amiga 2000
Amiga 500 + 1MB Çip + 9.5 mb FastRAM + Internal GOTEK + 4GB CF HDD
2 Casper M989A Monitor
Commodore64
Sayfa:
1
[
2
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
Gitmek istediğiniz yer:
Gitmek istediğiniz yer:
-----------------------------
Genel Kategori
-----------------------------
=> Genel Sohbet
=> Proje
===> Proje Alım/Satım
=> DemoScene
=> Tanışma Forumu
-----------------------------
Commodore
-----------------------------
=> Commodore Genel
=> Commodore Yazılım
=> Commodore Donanım
===> C64DTV (C64 Direct-to-TV)
===> TheC64 / TheC64 Mini
=> Commodore Yayınları
=> Commodore Emulasyon
-----------------------------
Amiga
-----------------------------
=> Amiga Genel
=> Amiga Yazılım
=> Amiga Donanım
=> Amiga Yayınları
=> Amiga Emülasyon
-----------------------------
Diğer Nostaljik Bilgisayarlar
-----------------------------
=> IBM Uyumlular / Retro x86 Sistemler
=> FPGA/ARM Sistemler
=> Amstrad
===> Amstrad - Genel
===> Amstrad - Yazılım
===> Amstrad - Donanım
===> Amstrad - Yayınlar
===> Amstrad - Emulasyon
=> Apple
===> Apple - Genel
===> Apple - Yazılım
===> Apple - Donanım
===> Apple - Emulasyon
=> Atari
===> Atari - Genel
===> Atari - Yazılım
===> Atari - Donanım
===> Atari - Emulasyon
=> MSX Uyumlular
===> MSX - Genel
===> MSX - Yazılım
===> MSX - Donanım
===> MSX - Emulasyon
=> Oric
===> Oric - Genel
===> Oric - Donanım
===> Oric - Yazılım
===> Oric - Emulasyon
=> Sinclair
===> Sinclair - Genel
===> Sinclair - Yazılım
===> Sinclair - Donanım
===> Sinclair - Emulasyon
=> Diğer Bilgisayarlar
-----------------------------
Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları
-----------------------------
=> Arcade Sistemler
=> Oyun Konsolları