Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Anket
Soru: CGTR Sizce Dernek Kursa Nasıl Olur?
Sabit bir mekanın olması ve her daim buluşabilecek olmak güzel fikir - 11 (17.2%)
Bence yılda bir kaç kez buluşmamız kafi - 24 (37.5%)
Derneğe katılırım tam destek veririm - 8 (12.5%)
Derneğe katılırım sadece aidat veririm. - 3 (4.7%)
Derneğe katılmam sadece kiraya destek olabilirim - 1 (1.6%)
Katılmam ama dışarıdan destek veririm. - 2 (3.1%)
Süreci takip edeceğim, maddi durumum el verirse neden olmasın - 15 (23.4%)
Toplam oy: 62

Sayfa: 1 ... 3 4 [5]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: CGTR Derneği  (Okunma Sayısı 33736 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
kaptan akgun
Üye
****
Mesaj Sayısı: 373



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #60 : Mayıs 06, 2019, 10:21:47 ÖÖ »

Dernek kurma düşüncesi bu camiamız için çok iyi bir gelişim, ancak dernek kuruluş ve diğer aşamalarındaki yasal prosedürleri çok iyi takip edip, yerine getirmek gerekli.
Logged
kurzon
Üye
***
Mesaj Sayısı: 213



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #61 : Mayıs 06, 2019, 16:29:33 ÖS »

Derneğin sabit bir yeri olması gerekmez bence. Hatta buluşmaların farklı lokasyonlarda yapılması daha güzel bile olur. Derneğin bir resmi adresi olur ama buluşmalar günlük kiralanan yerlerde gerçekleştirilebilir.
Uzakta yaşıyorum ama maddi-manevi desteğe hazırım.
Logged
spunky
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 770


10 Çeşit insan vardır. Binary bilen ve bilmeyen.


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #62 : Mayıs 06, 2019, 17:46:00 ÖS »

Derneğin sabit bir yeri olması gerekmez bence. Hatta buluşmaların farklı lokasyonlarda yapılması daha güzel bile olur. Derneğin bir resmi adresi olur ama buluşmalar günlük kiralanan yerlerde gerçekleştirilebilir.
Uzakta yaşıyorum ama maddi-manevi desteğe hazırım.
Aha efsane geri gelmiş!
Logged

A500+ |68020M-Tec Turbo,3.1 Rom, 4.5MB Ram, Indivision ECS, SCSI External CD-Writer, SCS2SD via A590|
A1200 |Apollo 040, 32MB Ram, 14" 1438|
Commodore 64c |SD2IEC,IrqHack,1084,Final III|
Amstrad CPC6128 |3.5" Hack|
Sega MDII, Sega MS, Ps1, Ps2, PS3, Micro Genius, A2600, PSP, Nintendo DS
juda
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 487



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #63 : Mayıs 06, 2019, 18:43:04 ÖS »

Derneğin sabit bir yeri olması gerekmez bence. Hatta buluşmaların farklı lokasyonlarda yapılması daha güzel bile olur. Derneğin bir resmi adresi olur ama buluşmalar günlük kiralanan yerlerde gerçekleştirilebilir.
Uzakta yaşıyorum ama maddi-manevi desteğe hazırım.

Forumumuza bahsettiginiz bu mutlulugu neye borcluyuz efenim?
Logged

Cuore Sportivo
AmigaOne XE G3 - Amiga 4000/060 - Amiga 3000 - Amiga 1200 - Amiga500+ - Amiga 500 Vampire
Next Color Cube - SGI O2 - Sun Ultra Enterprise 1
SX64 - C128 - C64 - C64C - C64G - C16 - C Plus4 - 1540 - 1541 - 1541C -1541-II - 1551 - 1571 - 1581 - 1530 - 1531
Atari 1040 STE Amstrad CPC4
kurzon
Üye
***
Mesaj Sayısı: 213



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #64 : Mayıs 06, 2019, 19:32:09 ÖS »

@spunky ve @juda,

Sag olun beyler hatirlanmak guzelmis. Cakal gibi gizli gizli takip ediyordum aslinda. Bundan sonra daha bir aktif olmaya calisacagim.
Logged
Sayfa: 1 ... 3 4 [5]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: