Merhaba, ben Ersen.
İlk hatırladığım, kullandığım cihaz 90'lı yılların başında C64, sonrasında biraz Amiga 500.
Benim hiç olmadı ama arkadaşlarımda oldukça fazla vakit geçirdim, kafa ayarı yaptım

Benim 3000 oyunlu "Kara Kutu" cihazım vardı.
40 yaşındayım, Tekirdağ'da yaşıyorum, 10 yaşında bir oğlum var. Onun da ilgisi ve merakıyla bir Atari 2600 aldım, eski anılarım canlandı.
(Bir de Atari'yi canlandırmayı başarırsam çok daha iyi olacak

)
Sonrasında C64 alma niyetim de var denk gelirse.
Herkese selamlar.