Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trAmigaAmiga GenelAmiga görüntüsünü nasıl kayıt ederim?
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Amiga görüntüsünü nasıl kayıt ederim?  (Okunma Sayısı 3507 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
savagery
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.684



Üyelik Bilgileri WWW
« : Mayıs 26, 2021, 00:09:17 ÖÖ »

Arkadaşlar selam.
Vampire'li A500'ümde tablet ile çizim videoları çekmek istiyorum.
Bu videoları eş zamanlı pc'ye nasıl kaydedebilirim?

Yani Amiga'nın karşısına kamera koyup çekmek istemiyorum.

Şimdiden teşekkürler.
Logged

Atari FALCON 030 |  ATARI 1040 STE 4MB | ATARI 800 XL + 1050 DD + My IDE II | ATARI 130 XE | C64 + Ultimate 2 | AMIGA 500 + Vampire | Amiga 600 + Furia
lunarstrain
Üye
****
Mesaj Sayısı: 373



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #1 : Mayıs 26, 2021, 00:24:46 ÖÖ »

Eğer rgb2hdmi veya hdmi520 vb hdmi çıkışınız (dönüştürücü de olabilir.) varsa şu uygun fiyatlı capture kartını kullanabilirsiniz. Kayıt özelliğinin yanında ikinci bir ekran çıkışı da veriyor.

https://i.hizliresim.com/GjRQfj.jpg

Logged
Oğuzhan
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.146


There's no place like 127.0.0.1


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #2 : Mayıs 26, 2021, 08:38:17 ÖÖ »

Eğer rgb2hdmi veya hdmi520 vb hdmi çıkışınız (dönüştürücü de olabilir.) varsa şu uygun fiyatlı capture kartını kullanabilirsiniz. Kayıt özelliğinin yanında ikinci bir ekran çıkışı da veriyor.

https://i.hizliresim.com/GjRQfj.jpg



vampire direkt hdmi çıkışlı zaten.

Alper çalıştığın programlar (dpaint vs.) hdmi'dan geliyor yoksa RGB'den mi?
Logged

Amiga 500/500+/1200/4000
Commodore 64
Atari 1040STe/Falcon 030/Jaguar/2600
Roland MT-32 Rev.A&B/SC-88
Sony PS 1-2-3-4-5/PSP/PVM 9"/TV 9"/TV 11"
Sega SMS2FR/MD1FR/MD1JP/MD2/Saturn/Dreamcast/GG
Nintendo NES/SNES/DMG/GBC/GBP/GBA/GBASP
savagery
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.684



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #3 : Mayıs 26, 2021, 10:30:44 ÖÖ »

Oğuzhan, Dpaint RGB ama zaten TV paint'te kaydedeceğim. O hdmi'dan geliyor.
Lunarstrain'in dediği aleti inceledim. Gayet iş görür gibi.
Logged

Atari FALCON 030 |  ATARI 1040 STE 4MB | ATARI 800 XL + 1050 DD + My IDE II | ATARI 130 XE | C64 + Ultimate 2 | AMIGA 500 + Vampire | Amiga 600 + Furia
Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: