Ana Sayfa
Amiga Dokumantasyon Projesi
Medya
Yardım
Ara
Giriş Yap
Kayıt
Merhaba,
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
üye olun
.
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.tr
Genel Kategori
Tanışma Forumu
Merhabalar
« önceki
sonraki »
Sayfa: [
1
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: Merhabalar (Okunma Sayısı 5569 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Sheltox
Üye
Mesaj Sayısı: 110
Merhabalar
«
:
Ekim 16, 2021, 14:20:36 ÖS »
Merhabalar,
Ben Sezgi. 87 doğumluyum. İstanbul kozyatağında yaşıyorum. Mesleğim siber güvenlik alanında faaliyet gösteren global bir şirketin profesyonel hizmetler danışmanlığını yapıyorum.
Retro oyun konsolu koleksiyoncusuyum. Özellikle kartuşlu konsolları ve tabikide oyunlarını topluyorum ve orijinal ürün olmasına özen gösteriyorum. Çocukluğumuzda yıllarca bu cihazların (atari,nes,snes,md...vb) klonları ile vakit geçirdiğimizi ve aslında bunların orijinallerinin çok farklı olduğunu anladığım günden beri bu hobiye merak salmış durumdayım.
Herkese kolay gelsin
Logged
Nes,Snes,Sega MD 1-2,PS1Atari 2600 Jr,Retropie (Rasp 3+),Atari 2600 Woody & Darth Vader,Nintendo 64,Sega Master System I- II,Mattel İntellivision,Nintendo TV game 15,Nintendo Famicom 8 Bit,Videopac G7000 (Magnavox Odyssey 2),CBS Colecovision,Nintendo GB DMG,GBA-SP,GBC,Watara-Supervision,GBA,GB-Micro
onursapci
Uzman
Mesaj Sayısı: 5.506
80 leri yaşamamış , yaşamamıştır.
Ynt: Merhabalar
«
Yanıtla #1 :
Ekim 16, 2021, 14:32:34 ÖS »
Hoş geldiniz 3-4 sene önce dogsaydiniz Commodore cu da olurdunuz
nintendo ve aterici de çok var aramızda tabi
Logged
C64 ve A500 gerisi teferruat
Sheltox
Üye
Mesaj Sayısı: 110
Ynt: Merhabalar
«
Yanıtla #2 :
Ekim 16, 2021, 14:36:28 ÖS »
Onur Bey Hoş bulduk
Aslında commodore'a da ciddi bir ilgilim var. Fakat öncelikle öbür tarafı tamamlamak istiyorum.
Logged
Nes,Snes,Sega MD 1-2,PS1Atari 2600 Jr,Retropie (Rasp 3+),Atari 2600 Woody & Darth Vader,Nintendo 64,Sega Master System I- II,Mattel İntellivision,Nintendo TV game 15,Nintendo Famicom 8 Bit,Videopac G7000 (Magnavox Odyssey 2),CBS Colecovision,Nintendo GB DMG,GBA-SP,GBC,Watara-Supervision,GBA,GB-Micro
AmigaEsref
Genel Yönetici
Mesaj Sayısı: 5.627
love is where you find it.
Ynt: Merhabalar
«
Yanıtla #3 :
Ekim 16, 2021, 14:37:37 ÖS »
Forumumuza hoşgeldiniz
Logged
AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI
AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520
COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S
'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
Solomon
Üye
Mesaj Sayısı: 447
Ynt: Merhabalar
«
Yanıtla #4 :
Ekim 16, 2021, 15:58:07 ÖS »
Sezgi hocam hoşgeldiniz.
Commodore'a sıra gelene kadar yolunuz uzun olabilir
Keyifli forumlar dilerim.
Logged
C64 Breadbin | C64C | C64G | SX64 | VIC 20 | Plus4 | C128 | C128D | 1541 I-II
A500 | A500+ | A600 +Gotek | A1200 | A2000 | A4000 | CD32 | CDTV | A590
1084S-MPS1230-MPS801-MPS1200-Vic 1520
Atari 2600,800XL,65XE,1040ST |Sinclair ZX Spectrum | Amstrad CPC464,6128 | Oric 1 | Oric Atmos | MSX vb.
muhendis
Ziyaretçi
Ynt: Merhabalar
«
Yanıtla #5 :
Ekim 16, 2021, 16:19:01 ÖS »
hoşgeldiniz iyi forumlar dilerim
Logged
sabri64
Üye
Mesaj Sayısı: 164
Ynt: Merhabalar
«
Yanıtla #6 :
Ekim 16, 2021, 16:20:09 ÖS »
Hoşgeldiniz,iyi forumlar
Logged
Theoden (CYON4D)
Deneyimli
Mesaj Sayısı: 1.867
Ynt: Merhabalar
«
Yanıtla #7 :
Ekim 16, 2021, 16:34:36 ÖS »
Hoş geldiniz.
Logged
(Ücretsiz Oyunum) Cozy Days:
https://cyon4d.itch.io/cozy-days
https://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=19938.0
Demoreel:
https://youtu.be/Nzi4VcmWyXA
https://cyon4d.itch.io/
https://soundcloud.com/cyon4d
https://www.artstation.com/cyon4d
You are in a computer game, Max.
fort_apocalypse
Uzman
Mesaj Sayısı: 4.054
Ynt: Merhabalar
«
Yanıtla #8 :
Ekim 16, 2021, 16:57:46 ÖS »
Hoş geldiniz Sezgi Bey.
Logged
Teknik soruları özel mesajla değil forum aracılığıyla sorunuz, herkes faydalanabilsin.
...
cidocego
Üye
Mesaj Sayısı: 347
Ynt: Merhabalar
«
Yanıtla #9 :
Ekim 17, 2021, 10:04:32 ÖÖ »
Hoşgeldiniz.
Logged
RoborG
-Commodore PC10-III, 12" Monochrome Monitör,5.25 360 KB FDD
-P3 450 CPU, 128MB SD-Ram,80GB HDD, 32X Creative infra, 5,25" Audicom-727 PC Kasetçalar
Exu
Üye
Mesaj Sayısı: 439
Ynt: Merhabalar
«
Yanıtla #10 :
Ekim 17, 2021, 19:15:26 ÖS »
Hoşgeldiniz.
Logged
Bir kadının tepesini attıracak kadar çok RETRO EŞYA barındırabiliyorsan ve hala evliysen, O zaman kralsın...
ercanersoy
Deneyimli
Mesaj Sayısı: 1.014
Ynt: Merhabalar
«
Yanıtla #11 :
Ekim 17, 2021, 19:30:52 ÖS »
Hoş geldiniz.
Logged
freedom
Uzman
Mesaj Sayısı: 1.794
Retro allowed me to be free.
Ynt: Merhabalar
«
Yanıtla #12 :
Ekim 17, 2021, 20:01:36 ÖS »
@Sheltox,
Forumumuza hoşgeldiniz. İyi vakit geçireceğinizden eminim.
Siz doğduğunuzda ben lise sonda imişim. ATARI 800XL ile uğraşıyordum. C64 ü olan arkadaşlarım vardı.
Siz genç arkadaşlarında bu hobilerle ilgilenmesi güzel. Biz hep ihtiyarlarla başbaşa kalırdık sonra.
Logged
https://www.bulentozgur.com/retro
malik
Deneyimli
Mesaj Sayısı: 686
Ynt: Merhabalar
«
Yanıtla #13 :
Ekim 17, 2021, 23:44:47 ÖS »
Hosgeldiniz.
Logged
Sheltox
Üye
Mesaj Sayısı: 110
Ynt: Merhabalar
«
Yanıtla #14 :
Ekim 18, 2021, 09:44:40 ÖÖ »
Herkese teşekkür ederim. Şimdiden bir çok konuyu gezmeye çalıştım. Biryerden yakalamaya çalışıyorum
Logged
Nes,Snes,Sega MD 1-2,PS1Atari 2600 Jr,Retropie (Rasp 3+),Atari 2600 Woody & Darth Vader,Nintendo 64,Sega Master System I- II,Mattel İntellivision,Nintendo TV game 15,Nintendo Famicom 8 Bit,Videopac G7000 (Magnavox Odyssey 2),CBS Colecovision,Nintendo GB DMG,GBA-SP,GBC,Watara-Supervision,GBA,GB-Micro
Sayfa: [
1
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
Gitmek istediğiniz yer:
Gitmek istediğiniz yer:
-----------------------------
Genel Kategori
-----------------------------
=> Genel Sohbet
=> Proje
===> Proje Alım/Satım
=> DemoScene
=> Tanışma Forumu
-----------------------------
Commodore
-----------------------------
=> Commodore Genel
=> Commodore Yazılım
=> Commodore Donanım
===> C64DTV (C64 Direct-to-TV)
===> TheC64 / TheC64 Mini
=> Commodore Yayınları
=> Commodore Emulasyon
-----------------------------
Amiga
-----------------------------
=> Amiga Genel
=> Amiga Yazılım
=> Amiga Donanım
=> Amiga Yayınları
=> Amiga Emülasyon
-----------------------------
Diğer Nostaljik Bilgisayarlar
-----------------------------
=> IBM Uyumlular / Retro x86 Sistemler
=> FPGA/ARM Sistemler
=> Amstrad
===> Amstrad - Genel
===> Amstrad - Yazılım
===> Amstrad - Donanım
===> Amstrad - Yayınlar
===> Amstrad - Emulasyon
=> Apple
===> Apple - Genel
===> Apple - Yazılım
===> Apple - Donanım
===> Apple - Emulasyon
=> Atari
===> Atari - Genel
===> Atari - Yazılım
===> Atari - Donanım
===> Atari - Emulasyon
=> MSX Uyumlular
===> MSX - Genel
===> MSX - Yazılım
===> MSX - Donanım
===> MSX - Emulasyon
=> Oric
===> Oric - Genel
===> Oric - Donanım
===> Oric - Yazılım
===> Oric - Emulasyon
=> Sinclair
===> Sinclair - Genel
===> Sinclair - Yazılım
===> Sinclair - Donanım
===> Sinclair - Emulasyon
=> Diğer Bilgisayarlar
-----------------------------
Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları
-----------------------------
=> Arcade Sistemler
=> Oyun Konsolları