Merhaba arkadaşlar,
eprom programlayıcımı aldım, bir sürü eprom, flash, eeprom entegresi de aldım.
Sağolsun Kaan Hocamdan 16Kx4bank kartuş aldım.
https://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=19766.0runal arkadaşımızın mini eğitimi de çok ama çok işime yaradı emeğine sağlık.
ekipmanları tam takım hale getirince interneti sömürmeye başladım
çok fazla rom imajı buldum
16kb lık oyunları sorunsuz çalıştırıyorum artık
fakat bazı imajlar 16kb dan daha büyük
bunları vice emülatörde çalıştırabiliyorum
bu büyük imajları hangi kartuşlarda kullanabilirim merak ettim
yine internet taramaları sonucu kafam iyice karıştı
mesela the last ninja nın imajı 514kb, bunu nasıl kullanacağım
standart kartuşlar ile olacak iş değil
baya eksik bilgi ile yola çıktığım aşikar
değerli görüşleriniz almak istedim
saygılarımla ....