Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Desert Dream - C64  (Okunma Sayısı 4608 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Leon
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.110



Üyelik Bilgileri WWW
« : Nisan 10, 2008, 08:38:24 ÖÖ »

Kefrens'in ünlü Amiga demosunun C64 versiyonu. Bas döndürücü.


Desert Dream (C64) Part I:

<a href="http://www.youtube.com/v/g9TT55hrz90&rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/g9TT55hrz90&rel=0</a>


Desert Dream (C64) Part II:

<a href="http://www.youtube.com/v/wcTMOkwkFt0&rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/wcTMOkwkFt0&rel=0</a>
Logged

Efika | Amiga CD32 | 3 x C64, 2 x 1530, 1 x 1531 | Amstrad CPC64 | Amstrad CPC6128 | C64-DTV | Atari 2600 | Atari 2600 Jr. | Atari 800XL | Atari Paddle | Vestel MSX  | Sony Hitbit MSX | A500 | A500 Plus | A590 | A1200 Blizzard 1230-IV | CASIO VL-1 TONE | CASIO VL-10 | Mac Mini G4 @1,42Ggz
tabu
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.005



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #1 : Nisan 10, 2008, 16:00:20 ÖS »

Benim favori demom ,hatta disassamble edip içindeki grafikleri değiştirip dükkanın reklamlarını koymuştum zamanında

Aynı demoyu spectrum için bile yapmışlar pes
http://www.pouet.net/prod.php?which=26711
« Son Düzenleme: Nisan 10, 2008, 16:04:17 ÖS Gönderen: tabu » Logged

Halen commodore ve amiga servisi...4000 cyberstormppc 604e\233mhz\060\66mhz\cybervision3D+A2000 gvp 040 combo\egs spectrum24+A3000 030\IV24\Retina z3+A1000+CD32+A600 2mb ram\4 gb hdd+CDTV+\pegasos2\spectrum heatsink\much more.
LW3D
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 11.418


Günü Kurtaran Avam Hiooargggh :)


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #2 : Nisan 10, 2008, 16:20:02 ÖS »

Desert Dream konusunda bir başka başlık.

http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=1027.0
Logged

Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: