Tam bir sanat eseri!
Cihaz, filament tipi nedir? Resolution en iyi kalite sanırım 0,12mm mi?
Estafurullah ama gerçekten post processing olayına önem veririm

Birde ben printerı özellikle heykel ve figür baskısı için kulanıyorum. O layer izleri işin bütün kalitesini bozuyor bana göre. Benim printerım anycubic i3 mega, yenilerin yanında çok ilkel kalıyor ama iş görüyor. Filament olarak Uzaras marka pla+ kullanıyorum. 5 yıldır kullandığım tek filament markası bu. Dediğiniz gibi bu baskıyı 0.1-0.16 aralağında almışımdır büyük ihtimal. Bir de kendimce gizli bir formulum var

Polisan Selulozik dolgu verniği. Baskının üzerine 1/1 ölçüde incelttiğim dolgu verniğini sürüyorum(2-3 kat). Airbrushla atacaksam biraz daha inceltiyorum. Bunu tatmin edici bir görüntü elde edene kadar tekrarlıyorum. Çok fazla detay olan yerlerde çok az sürüyorum, detayları yok etmemek için. Sonra başlıyor zımpara olayı. Zımpra içinde sünger zımparaları kullanıyorum. detayların içine çok daha rahat giriyorlar ve çok yıpratıcı değiller. Vernik kolay zımparalanıyor, layerların içini doldurunca da ortaya pürüzsüz bir souç çıkıyor.