|
freedom
|
 |
« Yanıtla #45 : Kasım 23, 2023, 22:33:51 ÖS » |
|
Pazardan böyle bir kablo buldum 5 tl, DIN konnektörü yabancı gelmiyor ama çıkaramadım.  ATARI ST için 13 pin DIN görüntü kablo soketine benziyor
|
|
|
« Son Düzenleme: Kasım 23, 2023, 22:38:25 ÖS Gönderen: freedom »
|
Logged
|
|
|
|
|
murtek
|
 |
« Yanıtla #46 : Kasım 25, 2023, 15:58:38 ÖS » |
|
|
|
|
|
|
Logged
|
DO-IT-YOURSELF
|
|
|
|
murtek
|
 |
« Yanıtla #47 : Kasım 25, 2023, 16:04:44 ÖS » |
|
Pazardan böyle bir kablo buldum 5 tl, DIN konnektörü yabancı gelmiyor ama çıkaramadım.  ATARI ST için 13 pin DIN görüntü kablo soketine benziyor Atari 1040 tan direk vga görüntü alabilirmiyim bu kabloyu yapsam? 
|
|
|
|
|
Logged
|
DO-IT-YOURSELF
|
|
|
|
freedom
|
 |
« Yanıtla #48 : Kasım 25, 2023, 20:58:32 ÖS » |
|
Pazardan böyle bir kablo buldum 5 tl, DIN konnektörü yabancı gelmiyor ama çıkaramadım.  ATARI ST için 13 pin DIN görüntü kablo soketine benziyor Atari 1040 tan direk vga görüntü alabilirmiyim bu kabloyu yapsam?  Sanırım Hires de VGA monochrome görüntü veriyor.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|
|
freedom
|
 |
« Yanıtla #50 : Kasım 25, 2023, 21:16:43 ÖS » |
|
Böyle birşey yapılırsa ben de isteyebilirim.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
phoenix
|
 |
« Yanıtla #51 : Kasım 26, 2023, 00:32:52 ÖÖ » |
|
bu elzem  ama din sokette elzem  Scart için.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Oğuzhan
|
 |
« Yanıtla #52 : Kasım 26, 2023, 10:56:19 ÖÖ » |
|
Pazardan böyle bir kablo buldum 5 tl, DIN konnektörü yabancı gelmiyor ama çıkaramadım.  ATARI ST için 13 pin DIN görüntü kablo soketine benziyor Atari 1040 tan direk vga görüntü alabilirmiyim bu kabloyu yapsam?  uygun bir şemayla yapabilirsin. Ama çıkış 15Khz  15khz destekli vga monitörün varsa işine yarar.
|
|
|
|
|
Logged
|
Amiga 500/500+/1200/4000 Commodore 64 Atari 1040STe/Falcon 030/Jaguar/2600 Roland MT-32 Rev.A&B/SC-88 Sony PS 1-2-3-4-5/PSP/PVM 9"/TV 9"/TV 11" Sega SMS2FR/MD1FR/MD1JP/MD2/Saturn/Dreamcast/GG Nintendo NES/SNES/DMG/GBC/GBP/GBA/GBASP
|
|
|
|
murtek
|
 |
« Yanıtla #53 : Ocak 07, 2024, 01:09:48 ÖÖ » |
|
Bu haftanın Pazar hediyeleri Antalya Bit Pazarı El Atarisi Araba Yarışı
|
|
|
|
Logged
|
DO-IT-YOURSELF
|
|
|
|
murtek
|
 |
« Yanıtla #54 : Ocak 07, 2024, 01:11:19 ÖÖ » |
|
Floppy Disket Sürücü 2 adet disket
|
|
|
|
Logged
|
DO-IT-YOURSELF
|
|
|
|
freedom
|
 |
« Yanıtla #55 : Ocak 07, 2024, 11:38:11 ÖÖ » |
|
Hepsi birbirinden güzel filmler. Bu hafta bit'te set halinde karşıma çıktı. Kıyamadım aldım. 
|
|
|
« Son Düzenleme: Ocak 07, 2024, 11:41:10 ÖÖ Gönderen: freedom »
|
Logged
|
|
|
|
|
murtek
|
 |
« Yanıtla #56 : Ocak 07, 2024, 13:09:09 ÖS » |
|
Kutulu filmler çok denk geliyor ama bunları zamanla deforme oluyor diye hiç almadım. Bozulmayacaklarını bilsem bende arşiv yapmak isterim. 
|
|
|
|
|
Logged
|
DO-IT-YOURSELF
|
|
|
|
murtek
|
 |
« Yanıtla #57 : Şubat 17, 2024, 14:39:42 ÖS » |
|
Bugünkü Bit Pazarı Hasılatım.
|
DO-IT-YOURSELF
|
|
|
|
Oğuzhan
|
 |
« Yanıtla #58 : Şubat 18, 2024, 13:21:01 ÖS » |
|
Bugünkü Bit Pazarı Hasılatım.
PCMCIA wireless kart amiga uyumlu olsaymış keşke 
|
|
|
|
|
Logged
|
Amiga 500/500+/1200/4000 Commodore 64 Atari 1040STe/Falcon 030/Jaguar/2600 Roland MT-32 Rev.A&B/SC-88 Sony PS 1-2-3-4-5/PSP/PVM 9"/TV 9"/TV 11" Sega SMS2FR/MD1FR/MD1JP/MD2/Saturn/Dreamcast/GG Nintendo NES/SNES/DMG/GBC/GBP/GBA/GBASP
|
|
|
|
Foxbat
|
 |
« Yanıtla #59 : Şubat 18, 2024, 16:34:23 ÖS » |
|
Bugünkü Bit Pazarı Hasılatım.
Senin hasılatlar hep güzel duruyor abi maşallah. Benim gözüm hala o 20TLlik 2.88 disket sürücüde kaldı mesela 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|