Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trGenel KategoriGenel Sohbet Oyun Konsollarını Sınıflandır
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Oyun Konsollarını Sınıflandır  (Okunma Sayısı 1790 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
segaa
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.524



Üyelik Bilgileri
« : Mayıs 27, 2025, 23:56:33 ÖS »

selamlar arkadaşlar,
Bu konu biraz forum oyunu gibi olacak, katılmak isteyenler için konusu şöyle.

Herkesin sevdiği bir oyun konsolu markası ve çıkardığı konsollar vardır, bu konuda sevdiğimiz oyun konsollarını nadirliğine, tasarımına, kalitesine veya sizin için ne ifade ediyorsa ona göre sınıflandırcağız.

Sınıflandırma şu şekilde olacak.

common (yaygın) uncommon (sıradışı) rare (nadir) epic destansı legendary efsanevi

Bu kelimeleri biliyorsunuz bazı oyunlarda item takı vs gibi şeylerin kalitesini nadirliğini belirtir, bizde sevdiğimiz oyun konsollarını buna göre sınıflandıracağız, konslları sadece markaya göre sıralayabilirsiniz veya farklı markalarla karma da yapabilirsiniz, tabiki commodore bilgisayarları da sınıflandırabilirsiniz.


Size göre hangi konsol hangi sınıfta. Ben başlıyorum.

Sega Mega Drive 2 common
Sega Saturn uncommon
Sega Dremcast rare
Sega Mega Cd epic
Sega Wondermega legendary

El konsolları
Gameboy Advance Sp common
Gameboy uncommon
Sega Game Gear rare
Gameboy Light epic
Sega Nomad legendary
Logged

segaa
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.524



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #1 : Haziran 12, 2025, 20:07:42 ÖS »

Kimsenin ilgisi kalmadı mı yav, şurda az sohbet eğlenelim diye konu açtım hepimizin ilgi alanı değil mi bunlar. Maho ağanın dediği gibi vallah satarım bu köyü haa bende satarım tüm koleksiyonu haa.
Logged

sabri64
Üye
***
Mesaj Sayısı: 164



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #2 : Haziran 13, 2025, 07:19:58 ÖÖ »

Kimsenin ilgisi kalmadı mı yav, şurda az sohbet eğlenelim diye konu açtım hepimizin ilgi alanı değil mi bunlar. Maho ağanın dediği gibi vallah satarım bu köyü haa bende satarım tüm koleksiyonu haa.

Benim hiç konsolum olmadı,yıllar önce Sega Satürn alayım istedim,iş yerine 486 PC gelince unutup gittim.Şimdilerde eliayağı düzgün bulabilirsem ,yıllar sonra Saturn aşkım yine depreşti.
Logged
Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: