|
atariManyagi
|
 |
« Yanıtla #15 : Ekim 14, 2015, 08:38:29 ÖÖ » |
|
Ben Yapmaya Başladım bile
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
joker_
|
 |
« Yanıtla #16 : Ekim 14, 2015, 09:13:01 ÖÖ » |
|
Güzel bir hort oldu. Konu Spectrum olunca daha da bir güzel tabikii. atariManyagi, Spectrum la ilgili çalışmaların varmı? Varsa görmek isteriz.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
atariManyagi
|
 |
« Yanıtla #17 : Ekim 14, 2015, 10:49:53 ÖÖ » |
|
Galiba olabilir. Bir bakayım...
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
atariManyagi
|
 |
« Yanıtla #18 : Ekim 19, 2015, 09:04:46 ÖÖ » |
|
1 Adet Sebastian Mihai'nin yazdığı var.Diğerlerinin Hepsi Benimdir... 1-Sebastian Mihai's ZX Demo 2-Siniclair Merhaba Dünya Uygulaması 3-Daire Belirleme Programı 4-Daire Çizen ve 10.Yıl Marşını Çalan Program
|
(2.12 KB - Yükleme: 569 kez.)
(4.48 KB - Yükleme: 531 kez.)
(2.25 KB - Yükleme: 545 kez.)
Sebastian Mihai's ZX Demo.zip (4.51 KB - Yükleme: 471 kez.)
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
мemrah
|
 |
« Yanıtla #19 : Ekim 19, 2015, 10:29:52 ÖÖ » |
|
@atarimanyagi: Sinclair Spectrum'a ilgi gosteren gencleri gorunce kendi gencligim aklima geliyor, cok mutlu oluyorum. ZX Spectrum'a duydugun ilginin kaynagi nedir bizlerle paylasirmisin?
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
atariManyagi
|
 |
« Yanıtla #20 : Ekim 19, 2015, 11:11:32 ÖÖ » |
|
Sebastian Mihai "Ustamız" Sağolsun... 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
wizofwor
|
 |
« Yanıtla #21 : Ekim 19, 2015, 13:20:07 ÖS » |
|
atariManyağı adında avatar olarak Commodore logosu kullanan bir üyenin hazırladığı Sinclair Basic programları. Gerçekten merak ettim. İndiriyorum akşam evde inceleyeceğim.
|
|
|
|
« Son Düzenleme: Ekim 19, 2015, 14:34:59 ÖS Gönderen: wizofwor »
|
Logged
|
|
|
|
|
atariManyagi
|
 |
« Yanıtla #22 : Ekim 19, 2015, 14:12:24 ÖS » |
|
Peki wizofwor ne diyorsa doğrudur.Çünkü O Bir Main Administrator(Genel Yönetici) konumundadır zaten... Pardon Ama atariManağı değil de,atariManyagi veya atariManyağı deseniz Daha doğru olur,lütfen...
|
|
|
|
« Son Düzenleme: Ekim 19, 2015, 14:19:29 ÖS Gönderen: atariManyagi »
|
Logged
|
|
|
|
|
wizofwor
|
 |
« Yanıtla #23 : Ekim 19, 2015, 14:38:32 ÖS » |
|
Kusura bakma. Arada bazı harflerin düştüğü oluyor böyle. Mesajımı, düzelttim.
Oradaki genel yönetici titrine de fazla takılma. Aslına bakarsan Yönetici'ye (dikkat edersen bu isimde bir hesap var.) yardımcı olan üyeleriz sadece.
|
|
|
|
« Son Düzenleme: Ekim 19, 2015, 14:43:17 ÖS Gönderen: wizofwor »
|
Logged
|
|
|
|
|
atariManyagi
|
 |
« Yanıtla #24 : Ekim 19, 2015, 14:46:55 ÖS » |
|
Anladım...
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
witchdoktor
|
 |
« Yanıtla #25 : Ekim 19, 2015, 15:37:41 ÖS » |
|
Kusura bakma. Arada bazı harflerin düştüğü oluyor böyle. Mesajımı, düzelttim.
Oradaki genel yönetici titrine de fazla takılma. Aslına bakarsan Yönetici'ye (dikkat edersen bu isimde bir hesap var.) yardımcı olan üyeleriz sadece.
Büyüyünce ben de 'Main Administrator' olucam kısmetse 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
wizofwor
|
 |
« Yanıtla #26 : Ekim 19, 2015, 17:06:22 ÖS » |
|
İşte 'Domain Admin'le aram iyi olduğu için, uslu durma sözüme karşılık 'Local Admin' olmama izin verdi. Total Commander falan kurup kullanabiliyorum. İnsana kendini iyi hissettiyor. 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
wizofwor
|
 |
« Yanıtla #27 : Ekim 19, 2015, 22:43:04 ÖS » |
|
@atariManyagi: Eline sağlık. Ufak programcıkların devamı gelir inşallah. Yüklediğin dosyaları inceliyorum ve sana bir kaç sorum olacak.
Öncelikle Speccy konusunda kara cahil olduğumu belirteyim. Öyle böyle değil. Göz alıcı renkler ve attribute clash haricinde hiç bir bilmiyorum desem yeridir.
Arda'nın 2009'da yüklediği programda müzikte takılmalar oluyor. Sende de aynısı oluyor mu? Şüpheye düştüm zira senin yüklediğin daire çizme programındaki müzik gayet güzel çalıyor. Dosyaları Mac üzerinde Fuse ile açtım. Sorun bundan kaynaklanıyorsa farklı emulatörler için önerilere açığım.
Spectrum'un ekranı -20 satır galiba- biraz ufak geldi. Basic listelerini emulatör dışında inceleyebileceğimiz bir araç var mı?
Çizim komutu daire tamamlandıktan sonra durmuyor. 720 derece dönüyor farkında mısın?
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
atariManyagi
|
 |
« Yanıtla #28 : Ekim 20, 2015, 08:57:29 ÖÖ » |
|
Farkında Değildim Sağol. Ayrıca @Arda'nın programında Big Integer Out Of Range (BInt Veri Tipi değeri sınır değerin üzerinde) hatası çıkıyor. @Arda Değerlerin Veri Tipini Yükseltmeni İstiyorum.  @wizofwor Bütün Emülatör Sitelerine Bakabilirsin...
|
|
|
|
« Son Düzenleme: Mayıs 09, 2016, 13:18:00 ÖS Gönderen: atariManyagi »
|
Logged
|
|
|
|
|
atariManyagi
|
 |
« Yanıtla #29 : Haziran 04, 2021, 18:38:56 ÖS » |
|
Spectrum'un ekranı -20 satır galiba- biraz ufak geldi. Basic listelerini emulatör dışında inceleyebileceğimiz bir araç var mı?
 @wizofwor, ZX-Editor Programına bir bak derim. ZX-Editor (İkinci Seri)
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|