|
fakcakaya
|
 |
« : Ekim 13, 2010, 15:53:24 ÖS » |
|
Arkadaşlar,,
büyük arayışlarım sonunda ve heyecanımı bir üst seviyeye taşıyacak olan..amikit den sipariş verdiğim apollo 1230 16mb mkIII tipi kartım bugün itibariyle elime geçmiş bulunmakta...tebrik mesajlarınızı beklerim...saygılarımla
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
joker_
|
 |
« Yanıtla #1 : Ekim 13, 2010, 16:00:23 ÖS » |
|
hadi hayırlı olsun  güle güle kullan
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
atlantis
|
 |
« Yanıtla #2 : Ekim 13, 2010, 16:13:57 ÖS » |
|
Hayırlı olsun. Dene bakalım, görüşlerini de bize ilet.  Kaç günde geldi kart?
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Blasterreal
|
 |
« Yanıtla #3 : Ekim 13, 2010, 16:23:10 ÖS » |
|
Hayırlı olsun arayışın sona erdigine sevindim. 
|
|
|
|
|
Logged
|
Amiga 1200 ACA 1221 28 MHz 64 MB RAM Maprom Amiga OS 3.9 ------------ Mac Mini 1.42 GHZ 1GB RAM ATİ 9200 32MB 160GB HDD Morphos 3.9
|
|
|
|
coze
|
 |
« Yanıtla #4 : Ekim 13, 2010, 16:26:21 ÖS » |
|
resim goster yoksa inanmayiz 
|
|
|
|
|
Logged
|
Retro Hincal Uluc
|
|
|
|
wizofwor
|
 |
« Yanıtla #5 : Ekim 13, 2010, 16:34:32 ÖS » |
|
Hayırlı olsun.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
erci77
Ziyaretçi
|
 |
« Yanıtla #6 : Ekim 13, 2010, 17:20:26 ÖS » |
|
Keşke blizzard 1230IV 50mhz FPU lu alsaydın. Ben apollo lara ısınamıdım hiç. Ama hayırlı olsun gülegüle kullan.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Leon
|
 |
« Yanıtla #7 : Ekim 13, 2010, 18:08:45 ÖS » |
|
Blizzard bulmak kolay mi Erci, herkes sen degil ki 
|
|
|
|
|
Logged
|
Efika | Amiga CD32 | 3 x C64, 2 x 1530, 1 x 1531 | Amstrad CPC64 | Amstrad CPC6128 | C64-DTV | Atari 2600 | Atari 2600 Jr. | Atari 800XL | Atari Paddle | Vestel MSX | Sony Hitbit MSX | A500 | A500 Plus | A590 | A1200 Blizzard 1230-IV | CASIO VL-1 TONE | CASIO VL-10 | Mac Mini G4 @1,42Ggz
|
|
|
|
Gökçe Bozkurt
|
 |
« Yanıtla #8 : Ekim 13, 2010, 18:11:20 ÖS » |
|
0 kart , 20 sene kullanırsın artık. Hayırlı olsun ... Yenisinin resmini bekliyoruz.
|
|
|
|
|
Logged
|
A4000|FastlaneZ3|RetinaZ3|Tandem Ide|CF  A2000|G-Force 040/33|Cybervision64-3D|A2000|Mobo|GVP HX-2000-II|Supra 8Mb A2000|Mobo|8Up!6Mb A1200|PPC 040/25/200|Mediator Sx|Vodoo4500|256MbA1200|Hawk 8Mb|CF A1200|Mobo|Elbox 4Mb A600|ACA030|Indivision ECS|A604|CF A600|Mobo|A
|
|
|
|
fakcakaya
|
 |
« Yanıtla #9 : Ekim 13, 2010, 19:56:00 ÖS » |
|
çok teşekkür ederim beyler sağolun....yalnız problemlerim var...taktım turboyu fakat kitlenip duruyor...üstündeki jumper ayarlarını oynadım filan işe yaramadı...kasayı açtım öyle denedim herşey sorunsuz kuruldu 3.9 vs..kasayı kapatıyorum..kitlenmeler devam ediyor...sanki ısı yapıyor gibi..
birde güç kaynağı standart benim ondanda şüpheleniyorum...
|
|
|
|
« Son Düzenleme: Ekim 13, 2010, 20:38:58 ÖS Gönderen: fakcakaya »
|
Logged
|
|
|
|
|
erci77
Ziyaretçi
|
 |
« Yanıtla #10 : Ekim 13, 2010, 22:52:09 ÖS » |
|
Bence kapatınca kart biyere deyiyor. A1200 ün içindeki metal tabakaya bak bi kartın biyerlerine deyip yaktırmasın sonra.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
fakcakaya
|
 |
« Yanıtla #11 : Ekim 13, 2010, 22:54:46 ÖS » |
|
yok be abi açıkkende epey kullandım...ii kötü 3.9 u kurdum ama açılmıyor kitleniyor..açıyor bi süre sonra guruya geçiyor...yav standart kasa benimki...cd romu içine yerleştirilmiş şekilde slim...turbo takılınca sapıttı...sizler pc güçkaynağımı kullanıyorsunuz...ben ısı zannettim ama deil...
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Def Leppard
|
 |
« Yanıtla #12 : Ekim 13, 2010, 23:43:32 ÖS » |
|
Arkadaşımıza Amiga 1200 ben hazırladım zaten benden başka slim cdrom lu bu şekilde yapabilen yok sanırım. aynı kablo üzerinden bunu yapmak çok basit olmuyor. Amigaya ben 3.1 ve hazır sistem workbench 3.1 kurdum hatasız, cdromda hatasız çalıştı. bendeki gvp turbo ilede denedim doğrusu hiçbir problem göremedim. 3.9 kurmayı denemedim ama bir sorun olcağınıda sanmıyorum çünkü gayet güzel sistem çalıştı. adaptörle ilgili olduğunu hiç sanmıyorum çünkü bunu test ettim bendeki turboyu taktım ne bir ısınma nede bir sorun gördüm ve sana yolladığım adaptör iyi birşeydi merak etme ppc ler hariç bir sıkıntı olmaz belki ppc de bile sorun olmayabilir. turbo kartını amigakitten almışsın apollo nasıldır tam bilemiyorum. benim sana tavsiyem turboyu birde hazır classic 3.1 lerle bir dene. amigakit sağlamdır mutlaka test edilmiştir bence bir sorun olduğunu sanmıyorum. turbonun orda değeceği bir şeyde yok slim cdrom olduğu için üst metal hiç yok zaten. birde sana yolladığım 3.9 cd sinde belki bir sorun olabilir bazen iyi kopye olmuyor hatalı kurulum oluyorsa ondanda olması mümkün. sana tavsiyem hazır 3.1 ile turboyu bir dene eğer bir sorun çıkmıyorsa bir problem yoktur. 3.9 ile ilgili birşey olabilir başka bir cd ile kurulum yapıp denemek gerekebilir...
|
|
|
|
|
Logged
|
Amiga Repair Service
|
|
|
|
fakcakaya
|
 |
« Yanıtla #13 : Ekim 13, 2010, 23:56:33 ÖS » |
|
Arkadaşımıza Amiga 1200 ben hazırladım zaten benden başka slim cdrom lu bu şekilde yapabilen yok sanırım. aynı kablo üzerinden bunu yapmak çok basit olmuyor. Amigaya ben 3.1 ve hazır sistem workbench 3.1 kurdum hatasız, cdromda hatasız çalıştı. bendeki gvp turbo ilede denedim doğrusu hiçbir problem göremedim. 3.9 kurmayı denemedim ama bir sorun olcağınıda sanmıyorum çünkü gayet güzel sistem çalıştı. adaptörle ilgili olduğunu hiç sanmıyorum çünkü bunu test ettim bendeki turboyu taktım ne bir ısınma nede bir sorun gördüm ve sana yolladığım adaptör iyi birşeydi merak etme ppc ler hariç bir sıkıntı olmaz belki ppc de bile sorun olmayabilir. turbo kartını amigakitten almışsın apollo nasıldır tam bilemiyorum. benim sana tavsiyem turboyu birde hazır classic 3.1 lerle bir dene. amigakit sağlamdır mutlaka test edilmiştir bence bir sorun olduğunu sanmıyorum. turbonun orda değeceği bir şeyde yok slim cdrom olduğu için üst metal hiç yok zaten. birde sana yolladığım 3.9 cd sinde belki bir sorun olabilir bazen iyi kopye olmuyor hatalı kurulum oluyorsa ondanda olması mümkün. sana tavsiyem hazır 3.1 ile turboyu bir dene eğer bir sorun çıkmıyorsa bir problem yoktur. 3.9 ile ilgili birşey olabilir başka bir cd ile kurulum yapıp denemek gerekebilir...
ya senmiydin dostum...valla şu an mathman abimle msn den yazışarak çözmeye çalışıyoruz ama...çözülecek gibi deil...ürünü jelatiniden açtım...senin verdiğin os 3.9 deilde burdan blastrealin verdiği linkten indirip iso şeklinde olan 3.9u kullanıyorum...cd romu komple söktüm denedim olmadı..3.1 disketlerden kurdum aynı problem devam etmekte...hdd den yüklüyor yarısına gelince reset atıyor her 10 açılıştan 1 i ekrana geliyor...ondada kilitlenip kalıyor...valla ne yapcamı şaşırdım...
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Leon
|
 |
« Yanıtla #14 : Ekim 14, 2010, 00:05:51 ÖÖ » |
|
Kirmizi ekran geliyor mu hic?
|
|
|
|
|
Logged
|
Efika | Amiga CD32 | 3 x C64, 2 x 1530, 1 x 1531 | Amstrad CPC64 | Amstrad CPC6128 | C64-DTV | Atari 2600 | Atari 2600 Jr. | Atari 800XL | Atari Paddle | Vestel MSX | Sony Hitbit MSX | A500 | A500 Plus | A590 | A1200 Blizzard 1230-IV | CASIO VL-1 TONE | CASIO VL-10 | Mac Mini G4 @1,42Ggz
|
|
|
|