|
witchdoktor
|
 |
« Yanıtla #15 : Ekim 14, 2010, 00:14:44 ÖÖ » |
|
Bilgisayar işinde ne zaman herşey sorunsuz gitmiştir ki? İlla ki bir sorun çıkar ve uğraşman gerekir. Ümidi kesmeye yakın bir dönemde işin hallolur, duble sevinirsin. Sıkma canını yani 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
fakcakaya
|
 |
« Yanıtla #16 : Ekim 14, 2010, 00:20:38 ÖÖ » |
|
yok..kırmızı,sarı vs..gelmiyor ..simsiyah ekran çok enteresan yaaa...şimdi sıfırdan 3.1 kurmayı deneyecem disketlerden...
bakalım nolcak? hevesim kursağımda kaldıda ona yanıyom valla....
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Leon
|
 |
« Yanıtla #17 : Ekim 14, 2010, 00:31:25 ÖÖ » |
|
Hepimiz gectik bu yollardan, moralini bozma, düzelir. Ne mutlu ki soru sorup cevap aldigin böyle bir forum var, eskiden bu imkanlar da yoktu.
|
|
|
|
|
Logged
|
Efika | Amiga CD32 | 3 x C64, 2 x 1530, 1 x 1531 | Amstrad CPC64 | Amstrad CPC6128 | C64-DTV | Atari 2600 | Atari 2600 Jr. | Atari 800XL | Atari Paddle | Vestel MSX | Sony Hitbit MSX | A500 | A500 Plus | A590 | A1200 Blizzard 1230-IV | CASIO VL-1 TONE | CASIO VL-10 | Mac Mini G4 @1,42Ggz
|
|
|
|
fakcakaya
|
 |
« Yanıtla #18 : Ekim 14, 2010, 00:34:34 ÖÖ » |
|
doğru valla ne diyim...
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
"jacknife"
|
 |
« Yanıtla #19 : Ekim 14, 2010, 00:50:35 ÖÖ » |
|
imkanın varsa kartın üstündeki ram leri değiştirmeyi dene
|
|
|
|
|
Logged
|
SAM460EX/1.2 ghz+ AmigaOS4.1FE Amiga1200-TerribleFire 060 Commodore 64 +1541 ultimate2

|
|
|
|
Leon
|
 |
« Yanıtla #20 : Ekim 14, 2010, 01:34:52 ÖÖ » |
|
jacknife'nin dedigi gibi, http://aminet.net/util/moni/MemTest.lhaBu programi indir, lha ile ac ve ram'lerini test et.
|
|
|
|
|
Logged
|
Efika | Amiga CD32 | 3 x C64, 2 x 1530, 1 x 1531 | Amstrad CPC64 | Amstrad CPC6128 | C64-DTV | Atari 2600 | Atari 2600 Jr. | Atari 800XL | Atari Paddle | Vestel MSX | Sony Hitbit MSX | A500 | A500 Plus | A590 | A1200 Blizzard 1230-IV | CASIO VL-1 TONE | CASIO VL-10 | Mac Mini G4 @1,42Ggz
|
|
|
|
joker_
|
 |
« Yanıtla #21 : Ekim 14, 2010, 08:33:55 ÖÖ » |
|
birde başka bir A1200 ile deneme imkanın varsa öyle dene,gerçi defleppard yazmış makinada sorun yoktu diye,en azından 1200 mü turbomu sorunun kaynağından emin olursun.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
fakcakaya
|
 |
« Yanıtla #22 : Ekim 14, 2010, 09:55:36 ÖÖ » |
|
zorlu bir geceden sonra ..defleppard arkadaşımızla canlı yayında durumu gösterdim...bana gönder dedi bugün torlayıp toplayıp gönderiyorum...board uyumsuzluğuda olabilir dedi ama, bakacağız!!herkese çok tşk.herkes çok duyarlı davrandı...ama imkan olursa tower kasalıya çevirtcem çok zor oluyor böle arkasını çevir vida sök aç kapa filan...
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
hakdead
|
 |
« Yanıtla #23 : Ekim 14, 2010, 11:05:14 ÖÖ » |
|
ben olsam tower kasaya çevirtmezdim  . orjinal hali çok şirin ve tatlı 1200 ün. ayıptır sorması ne kadara mal oldu turbo? bir de hangi siteden aldın amigakit sitesinde şu an turbo satışı gözükmüyor.
|
|
|
|
|
Logged
|
Amiga 1200 3.1 rom + fast ata mk3 + Blizzard 1260 50mhz + 128 mb ram + 60 gb 2.5 ide + pcmcia cf reader + pcmcia ethernet Amiga 3000 3640/25 mhz 2 Chip 8 Fast + 10 gb scsi
|
|
|
|
fakcakaya
|
 |
« Yanıtla #24 : Ekim 14, 2010, 11:11:41 ÖÖ » |
|
bende öle düşünerek aldım..ama iş sürekli hdd sök..kapak aç sorun varsa onla uğraşa gelince açması kapatması sıkıntı.....dur bakalım bende kararsızım henüz...200 dolar seviyesindeydi...stokta kalmamıştır ondan yoksa amigakitten aldım.. ama dur bakalım ürün sorunluysa napcam ...önce bi gönderdiğim arkadaştan yanıt gelsin....
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
hakdead
|
 |
« Yanıtla #25 : Ekim 14, 2010, 11:15:19 ÖÖ » |
|
200 dolar yüksek bir fiyat değil. ebayde şu an açık arttırmalar senin aldığının çok yükseğine gidiyor. hdd sök tak işleri için bence mutlaka kesin çözüm pcmcia cf reader. çok rahatlatıyor işini. 20-25 tl ye type1 card reader al üzerine tak ufak bir cf kart rahat rahat kullan.
|
|
|
|
|
Logged
|
Amiga 1200 3.1 rom + fast ata mk3 + Blizzard 1260 50mhz + 128 mb ram + 60 gb 2.5 ide + pcmcia cf reader + pcmcia ethernet Amiga 3000 3640/25 mhz 2 Chip 8 Fast + 10 gb scsi
|
|
|
|
fakcakaya
|
 |
« Yanıtla #26 : Ekim 14, 2010, 11:17:45 ÖÖ » |
|
gerek yokki ona cd rom var...
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
hakdead
|
 |
« Yanıtla #27 : Ekim 14, 2010, 11:21:52 ÖÖ » |
|
o da iyiymiş  neyse umarım en kısa sürede sorun çözülür güle güle kullanırsın. büyük bir şey olacağını zannetmiyorum. ufacık bir detay gözden kaçmıştır bence...
|
|
|
|
|
Logged
|
Amiga 1200 3.1 rom + fast ata mk3 + Blizzard 1260 50mhz + 128 mb ram + 60 gb 2.5 ide + pcmcia cf reader + pcmcia ethernet Amiga 3000 3640/25 mhz 2 Chip 8 Fast + 10 gb scsi
|
|
|
|
allen
|
 |
« Yanıtla #28 : Ekim 14, 2010, 13:35:41 ÖS » |
|
keşke 040 a 40 mhz alsaydın ..zamanında bende vardı..çok hızlıydı namussuz ))
|
|
|
|
|
Logged
|
A1200 603e 330mhz 060 66mhz + bvision + 256 mb ram + 500gb hd + Fast-Ata mk3 + power tower + pcmci wireless card
|
|
|
|
Alpyre
|
 |
« Yanıtla #29 : Ekim 14, 2010, 13:37:27 ÖS » |
|
@allen: Hızlı ve sıcak! 
|
|
|
|
|
Logged
|
Alper
|
|
|
|