CardPatch kurulumunu yaptıktan sonra yapman gerekenler:
Network kartınla birlikte gelen Amiga Disketlerinden “3c589.device” dosyasını “DEVS:networks/” konumuna kopyala.
Not: Eğer dosyayı bulamazsan Aminet’ten de indirebilirsin:
http://aminet.net/driver/net/3c589.lhaŞimdi MiamiDX’i ayarlayalım… (Miami’nin ve key dosyalarının başarıyla kurulu olduğunu varsayıyorum - key dosyaları için özel mesaj attım)
- Eğer Miami açıksa çıkış yap. (Pencereyi kapat ve "Quit"e bas)
- "MiamiDX"in kurulu olduğu çekmeceye ulaş.
- MiamiInit'i çift tıklat.
- "Continue" butonuna bas.
- Listeden "Ethernet, cable/ADSL modem"i seç, ve "Internet"e çek işareti koy.
- "Continue" butonuna basın.
- Kullandığın network kartı için doğru sürücüyü gir : "3c589.device"
- Unit'i olduğu gibi bırak (yani "0")
- "Continue"ye bas.
- MiamiInit Ethernet kartına ve modemine ulaşarak Internet ayarlarınızı tespit edecek. Bulunan IP bilgilerini Return (Enter)a basarak onayla (Eğer bir hata mesajı alırsan, bilgiler ışığında gerekli düzeltmeleri yaparak tekrar dene).
- Karşına gelen son pencerede "Printer"ın çek işaretini kaldır.
- Continue'ye bas... MiamiInit Sihirbazı sonlanacak.
- Şimdi MiamiDX'i çift tıklat.
- Sağ Fare Menüsünden "Settings>Import Settings From MiamiInit V3..."i seç...
- Çıkan istemciyi "OK"ye basarak onayla.
- TCP/IP ayarların yapılmış oldu.
- Sağdaki listeden "Interfaces"a tıkla.
- Listelenen arayüze çift tıklat...
-"Events..."e bas
-"Online"ı "Kill GUI"ye getir.
-"Start"ı "Auto-Online"ye getir.
-"OK"ye bas.
-"OK"ye bas.
-"Onl+GUI"ye bas.
Eğer başarıyla internete bağlanabilirsen, Miami Ayarlarını kaydet (SağFare Menüsü>Settings>Save).
Umarım başarıya ulaşırsın...