Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Tusker "c64 longPlay..."  (Okunma Sayısı 6901 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Silencer
Ziyaretçi
« : Şubat 19, 2007, 04:02:43 ÖÖ »



Commodore 64'de unutamadığım oyunlardan olan Tusker'ı sizlerle paylaşmak istedim.

Müziklere dikkat 
« Son Düzenleme: Şubat 19, 2007, 04:20:09 ÖÖ Gönderen: Silencer » Logged
DevilisH
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.163


aLWaYs AmigA


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #1 : Şubat 19, 2007, 04:12:02 ÖÖ »

Emeklerine sağlık Silencer
Logged

Silencer
Ziyaretçi
« Yanıtla #2 : Şubat 19, 2007, 04:18:56 ÖÖ »

saol devilish kardeş.
eminim zaman içinde diğer arkadaşların da gönlünü kazanacağımı umuyorum.

Silencer V2.0
Logged
Gilmour
Üye
**
Mesaj Sayısı: 13


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #3 : Şubat 19, 2007, 18:03:19 ÖS »

Yıllar önce bir türlü timsahı geçememiş biri olarak full oyunu film gibi izlemek bünyede hoşluklar yarattı.Özellikle ikinci bölümün müziği süper 3. bölüm müziğide last Ninja 2'yi hatırlattı.Bazen Last Ninja olsun Tusker olsun oynamaz bilhassa müziklerini dinlerdim.Özellikle Last Ninja 2 deki 3.bölüm müziği eşliğinde  psikolojik takılmak için 4. bölüme geçmezdim timsahın önünde beklerdim tünele girmeden.

Şimdi daha iyi anlıyorum neden Pink Floyd merkezli müzik dinlediğimi.
O yaşta psychedelic rock temellerini Matt Gray amcam atmış
« Son Düzenleme: Şubat 19, 2007, 18:24:09 ÖS Gönderen: Gilmour » Logged
Silencer
Ziyaretçi
« Yanıtla #4 : Şubat 19, 2007, 18:55:51 ÖS »

Sevindim bünyede hoşluklar yaratttığıma.

zaten öyle bir amaç güdmüştüm...illa böyle bir
klasiği seven dostlar olduğunu biliyordum.

saygılar
Logged
Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: