Hayırlı olsun, güle güle kullanın.

Sırf merakımdan soruyorum:
Bu USB joystickler hep analog mu üretiliyorlar?
Eski dijital joysticklerin USB uçlu muadilleri üretilmiyor mu?
GG'de ve sahibinden'de baktım da hiç göremedim.
Dijital olanlar ya 9-pin Amiga/Atari uçlu ya da PC'lerdeki MIDI/joystick portuna takılmak üzere (sanırım) 15-pin uçlu.
Bende Quickshot marka bu MIDI/joystick portuna takılanlardan var, desktop PC'de kullanabiliyorum ama laptoplar ve yeni nesil PC'lerde tabii bu MIDI/joystick portu yok.
Laptopta "retro" oyunlar için mecburen USB uçlu PS2 muadili veya Sega Genesis muadili gamepad'ler kullanıyorum.
Ama USB uçlu bir dijital joystick olsa ne güzel olurdu...