Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trAmigaAmiga Yazılımamiga istanbul efsaneleri lale savaşçıları oyun yapımcıların videosu
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: amiga istanbul efsaneleri lale savaşçıları oyun yapımcıların videosu  (Okunma Sayısı 3641 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
blackturk
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.283



Üyelik Bilgileri
« : Mayıs 28, 2013, 20:04:49 ÖS »

Yapımıcıların ağızından dinliyorum.Ne absuk konulu oyun çok güldüm.yok böyle bir oyun. 

<a href="http://www.youtube.com/v/wdffzZajlRY&rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/wdffzZajlRY&rel=0</a>
 
<a href="http://www.youtube.com/v/80tVQ2jOvbU&rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/80tVQ2jOvbU&rel=0</a>

<a href="http://www.youtube.com/v/OpGN9KTCCdA&rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/OpGN9KTCCdA&rel=0</a>
« Son Düzenleme: Mayıs 28, 2013, 20:13:19 ÖS Gönderen: blackturk » Logged

A1200 | APOLLO 1240 32 MB | CNET PCMCIA | SYSINFO SPEED TEST 30 MIPS
SM1,SEGA MEGA CD,SM2,SMS II,Sega Saturn Mod ve AR 4MB,PSX Mod ve Mpeg ,PSX2 ,SNES ,ATARI 800XL,SPECTRUM 128K +2,YAMAHA CX5M MSX,ATARI 520 STFM,1040 STF,C64,C128,1541 II,1571,RAM 1764 ,A500,A500+,A600,A590,IDE68k,2X1084S,1084P
scavus
Ziyaretçi
« Yanıtla #1 : Mayıs 28, 2013, 21:20:31 ÖS »

tabi ergenlik zamanlarımız oo bakıyoruz lale savaşcıları insan içinde ne fırtınalar kopuyor oyun nasıl felan işte , bizimkiler bize göre oyunu yapmış vs vs gençlik ergenlik işte CHIP dergisi demosunu vermişti 80386 Dx Cihaza  taktıp hdd ufak bir kurulumdan sonra oyunu oynamaya çalıştım tabi normal oyunlardaki gibi ortam(normal derken sürekli oynadığımız 2 boyut oyunlarla kıyaslama) olmadığı için olayı tam anlayamamıştım

benim düşüncelerime göre
bunlarda ozaman zamanın düzenine uymuş yobaz felan derken suçu olmayan belli kesimleri hedef almış
bu yüzden kolleksiyondan çıkardığım nadir oyundur
oyuna bile İdeoloji katılmış


http://www.stillpsycho.net/Lale_Sava%C5%9F%C3%A7%C4%B1lar%C4%B1

dos/win/lunix&nbsp;

http://www.stillpsycho.net/pub/lale.zip

amiga

http://www.stillpsycho.net/pub/Lale_amiga.zip
« Son Düzenleme: Mayıs 28, 2013, 22:10:45 ÖS Gönderen: izmirretro » Logged
Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: