Ana Sayfa
Amiga Dokumantasyon Projesi
Medya
Yardım
Ara
Giriş Yap
Kayıt
Merhaba,
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
üye olun
.
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.tr
Genel Kategori
Tanışma Forumu
selamlar
« önceki
sonraki »
Sayfa: [
1
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: selamlar (Okunma Sayısı 5614 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
june8efe
Deneyimli
Mesaj Sayısı: 1.288
selamlar
«
:
Ocak 17, 2014, 00:45:12 ÖÖ »
Ankaradan selamlar.
Benimde hatırladığım komsunun oglunda simdi hangisi oldugunu bilmedigim bir bilgisayar vardi. Muzik setini cihaza bağlayıp oyun yuklenirdi. Karete oyunu vardı.
Birde mudanyada bir tanıdığımızın evinde amstrad vardı. Bunun kendi monitörü vardı ve kasetler klavyenin numpad kismindaki bölüme takiliyordu. Oyun başlasa bile 20 dk kadar monitor dalgalanma yapardi.
Logged
Geliştirme kartları: Raspberry Pi2, Arduino Uno R3
El konsolları: Ngage,DS Lite,Nintendo 3DS cfw
Tv konsolları: PS1, Hdd'li fat PS2, Wii (Softmod'lu), Xbox360 slim rgh, PS4 Slim
xeon83
Ziyaretçi
Ynt: selamlar
«
Yanıtla #1 :
Ocak 17, 2014, 00:56:27 ÖÖ »
hoşgeldin
sen ne zaman geldin 4. mesajın olmuş yeni görüyorum..
Logged
june8efe
Deneyimli
Mesaj Sayısı: 1.288
Ynt: selamlar
«
Yanıtla #2 :
Ocak 17, 2014, 01:05:06 ÖÖ »
Selamlar Süha hocam. Diğer site bir ara çökünce burayı keşfetmiş olduk.
Logged
Geliştirme kartları: Raspberry Pi2, Arduino Uno R3
El konsolları: Ngage,DS Lite,Nintendo 3DS cfw
Tv konsolları: PS1, Hdd'li fat PS2, Wii (Softmod'lu), Xbox360 slim rgh, PS4 Slim
xeon83
Ziyaretçi
Ynt: selamlar
«
Yanıtla #3 :
Ocak 17, 2014, 01:05:46 ÖÖ »
İyi olmuş, yaşa daha uygun
Logged
Cengiz Demir
Uzman
Mesaj Sayısı: 3.829
Ynt: selamlar
«
Yanıtla #4 :
Ocak 17, 2014, 07:09:09 ÖÖ »
Hosgelldiniz.
Müzik seti bagladiğniz cihaz spectrum olabilir.
Logged
DrIceCream
Üye
Mesaj Sayısı: 154
Ynt: selamlar
«
Yanıtla #5 :
Ocak 17, 2014, 07:21:49 ÖÖ »
Hosgeldiniz
Logged
Gokhan Ozkan
Deneyimli
Mesaj Sayısı: 2.261
Ynt: selamlar
«
Yanıtla #6 :
Ocak 17, 2014, 09:13:37 ÖÖ »
Arkdaşım Mach1 de Sinclairi yanlış hatırlamıyorsam "Acıko" marka çift kaset çalar portatif müzik seti vardı. Ona bağlardı.
Ne günlerdi.
Logged
Sayfa: [
1
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
Gitmek istediğiniz yer:
Gitmek istediğiniz yer:
-----------------------------
Genel Kategori
-----------------------------
=> Genel Sohbet
=> Proje
===> Proje Alım/Satım
=> DemoScene
=> Tanışma Forumu
-----------------------------
Commodore
-----------------------------
=> Commodore Genel
=> Commodore Yazılım
=> Commodore Donanım
===> C64DTV (C64 Direct-to-TV)
===> TheC64 / TheC64 Mini
=> Commodore Yayınları
=> Commodore Emulasyon
-----------------------------
Amiga
-----------------------------
=> Amiga Genel
=> Amiga Yazılım
=> Amiga Donanım
=> Amiga Yayınları
=> Amiga Emülasyon
-----------------------------
Diğer Nostaljik Bilgisayarlar
-----------------------------
=> IBM Uyumlular / Retro x86 Sistemler
=> FPGA/ARM Sistemler
=> Amstrad
===> Amstrad - Genel
===> Amstrad - Yazılım
===> Amstrad - Donanım
===> Amstrad - Yayınlar
===> Amstrad - Emulasyon
=> Apple
===> Apple - Genel
===> Apple - Yazılım
===> Apple - Donanım
===> Apple - Emulasyon
=> Atari
===> Atari - Genel
===> Atari - Yazılım
===> Atari - Donanım
===> Atari - Emulasyon
=> MSX Uyumlular
===> MSX - Genel
===> MSX - Yazılım
===> MSX - Donanım
===> MSX - Emulasyon
=> Oric
===> Oric - Genel
===> Oric - Donanım
===> Oric - Yazılım
===> Oric - Emulasyon
=> Sinclair
===> Sinclair - Genel
===> Sinclair - Yazılım
===> Sinclair - Donanım
===> Sinclair - Emulasyon
=> Diğer Bilgisayarlar
-----------------------------
Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları
-----------------------------
=> Arcade Sistemler
=> Oyun Konsolları