O halde önce sadece J-PAC JAMMA ile bir deneme yapmayı düşünüyorum. Gerekirse ArcadeVGA'yı sipariş geçerim. Bu forumu seviyorum çünkü her konuda sıkılmadan yardımcı oluyorsunuz. Gerçi bu işlerde uzman değilim ondan biraz saçmaladım derdimi anlatırken ama siz hemen anladınız demek istediğimi. Cengiz ve Yavuz = Retro'da efsane kişilersiniz. İyiki varsınız. Aklımdaki çoğu soru işareti gitti sayenizde.
@orchid, sen hele bir kabin bul, evine/iş yerine v.s. bir yere koy, hazır et, gerisi kolay, el birliği ile ayağa kaldırılır o

işin esas zor kısmı uygun fiyata kabin bulmak, bulduktan sonra da bir şekilde eve getirebilmek, (varsa) yengeyle papaz olmak, "delirmiş herhalde yazıııık" der gibi garip garip bakan komşularla muhatap olmak v.s. v.s.
