Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trDiğer Nostaljik BilgisayarlarAmstradAmstrad - GenelTechnician Ted, Roland in time, Blagger, Brian Bloodaxe, Dizzy Lives (Remakes)
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Technician Ted, Roland in time, Blagger, Brian Bloodaxe, Dizzy Lives (Remakes)  (Okunma Sayısı 11616 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Alcofribas
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 986


Who Dares Wins!


Üyelik Bilgileri
« : Nisan 23, 2007, 23:40:55 ÖS »

CPC dünyasının bu sevilen kahramanları yine aramızda...

http://cflam74.free.fr/technician/main.htm

   
Logged

Arda
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.326


I'm *the* guy from Argleton


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #1 : Nisan 24, 2007, 04:20:07 ÖÖ »

dizzY'e bir göz atarım ben En sevdiğim oyunlardan biridir. Ama remake yapılırken en çok dikkat edilmesi gereken şey dizzy'nin zıpladığında attığı taklanın ne hızda olduğudur bence...

amiga versionu çok hızlıydı, berbat... pc sürümlerinde de o zıplama tadını verememişlerdi.. yavaaaaaş olmalı
Logged

Musti
Yeni Üye
*
Mesaj Sayısı: 3


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #2 : Aralık 27, 2007, 16:42:54 ÖS »

Herkeze Selam,Ben yokarida gördügnüz oyunlarin yapicisiyim.Benim sitemde 3 tane yeni oyun yukledim.Fast Manic 1, Fast Manic 2, Ve Amiga da olan Crystal Hammer 2007 Pc versiyonu..Iyi eylenceler..Musti

http://mremakes.free.fr
Logged
LW3D
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 11.408


Günü Kurtaran Avam Hiooargggh :)


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #3 : Aralık 27, 2007, 17:31:14 ÖS »

Aramıza hoş geldin Musti.. Çalışmalarından dolayı seni tebrik ederim..

Forumun tanışma kısmında bizlere kendinden biraz bahsedersen çok memnun oluruz.. Seni ve çalışmalarını yakından tanımak isteriz..

http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?board=4.0
Logged

ozkano
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 3.514



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #4 : Aralık 27, 2007, 23:39:30 ÖS »

abi remake ısmarlıyabiliyormuyuz, özellikle arda nın dizzy ile ilgili zıplama olayı dikkatimi çekti
Logged

A500,A500+,A600,A1000,A1200,A2000,A3000,A4000,CDTV,CD32,A1,MacMini,R2HV,C64,48K,Ps,Ps2,Ps3
Xbox,Xbox360,Nes,Snes,N64,N64Ique,Gamecube,Wii,PcEngine,PcEngineGT,PcEngineDUO,TurboGrafx,NeoGeoAES
NeogeoCD,NeoGeoMVS,NeoGeoPocket,MegaDrive,SegaCD,MultiMega,Saturn,Dreamcast,Jaguar,Lynx,Cps1
Cps2,System11
Nazmiye
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 281



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #5 : Aralık 28, 2007, 10:00:11 ÖÖ »

Çalışmlarını tebrik ederim.
Logged
Musti
Yeni Üye
*
Mesaj Sayısı: 3


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #6 : Ocak 01, 2008, 01:31:11 ÖÖ »

Selam Arkadaslar, öncelikle herkesin yeni yili kutlu olsun.
Amstrad da olan Oyun Karls Treasure Hunt,Pc versiyonu çikmistir..
Iyi eylenceler..Mustafa

http://Http://mremakes.free.fr

Logged
Arda
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.326


I'm *the* guy from Argleton


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #7 : Ocak 01, 2008, 11:01:41 ÖÖ »

abi remake ısmarlıyabiliyormuyuz, özellikle arda nın dizzy ile ilgili zıplama olayı dikkatimi çekti


özkan, malesef musti'nin remake'inde takla atmıyor dizzy Takla atmayan bir dizi olamaz, sebebini açık, dizzy bir yumurtadır, yuvarlanmalıdır Dizzy'nin taklası(TM) çok özeldir.
1.Dizzy zıpladığında yaklaşık 1.5sn havada kalmalıdır ve tam iki takla atmalıdır.
2.ayrıca kendi boyunun 1,5 katı daha yükselmelidir. Yani dizzy sprite'ının boyu 32 pixel ise, dizzy zıpladığında yerden 80 pixel yüksekteki bir platforma çıkabilmelidir.
3.Bitmedi, dizzy zıpladığında düştüğü zemin zıpladığı yerden alçaktaysa (ayakları üzerine bile düşse) yerde bir takla daha atar.
4.Yuvarlanırkenr vardığı nokta alçalmaya devam ederse taklalar atılmaya devam eder ve bir yumurta olduğu için bir tepeden aşağı 10 ekran bile yuvarlanabilmelidir.
5.Yüksek bir zemine zıpladığında ise fazladan yuvarlanmaz. Olduğu yerde kalır. 6.Dizzy zıpladığında, her durumda en az iki tam taklasını atmalıdır.
7.Eğer zıpladığında kafasının üzerinde birşey varsa ve yerden 1 pixel bile yükselmese bile taklalar atılır.
8.Dizzy belirli bir yöne zıpladığında ve havada bir cisme çarptığında cisimden kurtulana kadar aşağı düşmeye başlar ama havada engelden kurtulursa gittiği yöne doğru ilerlemeye devam eder.

Bakın, ne kadar önemli, dizzy'nin çok detaylı bir zıplama yapısı vardır, bunu tutturamazsanız oyun tatsız olur

bir de nedense remake'lerin en ciddi problemi çoğunlukla çok çok zor olmaları. Nedense amatör oyun yaratıcıları oyunları gereğinden zor yapıyorlar. Halbuki oyunların bir zorluk eğrileri olmalıdır. Önce basitten başlayıp, bir noktada çok zorlaşıp, o engel aşıldığında yine kolaylıklar beklemelidir oyuncuyu.

Hangi remake'i oynadıysam birkaç ekrandan öte geçemedim, oyuncuya ısınmak için biraz boşluk bırakmak lazım...

Musti yukarıda yazdıklarıma bakıp oyunları beğenmedim sanma, hepsi çok şık görünüyor. Bir actionforce II remake'i bekliyorum ben senden

http://www.worldofspectrum.org/infoseekid.cgi?id=0000077
« Son Düzenleme: Ocak 01, 2008, 11:35:04 ÖÖ Gönderen: Arda » Logged

Leon
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.110



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #8 : Ocak 01, 2008, 16:15:44 ÖS »

Ben de Harrier Attack remake istiyorum
Logged

Efika | Amiga CD32 | 3 x C64, 2 x 1530, 1 x 1531 | Amstrad CPC64 | Amstrad CPC6128 | C64-DTV | Atari 2600 | Atari 2600 Jr. | Atari 800XL | Atari Paddle | Vestel MSX  | Sony Hitbit MSX | A500 | A500 Plus | A590 | A1200 Blizzard 1230-IV | CASIO VL-1 TONE | CASIO VL-10 | Mac Mini G4 @1,42Ggz
Alcofribas
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 986


Who Dares Wins!


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #9 : Ocak 01, 2008, 16:21:41 ÖS »

Ben de Harrier Attack remake istiyorum

+1

Süper olur...
Logged

Arda
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.326


I'm *the* guy from Argleton


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #10 : Ocak 07, 2008, 16:32:22 ÖS »

musti, dizzy remake'ini yolkfolk'a göndermeyi düşünmelisin bence orda çok daha fazla dizzysever var.

http://www.yolkfolk.com/site/games.php?type=2

Logged

Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: