Benim kabinde yaptığım karton bezelden yapabilirsin (zor)
Ya da
Camı tersten maskeleyip sprey ile boyayabilirsin. Ince siyah fon kartonu ile prova da yapabilirsin önce, nasıl duruyor diye bakmak için.
O boyda plexi kestirmen sana pahalıya patlayabilir (75-100 tl arası tahminimce)
Karton çerçevenin detaylarını hatırlamıyorum, konu da geçiyor muydu? 3-5 kere k-okumuşum ama algıda seçiciliğe mi kurban gitti acaba
Boya alternatifi en fazla 12-13 liraya mal olur, hazır cam da var.
75-100 arası verebilecek olsam başka taraflarına kullanırıdım.