Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trGenel KategoriGenel SohbetVideo: Retro Oyun Odamın Küçük Odaya geçişi
Sayfa: 1 2 3 [4]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Video: Retro Oyun Odamın Küçük Odaya geçişi  (Okunma Sayısı 30703 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
cengizermis
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.819



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #45 : Aralık 23, 2015, 22:08:55 ÖS »

Duvarlara fazla acıma. İlerde deliği kapatmak istersen Koçtaşta hazır sıva ve alçı tamir harcı satılıyor. Ucuz bir şey. Bir spatula ve fazlasını almak için nemli bir sünger yardımıyla iki dakikada kapanıyor o delikler.
Raf eklemeyi şimdilik düşünmesem de bu bilgi iyi oldu. teşekkürler.
Logged

-Cengiz's- Retro Game Room @youtube:
http://www.youtube.com/user/cengizermis1
cengizermis
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.819



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #46 : Aralık 23, 2015, 22:13:41 ÖS »

Bu arada camlarını çöpten buldum dediğin raf da muhteşem olmuş

Yani cocuktu hayaton koşuşturmasıydı arcade'in veya TV'nin karşısına oturup oyun oynayabiliyormusun bilmiyorum ama odanın bi tane bar sandalyesine ihtiyacı var gibi

Evet camlar süper denk geldi ve sanırım sertleştirilmiş cam. raf amaçlı tasarlanmış; kesinlikle pencere camı değil.

2 adet bar zsandalyem mevut:) onlar şimdilik oğlanın oda da mülteci.
Linktekilerden var:
http://www.ikea.com/ie/en/images/products/stig-bar-stool-with-backrest-black%252fsilver-colour__0113320_pe265469_s4.jpg

Oyun hayatım şimdilik haftada 2 saat kadar oynayabildiğim mega drive(everdrive maymun iştahlılığı), saturn(lightgun) ve ps3 grand tourismo6 üçgeninde.
Logged

-Cengiz's- Retro Game Room @youtube:
http://www.youtube.com/user/cengizermis1
cengizermis
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.819



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #47 : Aralık 23, 2015, 22:17:16 ÖS »

bence odanın son hali güzel olmuş derli toplu duruyor (her ne kadar başkasıan yığma gibi gözüksede ) birde televizyonda kullandığınız çoklu rgb girişleri olan kutuları biraz daha açık anlatabilirmisiniz bende düşünüyorum öyle birşey ama görüntü kaybı olur mu şüphesindeyim

valla onları daha önce baya konuştuk bi konuda ama şimdi hatrılamıyorum. Ama bir videomdan bakabilirsin asıl çoklayıcıya, çok kalite birşey:
https://www.youtube.com/watch?v=oMtFLUiRZE4

Diğer RCA olan ise sarı çok rastlanan bir model. o okadar kalite değil ama çok da bişey sezilmiyor kalite düşüşü anlamında:
Logged

-Cengiz's- Retro Game Room @youtube:
http://www.youtube.com/user/cengizermis1
cengizermis
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.819



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #48 : Aralık 23, 2015, 22:18:34 ÖS »

@samurai
Vectrex, Kutulu 2600 ve Arcade satacağım son şeyler olurdu yoksa senden iyisini mi bulacam.
Logged

-Cengiz's- Retro Game Room @youtube:
http://www.youtube.com/user/cengizermis1
cengizermis
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.819



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #49 : Aralık 23, 2015, 22:19:35 ÖS »

Az önce finali seyrettim.

Odayı izlerken. Odanın düzeni, Eskişehir Esnaf sarayındaki oyun çektirdiğim bilgisayarcıları aklıma getirdi.


Onların da çocuğu büyük dükkanı alıp onları küçük dükkana atmıştır belki Kahkaha
Logged

-Cengiz's- Retro Game Room @youtube:
http://www.youtube.com/user/cengizermis1
Sensation
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 2.557


Killer Instinct


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #50 : Aralık 23, 2015, 23:03:32 ÖS »

Piyasayı duşurmeden ver...yavuz :-))

Piyasa sağlam her daim
Logged

Cengiz Demir
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 3.829



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #51 : Aralık 23, 2015, 23:28:51 ÖS »

Az önce finali seyrettim.

Odayı izlerken. Odanın düzeni, Eskişehir Esnaf sarayındaki oyun çektirdiğim bilgisayarcıları aklıma getirdi.


Onların da çocuğu büyük dükkanı alıp onları küçük dükkana atmıştır belki Kahkaha

Senin odan bende,
tıpkı o eski zamanlardaki bilgisayarcılarda olduğu gibi,
gayet büyük, ferah ve içinden çıkınılası gelmeyen bir mekan hissi uyandırdı.

O dükkanlarda yaşadığım, keşke bunların hepsine sahip olabilsem duygusunu yaşadım Kahkaha
Logged

Stewie
Üye
***
Mesaj Sayısı: 129



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #52 : Aralık 24, 2015, 05:10:36 ÖÖ »

Cengiz abi odan küçük olsada pek güzel olmuş yinede oraya aslında küçük bir koltukta şart oturmak için yada tekerlekli sandalye
Logged
cengizermis
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.819



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #53 : Aralık 24, 2015, 08:02:06 ÖÖ »

Cengiz abi odan küçük olsada pek güzel olmuş yinede oraya aslında küçük bir koltukta şart oturmak için yada tekerlekli sandalye
Teşekkürler.
KEsinlikle. Aslında arcade için bir bar sandalyem ve çok ergonomik bir plastik bahçe sandalyem var ama oda içinde tutmuyorum onları
Logged

-Cengiz's- Retro Game Room @youtube:
http://www.youtube.com/user/cengizermis1
Sayfa: 1 2 3 [4]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: