Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: merhaba  (Okunma Sayısı 5229 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
cihangirabi
Üye
***
Mesaj Sayısı: 115



Üyelik Bilgileri
« : Ocak 30, 2015, 10:02:21 ÖÖ »

80 li yıllarda c64 sahibi olduğumda dünyalar benim olmuştu.
Ardından A500 vs devam etti
hayatımın en güzel günleriydi
daha sonraları bilgisayar oyunları ,parçaları satan bir iş yerim oldu
İzmirden arkadaşlar varsa Ultra bilgisayarı hatırlarlar sanıyorum
neyse iş yerini kapattığımızda amiga,c64 biryerlere saklamışım
yakın zamanlarda buldum .Umarım forumunuz sayesinde yeniden bu hobime kaldığım yerden devam edebilirim
Logged
eemiroglu84
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.179



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #1 : Ocak 30, 2015, 10:04:02 ÖÖ »

Hoş geldiniz kaldığın yerin çok daha ötesine geçeceğinize emin olabilirsiniz
Logged

joker_
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 2.120



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #2 : Ocak 30, 2015, 10:20:15 ÖÖ »

Selamlar hoşgeldiniz aramıza. Sizin gibi eski Commodore, Amiga'cıları görmek bizleride mutlu ediyor.

Çoğu bilgisayarcının yaptığını yapmayıp, bunları saklamanız iyi olmuş. Arşivinizde Türk gruplarına ait intro, demo vs.. varsa paylaşırsanız seviniriz.

Geçen gün evdeki Commodore disket arşivimi karıştırırken, Sariex Computer'e (sanırım İzmir'den disket header'ında Sinan ismi yazılı.) ait disketler buldum. İçeriğinde o dönem koplayama vs.. işlerinde kullandıkları tool'lar vardı.

Bir ara elimdeki disket arşivini, .d64 image olarak alıp paylaşamayı düşünüyorum.
Logged
Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #3 : Ocak 30, 2015, 10:23:06 ÖÖ »

Hoş geldiniz. Burada aradığınızdan daha fazlasını bulacağınıza emin olabilirsiniz.
Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
izmirmaster
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 5.385



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #4 : Ocak 30, 2015, 11:10:44 ÖÖ »

ustam hoşgeldin
namını çok duymuştuk

mekan genellikle bize bölge olarak ters gelirdi eskinin man otobüsleri ile seyahat uzaya çıkmak gibiydi
lakin daha uzağa gidiyorduk o ayrı





80 li yıllarda c64 sahibi olduğumda dünyalar benim olmuştu.
Ardından A500 vs devam etti
hayatımın en güzel günleriydi
daha sonraları bilgisayar oyunları ,parçaları satan bir iş yerim oldu
İzmirden arkadaşlar varsa Ultra bilgisayarı hatırlarlar sanıyorum
neyse iş yerini kapattığımızda amiga,c64 biryerlere saklamışım
yakın zamanlarda buldum .Umarım forumunuz sayesinde yeniden bu hobime kaldığım yerden devam edebilirim

Logged

malik
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 686



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #5 : Ocak 31, 2015, 09:09:29 ÖÖ »

Cihangirabi hosgeldin.
Tam yerine geldin, emin ol bu sitede commodore yillari zamanindaki en guzel gunlerine geri doneceksin. Bende  90 li yillarin sonunda sakladigim C64 ile Amiga500 umu yillanmis tavanarasından 15 sene kadar sonra cikardim, 1541 e ne oldugunu hatirrlamiyorum. C64 te sadece birkac program yazarak denedim, amiganinda disket surucusu calismadi. Tam, bunlarla hicbirsey yapamiyacagim diye dusunmeye baslamistim ki bu siteyi kesfettim...
Gecmise donmek iste buna denir. Yasayan bilir...

İzmirmaster den 1541 aldim deaththroes ten yedek amiga. Aradigim herseyi burada buldum. Herkesten allah razi olsun. Cok sukur hersey saglam ve calisiyor.

Yasasin ! Commodore zamani ! ...

« Son Düzenleme: Ocak 31, 2015, 13:21:01 ÖS Gönderen: malik » Logged
Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: