Ana Sayfa
Amiga Dokumantasyon Projesi
Medya
Yardım
Ara
Giriş Yap
Kayıt
Merhaba,
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
üye olun
.
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.tr
Genel Kategori
Tanışma Forumu
merhaba
« önceki
sonraki »
Sayfa: [
1
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: merhaba (Okunma Sayısı 5229 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
cihangirabi
Üye
Mesaj Sayısı: 115
merhaba
«
:
Ocak 30, 2015, 10:02:21 ÖÖ »
80 li yıllarda c64 sahibi olduğumda dünyalar benim olmuştu.
Ardından A500 vs devam etti
hayatımın en güzel günleriydi
daha sonraları bilgisayar oyunları ,parçaları satan bir iş yerim oldu
İzmirden arkadaşlar varsa Ultra bilgisayarı hatırlarlar sanıyorum
neyse iş yerini kapattığımızda amiga,c64 biryerlere saklamışım
yakın zamanlarda buldum .Umarım forumunuz sayesinde yeniden bu hobime kaldığım yerden devam edebilirim
Logged
eemiroglu84
Deneyimli
Mesaj Sayısı: 1.179
Ynt: merhaba
«
Yanıtla #1 :
Ocak 30, 2015, 10:04:02 ÖÖ »
Hoş geldiniz kaldığın yerin çok daha ötesine geçeceğinize emin olabilirsiniz
Logged
joker_
Deneyimli
Mesaj Sayısı: 2.120
Ynt: merhaba
«
Yanıtla #2 :
Ocak 30, 2015, 10:20:15 ÖÖ »
Selamlar hoşgeldiniz aramıza. Sizin gibi eski Commodore, Amiga'cıları görmek bizleride mutlu ediyor.
Çoğu bilgisayarcının yaptığını yapmayıp, bunları saklamanız iyi olmuş. Arşivinizde Türk gruplarına ait intro, demo vs.. varsa paylaşırsanız seviniriz.
Geçen gün evdeki Commodore disket arşivimi karıştırırken, Sariex Computer'e (sanırım İzmir'den disket header'ında Sinan ismi yazılı.) ait disketler buldum. İçeriğinde o dönem koplayama vs.. işlerinde kullandıkları tool'lar vardı.
Bir ara elimdeki disket arşivini, .d64 image olarak alıp paylaşamayı düşünüyorum.
Logged
Simon (Özay Turay)
Yönetici
Mesaj Sayısı: 7.756
Commodore Forever
Ynt: merhaba
«
Yanıtla #3 :
Ocak 30, 2015, 10:23:06 ÖÖ »
Hoş geldiniz. Burada aradığınızdan daha fazlasını bulacağınıza emin olabilirsiniz.
Logged
https://retrodergi.com
-
https://e-turay.com
-
https://karizmawow.e-turay.com
Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
izmirmaster
Uzman
Mesaj Sayısı: 5.385
Ynt: merhaba
«
Yanıtla #4 :
Ocak 30, 2015, 11:10:44 ÖÖ »
ustam hoşgeldin
namını çok duymuştuk
mekan genellikle bize bölge olarak ters gelirdi eskinin man otobüsleri ile seyahat uzaya çıkmak gibiydi
lakin daha uzağa gidiyorduk o ayrı
Alıntı sahibi: cihangirabi üzerinde Ocak 30, 2015, 10:02:21 ÖÖ
80 li yıllarda c64 sahibi olduğumda dünyalar benim olmuştu.
Ardından A500 vs devam etti
hayatımın en güzel günleriydi
daha sonraları bilgisayar oyunları ,parçaları satan bir iş yerim oldu
İzmirden arkadaşlar varsa Ultra bilgisayarı hatırlarlar sanıyorum
neyse iş yerini kapattığımızda amiga,c64 biryerlere saklamışım
yakın zamanlarda buldum .Umarım forumunuz sayesinde yeniden bu hobime kaldığım yerden devam edebilirim
Logged
zebramo
https://zebramo.com/users/333447181
Blog:
http://retrobilgisayar.blogspot.com.tr/
Sosyal Ağlar:
https://www.facebook.com/izmirmaster/
https://www.facebook.com/RetroManiaTr
https://mewe.com/i/izmirmaster
malik
Deneyimli
Mesaj Sayısı: 686
Ynt: merhaba
«
Yanıtla #5 :
Ocak 31, 2015, 09:09:29 ÖÖ »
Cihangirabi hosgeldin.
Tam yerine geldin, emin ol bu sitede commodore yillari zamanindaki en guzel gunlerine geri doneceksin. Bende 90 li yillarin sonunda sakladigim C64 ile Amiga500 umu yillanmis tavanarasından 15 sene kadar sonra cikardim, 1541 e ne oldugunu hatirrlamiyorum. C64 te sadece birkac program yazarak denedim, amiganinda disket surucusu calismadi. Tam, bunlarla hicbirsey yapamiyacagim diye dusunmeye baslamistim ki bu siteyi kesfettim...
Gecmise donmek iste buna denir. Yasayan bilir...
İzmirmaster den 1541 aldim deaththroes ten yedek amiga. Aradigim herseyi burada buldum. Herkesten allah razi olsun. Cok sukur hersey saglam ve calisiyor.
Yasasin ! Commodore zamani ! ...
«
Son Düzenleme: Ocak 31, 2015, 13:21:01 ÖS Gönderen: malik
»
Logged
Sayfa: [
1
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
Gitmek istediğiniz yer:
Gitmek istediğiniz yer:
-----------------------------
Genel Kategori
-----------------------------
=> Genel Sohbet
=> Proje
===> Proje Alım/Satım
=> DemoScene
=> Tanışma Forumu
-----------------------------
Commodore
-----------------------------
=> Commodore Genel
=> Commodore Yazılım
=> Commodore Donanım
===> C64DTV (C64 Direct-to-TV)
===> TheC64 / TheC64 Mini
=> Commodore Yayınları
=> Commodore Emulasyon
-----------------------------
Amiga
-----------------------------
=> Amiga Genel
=> Amiga Yazılım
=> Amiga Donanım
=> Amiga Yayınları
=> Amiga Emülasyon
-----------------------------
Diğer Nostaljik Bilgisayarlar
-----------------------------
=> IBM Uyumlular / Retro x86 Sistemler
=> FPGA/ARM Sistemler
=> Amstrad
===> Amstrad - Genel
===> Amstrad - Yazılım
===> Amstrad - Donanım
===> Amstrad - Yayınlar
===> Amstrad - Emulasyon
=> Apple
===> Apple - Genel
===> Apple - Yazılım
===> Apple - Donanım
===> Apple - Emulasyon
=> Atari
===> Atari - Genel
===> Atari - Yazılım
===> Atari - Donanım
===> Atari - Emulasyon
=> MSX Uyumlular
===> MSX - Genel
===> MSX - Yazılım
===> MSX - Donanım
===> MSX - Emulasyon
=> Oric
===> Oric - Genel
===> Oric - Donanım
===> Oric - Yazılım
===> Oric - Emulasyon
=> Sinclair
===> Sinclair - Genel
===> Sinclair - Yazılım
===> Sinclair - Donanım
===> Sinclair - Emulasyon
=> Diğer Bilgisayarlar
-----------------------------
Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları
-----------------------------
=> Arcade Sistemler
=> Oyun Konsolları