Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trArcade Sistemler ve Oyun KonsollarıOyun Konsollarıplaystation 2 de en iyi görüntüyü alabilmek için ? ?
Sayfa: 1 [2]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: playstation 2 de en iyi görüntüyü alabilmek için ? ?  (Okunma Sayısı 19481 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Wolf-EyE
Üye
***
Mesaj Sayısı: 233



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #15 : Eylül 08, 2015, 15:35:19 ÖS »

Kisisel deneyimim samsung hdready tvde component, sony crtde rgb diyor. muhtemelen bilirsin ama kullandigin baglanti tipini component yada rgb olarak menuden secmelisin. Composite herhangi bir ayara tabi degil.
Yavuz abimizin de dedigi gibi tvye gore farkeder. Benim tvim wiinin komponenti ile basarisiz bir goruntu vermisken rgbsi ile costu. Bende duzgun goruntu vermeyen kablo da arkadasin lg tvsinde costu. Kullandigin tvnin cozunurlugu ve kaynak arasindaki cozunurluk farki ne kadar azsa o kadar iyi oluyor bence.
Sonuc olarak sanirim komponent ve rgbyi kiyaslayarak en iyi sonuca ulasirsin.

seninde dediğin gibi lg tv de wii component çok başarılı sonuç veriyor
iki kabloyuda deneme şansım olursa kıyaslayacağım
Wii içinde şunu söyliyim, alabiliyorsan amazon'da Wii için HDMI converter'lar var. Component'la aldığın görüntüye göre biraz daha net görüntü veriyor. Tabiki 1080p'lik bir kalite bekleme (her ne kadar üzerinde öyle yazsada) ama component'a göre biraz daha net ve renkler biraz daha canlı. Tavsiye ederim.
Logged

http://nevzat-m.deviantart.com/

Xbox 360 (E), Nintendo Wii (Siyah), Playstation 2 (Fat), PSP (3001)
supremenothing
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 711



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #16 : Eylül 10, 2015, 13:35:31 ÖS »

playstation 2 de en iyi görüntüyü yakalayabilmemiz için tavsiyeleriniz nelerdir hangi kabloyu kullanmalı options dan bir rgb görüntü ayarı nebiliym...

wii de kendi orjinal component kablosunu aldım ps2 den çok çok üstün bir görüntü yakaladım.
Bu biraz benim uzmanlık alanım

Şöyleki, Ps2'den alabileceğin maximum grafik kalitesi RGB kablo+CRT TV'dir. Hiçbir led, plasma vs bu kaliteyi sana vermez

LCD'de kullanacaksan: tabiki arkadaşlarında bahsettiği gibi komponent kablo (tv''nin arkasında bu girişin olduğuna emin ol, her tv'de yok çünkü)

Ama Led tv burada da farkını gösteriyor. Led tv'de komponent ile alacağın kalite lcd+komponent'a göre açıkça farkedilecek derece olacaktır.

Bu arada benim tv'ler LCD: Toshiba, Led: Samsung, tüplü: telefunken, cartel

Tüplüde görüntü kalitesinde marka vs farketmez, RGB taktın mı en iyi kalitede görüntü alırsın. Ayrıca malum bir çok oyun wide screen desteklemiyor o yüzden crt'de kafan rahat olur

Bazı oyunlar wide screen'n yanında progressive scan destekliyor, görüntü, özellikle Led tv'de, çok güzel oluyor.. Ama ilk başta da dediğim gibi istediği kadar güzel olsun RGB+Tüplü TV combosunun üzerine geçemiyor.

Özetle: RGB+CRT>Led+Component>LCD+Component

bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim en kısa zamanda zaten ps1 için özellikle CRT tv almayı planlıyorum ps2 yi de ona bağlarım muhtemelen.

benim şuan ps1 den ps4 e kadar her konsolu kullandığım televizyon plasma yani led değil lcd de değil

Logged
Wolf-EyE
Üye
***
Mesaj Sayısı: 233



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #17 : Eylül 10, 2015, 20:09:51 ÖS »

playstation 2 de en iyi görüntüyü yakalayabilmemiz için tavsiyeleriniz nelerdir hangi kabloyu kullanmalı options dan bir rgb görüntü ayarı nebiliym...

wii de kendi orjinal component kablosunu aldım ps2 den çok çok üstün bir görüntü yakaladım.
Bu biraz benim uzmanlık alanım

Şöyleki, Ps2'den alabileceğin maximum grafik kalitesi RGB kablo+CRT TV'dir. Hiçbir led, plasma vs bu kaliteyi sana vermez

LCD'de kullanacaksan: tabiki arkadaşlarında bahsettiği gibi komponent kablo (tv''nin arkasında bu girişin olduğuna emin ol, her tv'de yok çünkü)

Ama Led tv burada da farkını gösteriyor. Led tv'de komponent ile alacağın kalite lcd+komponent'a göre açıkça farkedilecek derece olacaktır.

Bu arada benim tv'ler LCD: Toshiba, Led: Samsung, tüplü: telefunken, cartel

Tüplüde görüntü kalitesinde marka vs farketmez, RGB taktın mı en iyi kalitede görüntü alırsın. Ayrıca malum bir çok oyun wide screen desteklemiyor o yüzden crt'de kafan rahat olur

Bazı oyunlar wide screen'n yanında progressive scan destekliyor, görüntü, özellikle Led tv'de, çok güzel oluyor.. Ama ilk başta da dediğim gibi istediği kadar güzel olsun RGB+Tüplü TV combosunun üzerine geçemiyor.

Özetle: RGB+CRT>Led+Component>LCD+Component

bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim en kısa zamanda zaten ps1 için özellikle CRT tv almayı planlıyorum ps2 yi de ona bağlarım muhtemelen.

benim şuan ps1 den ps4 e kadar her konsolu kullandığım televizyon plasma yani led değil lcd de değil



Plasma TV'ler güzel olsada oyunda en iyi kaliteyi LED ile alrsın. Ben LG plazmada PS4 oynadım, yani şöyle diyim, abartmıyorum, bendeki Samsung led tv'de Xbox 360 ile daha iyi görüntü alıyorum..

Sony, Toshiba, Samsung Led tv'ler oyun için en iyi performansı sağlayabileceğin TV'ler. Panasonic'inde oyun performansının iyi olduğunu duydum ama hiç denemedim.
Logged

http://nevzat-m.deviantart.com/

Xbox 360 (E), Nintendo Wii (Siyah), Playstation 2 (Fat), PSP (3001)
supremenothing
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 711



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #18 : Eylül 10, 2015, 23:19:34 ÖS »

playstation 2 de en iyi görüntüyü yakalayabilmemiz için tavsiyeleriniz nelerdir hangi kabloyu kullanmalı options dan bir rgb görüntü ayarı nebiliym...

wii de kendi orjinal component kablosunu aldım ps2 den çok çok üstün bir görüntü yakaladım.
Bu biraz benim uzmanlık alanım

Şöyleki, Ps2'den alabileceğin maximum grafik kalitesi RGB kablo+CRT TV'dir. Hiçbir led, plasma vs bu kaliteyi sana vermez

LCD'de kullanacaksan: tabiki arkadaşlarında bahsettiği gibi komponent kablo (tv''nin arkasında bu girişin olduğuna emin ol, her tv'de yok çünkü)

Ama Led tv burada da farkını gösteriyor. Led tv'de komponent ile alacağın kalite lcd+komponent'a göre açıkça farkedilecek derece olacaktır.

Bu arada benim tv'ler LCD: Toshiba, Led: Samsung, tüplü: telefunken, cartel

Tüplüde görüntü kalitesinde marka vs farketmez, RGB taktın mı en iyi kalitede görüntü alırsın. Ayrıca malum bir çok oyun wide screen desteklemiyor o yüzden crt'de kafan rahat olur

Bazı oyunlar wide screen'n yanında progressive scan destekliyor, görüntü, özellikle Led tv'de, çok güzel oluyor.. Ama ilk başta da dediğim gibi istediği kadar güzel olsun RGB+Tüplü TV combosunun üzerine geçemiyor.

Özetle: RGB+CRT>Led+Component>LCD+Component

bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim en kısa zamanda zaten ps1 için özellikle CRT tv almayı planlıyorum ps2 yi de ona bağlarım muhtemelen.

benim şuan ps1 den ps4 e kadar her konsolu kullandığım televizyon plasma yani led değil lcd de değil



Plasma TV'ler güzel olsada oyunda en iyi kaliteyi LED ile alrsın. Ben LG plazmada PS4 oynadım, yani şöyle diyim, abartmıyorum, bendeki Samsung led tv'de Xbox 360 ile daha iyi görüntü alıyorum..

Sony, Toshiba, Samsung Led tv'ler oyun için en iyi performansı sağlayabileceğin TV'ler. Panasonic'inde oyun performansının iyi olduğunu duydum ama hiç denemedim.

salonda lg led var 140 ekran ps4 ü bağladım evet çok aşırıydı fakat salonda olmuyor o işler işte oyun odası yaptım kendime orada da işte 106 plasma lg var 5 sene önce aldığım
Logged
Wolf-EyE
Üye
***
Mesaj Sayısı: 233



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #19 : Eylül 11, 2015, 10:03:08 ÖÖ »

Doğru insanın kendi odasında oynaması daha keyifli oluyor Gerçi evlenip birde çocuk olunca kendi odan kalmıyor hepsi çocuğun oluyor, arada misafir olarak oynuyorsun işte Kahkaha
Logged

http://nevzat-m.deviantart.com/

Xbox 360 (E), Nintendo Wii (Siyah), Playstation 2 (Fat), PSP (3001)
Sayfa: 1 [2]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: