|
Murat Çileli
|
 |
« Yanıtla #15 : Aralık 14, 2015, 18:35:16 ÖS » |
|
Ben de zamanında Yazıcıoğlu'ndaki bir tamirciye bunun şehir efsanesi olup olmadığını sormuştum. Tamirci, kopya CD'lerin altındaki partiküllerin döküldüğünü ve zamanla lensi bozduğunu söylemişti. Ne kadar doğrudur bilemem.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
eiji
|
 |
« Yanıtla #16 : Aralık 14, 2015, 19:14:16 ÖS » |
|
PS2 macerası bir lens ömrüyle bitmez, SoftMod diye bir şey var.  Herşeye softmod  PS2 macerası bir lens ömrüyle bitmez, SoftMod diye bir şey var.  Herşeye softmod  10 yilda kutuphaneyi erittim be abi. Tadinda birakalim (:
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
AmigaMan
|
 |
« Yanıtla #17 : Aralık 14, 2015, 19:17:31 ÖS » |
|
Kopya oyun bizi bozar abi
|
|
|
|
|
Logged
|
Amiga ölmedi, efsane uyuyor
|
|
|
|
tazy
|
 |
« Yanıtla #18 : Aralık 14, 2015, 19:23:10 ÖS » |
|
bendeki hdd li tabi bazı oyunlar açmasada cden sadece tek oyun oynuyorum  captain tsubasa herkesin çocukluğunun hayalinde olmak istediği futbolcu tibi  kopya veya orjınal cdlerin metaryelleri aynı maddeler ama bazları kalıtesiz bazıları kalıteli mesela yezılıp silinebilir dvdlr orjınallerle aynı metaryellere sahip
|
|
|
|
|
Logged
|
ps1,ps,ps3,ps4 - nintendo wii - xbox360( xbox classıc emülatorlü ) - saga saturn - sega dreamcast - arcade cabinet - pc( i7 4930 k 16gb ram ati radeon r290 3 gb ekran kartı 2 tb hdd zalman kasa )
|
|
|
|
rtuk
|
 |
« Yanıtla #19 : Aralık 14, 2015, 22:01:36 ÖS » |
|
tahtakalede zaza han 3 katta özkan elektronik var slim kasaya gözleri 40 tle takıyordu zam gelmediyse
|
|
|
|
|
Logged
|
UFUKLARIN NAZARIMDAN NİHAN OLUP GİDELİ; HAKDANI FENANIN KARARDI HER ŞEKLİ GÖZÜMDE KALMADI YER GÖK BATAR ÇIKAR ZEMİNE MÜNKESİRİM ASMANE MUABBERİM VS VS VS...
|
|
|
|
commander64
|
 |
« Yanıtla #20 : Aralık 14, 2015, 22:34:30 ÖS » |
|
Bunca yıllık tecrübeme dayanarak söylüyorum orjinal oyun alıp oynamak aslında daha ucuza mal oluyor, TR'de en büyük sorun dergi v.b. ekinde demo CD/DVD olmaması, demosunu beğenip oyun satın almak gibi bir olay maalesef bizde 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Sensation
|
 |
« Yanıtla #21 : Aralık 15, 2015, 05:04:17 ÖÖ » |
|
tahtakalede zaza han 3 katta özkan elektronik var slim kasaya gözleri 40 tle takıyordu zam gelmediyse
Fatih abi on numara adamdır muhabbetide sağlamdır. Karşısındakinin oyunlar ile ilgili olduğunu görünce adamın gözleri parlıyor eveeeeet ayneeeeen.... 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
dvdhacker
|
 |
« Yanıtla #22 : Aralık 15, 2015, 08:59:54 ÖÖ » |
|
Kaliteli medya üzrine 2 ila 4 yazma hızı ile yazdırılıp kullanıldığı sürece sıkıntı yaşanmıyor.Eğer cihazınız SCPH-70004 model ise chip montajı sırasında laser fix uygulaması yapılmamış ise cihazın optik okuyucusun hasar görme olasılığı %90 seviyelerde dolaşır,okuyucuda oluşan hasar disk kapağını açınca direk görünür halde oluyor genelde lens eriyor. Kalın kasa cihazlarda 3 tip okuyucu mevcut KHS-400B ve KHS-400C okuyucu ürünler üzerinde HD-7 okuyucu bulunan cihazlardan daha iyi okur,lens dayanıklılığı daha yüksektir.İnce kasa ürünlerde de 3 tip okuyucu mevcut KHS-430 PVR-802W ve SPU-3170.PVR-802W malesef en kalitesiz olanı ama SONY ürün imalat bandından kalkana kadar inatla bu ürünü kullanmaya devam etti.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Agony
|
 |
« Yanıtla #23 : Aralık 15, 2015, 09:54:53 ÖÖ » |
|
10-15 sene önce ülkede orijinal oyun bulmak ve almak aşırı lükstü. Şimdi orijinal oyun almak sorun değil ama maalesef "Aral The Daral" gerçeği var. Hatta bu firma yüzünden Steam'deki bazı oyunların fiyatları aşırı yüksek.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Sensation
|
 |
« Yanıtla #24 : Aralık 15, 2015, 12:02:47 ÖS » |
|
Aral'da 1 harf değiştirin acı gerçek ortaya çıkıyor.
Kopya oyun suç değil satışı suç ama takan yok zaten artık kopya oyun satıldığını zannetmiyorum. Herkes netten indirip oynuyor.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
segaa
|
 |
« Yanıtla #25 : Aralık 15, 2015, 13:01:39 ÖS » |
|
Bazıları şimdi diyecek ki kopya oyun hırsızlıktır , peki hırsıza bile bile para kaptırmaya ne denir ? Alım gücü avrupanın 5 te biri olan bir ülkede , Avrupa fiyatının 3 katı fiyat çekmenin ahlakı var mı?
Bu çok doğru, hem paramızın değeri yok hemde Avrupa fiyatının daha üstünde satılıyor. İmkanı parası olan orijinal alsın olmayan çatır çatır kopya oyun indirip oynasın.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
witchdoktor
|
 |
« Yanıtla #26 : Aralık 15, 2015, 15:33:06 ÖS » |
|
Aral'da 1 harf değiştirin acı gerçek ortaya çıkıyor.
Kopya oyun suç değil satışı suç ama takan yok zaten artık kopya oyun satıldığını zannetmiyorum. Herkes netten indirip oynuyor.
Şu sıralar popüler konsol oyunları 100 dolar fiyatla satılıyor (3 oyun = 1 asgari ücret). Bilgisayar-konsol oyularında vergi oranlarını bilen var mı? Gelirler sitesinde aşağıdaki başlık dışında doğru dürüst bir bilgiye ulaşamadım. İşin ilginci pahalı 'fiziksel' oyun fiyatları nedeniyle online satış sitelerine yöneliyoruz ve bu siteler devlete tek kuruş vergi bırakmıyor malesef. Keşke vergi ve kar oranları daha makul olsa da bizler de farklı kanallardan oyun temin işine girmesek. http://www.gib.gov.tr/node/91353Yüksek oyun fiyatlarını bir kenara bırakın, Türkçe dublajlı oyun sayısı iki elin parmaklarını geçmiyor (onlar da Sony'nin çabaları ve Crytek'in bazı oyunları vb), Türkçe altyazılı oyunlara bile hasretiz. Çocuklarla Minecraft'ın story modunu bile Türkçe oynayamıyorsak ne anladık biz bu işten. Oyuna 100 dolar ver, sonra gavurun diliyle oyna, pes doğrusu...
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
witchdoktor
|
 |
« Yanıtla #27 : Aralık 15, 2015, 16:58:10 ÖS » |
|
@ricktehlikeli
Oyunlarda Türkçe dublaj olmaması bu topluma büyük saygısızlık ama daha az efor gerektiren menülerde ve ara metinlerde bile Türkçe dil seçeneği olmaması bize karşı tam bir küfür etkisi yaratıyor insanda...
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
knighTeen87
|
 |
« Yanıtla #28 : Ocak 03, 2016, 23:51:06 ÖS » |
|
Kişisel görüşümü bildireyim, 7-8 yıl kadar PS2'imde kopya oyun kullandım ki sıkı bir PS2 oyuncusuyum. Makinamın maşallahı var, bana mısın demedi, hala da tam performans çalışır. Yaklaşık 3 yıldır da tamamen orijinal oyun kullanıyorum. Öyle bahsedildiği üzere bir fark pek görmedim yani. Ama şu bir gerçek, makinanın ısınması ve çıkardığı seslere bakarak orijinal oyunların konsolu çok daha az yorduğunu görüyorum. Bir de orijinal oyunlarda takılma ve ara videolarda kesinti gibi problemler neredeyse yok. O yüzden mümkünse orijinal kullan derim, zaten oyunların çoğu hele ki eBay de kullanırsan gayet ucuz. Çoğu oldukça kalite yapımlardan oluşmak üzere 60 civarı orijinal ps2 oyunum var ve çoğuna da 15-25 lira civarı para verdim.
Ama gözü gerçekten yoran bir şey soruyorsan söyleyeyim, CD'ye basılı PS2 oyunları (DVD demiyorum bak, bildiğin CD). Makine cidden burnundan soluyor CD formatındaki oyunları okurken orijinal bile olsa, çılgın gibi bir hızla dönüyor CD. İnternette de pek çok kişi aynı şeyi söylüyor zaten gördüğüm kadarıyla.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
dodogildo
Ziyaretçi
|
 |
« Yanıtla #29 : Ocak 04, 2016, 01:06:35 ÖÖ » |
|
Misal bu , ps2 lerde de kopya oyun DVD leri lensi bozar mı? Nasıl bozar ? Tüm DVD lerim Maxell en ufak çizik yok .
Kaydedilebilir medya (cdr dvdr gibi) fabrikada çoğaltılmış medyaya göre daha az yansıtıcı. Teorik olarak bu durum lazerin bilgileri okumak için daha fazla güç harcaması demek. Bu da ömrünü kisaltiyor olabilir.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|