Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: messui emulatör  (Okunma Sayısı 6201 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
sait
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 520


Üyelik Bilgileri
« : Aralık 15, 2015, 17:31:32 ÖS »

messui diye bir emulatör var.Bu emulatörde oyunları bir türlü çalıştıramadım.Bu emulatör hakkında bilgisi olan varmı?
Logged
segaa
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.524



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #1 : Aralık 15, 2015, 19:41:38 ÖS »

sait seninde şu emulatör konuların sıktı artık, hepsini bir başlık altında birleştirsen hem daha yararlı olur hemde son mesajlar bölümünde kirlilik oluşturmaz. Naomi için açtın PS2 için açtın PS3 için açtın Atomiswave için açtın daha bir sürü emulatör konusu açtın.

Basit bir Google araması yapsan zaten istediin bilgiye de ulaşırsın ama ille de bir sorun olacaksa bunu bir konu başlığında birleştir aynı yerden devam et, ne bu ikide bir emulatör konusu.
Logged

sait
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 520


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #2 : Aralık 15, 2015, 19:43:54 ÖS »

sait seninde şu emulatör konuların sıktı artık, hepsini bir başlık altında birleştirsen hem daha yararlı olur hemde son mesajlar bölümünde kirlilik oluşturmaz. Naomi için açtın PS2 için açtın PS3 için açtın Atomiswave için açtın daha bir sürü emulatör konusu açtın.

Basit bir Google araması yapsan zaten istediin bilgiye de ulaşırsın ama ille de bir sorun olacaksa bunu bir konu başlığında birleştir aynı yerden devam et, ne bu ikide bir emulatör konusu.
segaa soru sormakda mı yasak?Burası oyun sitesi.Elbette sorabilirim.
« Son Düzenleme: Aralık 15, 2015, 19:45:45 ÖS Gönderen: sait » Logged
segaa
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.524



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #3 : Aralık 15, 2015, 19:55:14 ÖS »

sait seninde şu emulatör konuların sıktı artık, hepsini bir başlık altında birleştirsen hem daha yararlı olur hemde son mesajlar bölümünde kirlilik oluşturmaz. Naomi için açtın PS2 için açtın PS3 için açtın Atomiswave için açtın daha bir sürü emulatör konusu açtın.

Basit bir Google araması yapsan zaten istediin bilgiye de ulaşırsın ama ille de bir sorun olacaksa bunu bir konu başlığında birleştir aynı yerden devam et, ne bu ikide bir emulatör konusu.
segaa soru sormakda mı yasak?Burası oyun sitesi.Elbette sorabilirim.

Bütün bu yazdıklarımdan sadece bunu anladıysan bir kaç kez daha okumanı tavsiye ederim. Soru sormanda sıkıntı yok zaten herkes takıldığı konularda soru sorup yardım alabiliyor, herkeste yardım etmeye çalışıyor ki cevaplamak zorunda bile değiller.

Ben diyorum ki Soru-Cevap forumları gibi kullanman doğru değil, bu tür sorularını bi konu başlığında birleştirebilirsin, açtığın konuların hepsi aynı.
Logged

Cengiz Demir
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 3.829



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #4 : Aralık 15, 2015, 20:56:33 ÖS »

Bence hepsi farklı emulatorlere ait bilgi isteği olduğu için. Farklı konular açılılabilir.

Haa segaa nın şu sözüne de katılıyorum.
Sait google da araştırma yapıp. Konu hakkında az çok bilgi sahibi olduktan sonra, kafasına takılan spesifik bir konu olursa, mesela "mess de x bilgisayarının/konsolunun biosunu oyunu vb her şeyini ayarlamama rağmen çalıştıramadım." gibi bir soru sorsa, konuyu genellememiş olur ve daha sağlıklı yardım alma olasılığı artar..
------------------------------------------

Bir aralar mess ile uğraşmıştım. Şimdiki durumu nasıldır bilemem.
Ama ilgili konsol yada bilgisayara özel yazılmış emulatörler, mess den daha performanslı çalışıyordu.


Logged

ozgur106
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.218



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #5 : Aralık 16, 2015, 08:50:42 ÖÖ »

bu kadar tepkiye gerek yok bence .... farklı emulatörler olduğu için açılabilir bence de ....
Logged

Commodore ve Amiga Dergisi Oyun Yazarı.

C64 Mini, A500 Mini, Playstation Classic, Playstation 2, Playstation 5
segaa
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.524



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #6 : Aralık 16, 2015, 12:22:27 ÖS »

bu kadar tepkiye gerek yok bence .... farklı emulatörler olduğu için açılabilir bence de ....

Tam olarak demek isediğim şey bu değildi, farklı emulatörler hakkında bilgi verilmesi, tanıtılması, ayarlanması gibi bilgilerin ayrı ayrı konu başlığı açılarak tanıtılması zaten gerekli.Öyle olsa herkes bilgi sahibi olur.

Atomiswave emulatör arıyorum ama Demul olmayacak, PS2 emulatör lazım, şu emulatör hakkında bilgisi olan var mı gibi soruların aynı konu başlığında birleştirilmesi daha mantıklı.
Bu şuna benziyor, ''aranıyor'' forumunda konsol vb gibi şeylerin konusunu açarken, Mega Drive 1 aranıyor, MD2 aranıyor, Snes aranıyor, Nes aranıyor gibi farklı farklı konu başlıkları açılması nasıl yanlışsa bu emulatör konusu da öyle yanlıştır.

Atomasiwave amulatör lazım Demul olmayacak. Bu konuya sadece bir cevap verilebilir kısa ve öz ''YOK'' çünkü Demul dan başka Atomiswave oyunlarını stabil çalıştıran bir emulatör yok.

Noldu şimdi bu konu tutmadı ben bir emulatör konusu daha açayım da Son Mesajlar bölümünü doldurayım.

sait kardeşimizde kusura bakmasın ama ben hep aynı konuları görmekten sıkıldım, açıyorum belki güzel bir bilgi paylaşımı falan vardır diye ama diğer açılan emulatör konularının bir kopyası.
« Son Düzenleme: Aralık 16, 2015, 12:33:29 ÖS Gönderen: segaa » Logged

Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #7 : Aralık 16, 2015, 13:38:10 ÖS »

MESSUI dediğin zaten emülatörün kendisi değil sadece MESS kullanmayı kolaylaştıran bir arayüz.

Ayrıca 0.162 sürümünden itibaren MAME ve MESS birleşti, artık MESS diye bir emülatör yok. Herhangi bir MAME FrontEnd'i (arayüzü) kullanabilirsin.

GameEx ve Hyperspin en bilinenleri sanırım. Bir sürü de alternatifleri var.

http://alternativeto.net/software/gameex/

http://alternativeto.net/software/hyperspin/

mGalaxy de fena görünmedi gözüme.

http://www.mgalaxy.com/



Hadi bakalım yorgan gitti kavga bitti. Kahkaha
« Son Düzenleme: Aralık 16, 2015, 13:44:01 ÖS Gönderen: Simon (Özay Turay) » Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
witchdoktor
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 6.238



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #8 : Aralık 16, 2015, 15:14:06 ÖS »

Herhangi bir MAME FrontEnd'i (arayüzü) kullanabilirsin.

mGalaxy de fena görünmedi gözüme.

Bu sayede cilalı mGalaxy arayüzünü öğrenmiş olduk, mahanaylan
Logged
Murat Çileli
Üye
****
Mesaj Sayısı: 320



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #9 : Aralık 16, 2015, 15:45:50 ÖS »

mGalaxy bende sorun çıkardı; mouse imleci görünmüyordu, görev yöneticisini çalıştırdığımda arka planda kalıyordu, oturumu kapatmak zorunda kaldım.
Logged

Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: