Ana Sayfa
Amiga Dokumantasyon Projesi
Medya
Yardım
Ara
Giriş Yap
Kayıt
Merhaba,
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
üye olun
.
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.tr
Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları
Oyun Konsolları
messui emulatör
« önceki
sonraki »
Sayfa: [
1
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: messui emulatör (Okunma Sayısı 6198 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
sait
Deneyimli
Mesaj Sayısı: 520
messui emulatör
«
:
Aralık 15, 2015, 17:31:32 ÖS »
messui diye bir emulatör var.Bu emulatörde oyunları bir türlü çalıştıramadım.Bu emulatör hakkında bilgisi olan varmı?
Logged
segaa
Deneyimli
Mesaj Sayısı: 1.524
Ynt: messui emulatör
«
Yanıtla #1 :
Aralık 15, 2015, 19:41:38 ÖS »
sait seninde şu emulatör konuların sıktı artık, hepsini bir başlık altında birleştirsen hem daha yararlı olur hemde son mesajlar bölümünde kirlilik oluşturmaz. Naomi için açtın PS2 için açtın PS3 için açtın Atomiswave için açtın daha bir sürü emulatör konusu açtın.
Basit bir Google araması yapsan zaten istediin bilgiye de ulaşırsın ama ille de bir sorun olacaksa bunu bir konu başlığında birleştir aynı yerden devam et, ne bu ikide bir emulatör konusu.
Logged
sait
Deneyimli
Mesaj Sayısı: 520
Ynt: messui emulatör
«
Yanıtla #2 :
Aralık 15, 2015, 19:43:54 ÖS »
Alıntı sahibi: segaa üzerinde Aralık 15, 2015, 19:41:38 ÖS
sait seninde şu emulatör konuların sıktı artık, hepsini bir başlık altında birleştirsen hem daha yararlı olur hemde son mesajlar bölümünde kirlilik oluşturmaz. Naomi için açtın PS2 için açtın PS3 için açtın Atomiswave için açtın daha bir sürü emulatör konusu açtın.
Basit bir Google araması yapsan zaten istediin bilgiye de ulaşırsın ama ille de bir sorun olacaksa bunu bir konu başlığında birleştir aynı yerden devam et, ne bu ikide bir emulatör konusu.
segaa soru sormakda mı yasak?Burası oyun sitesi.Elbette sorabilirim.
«
Son Düzenleme: Aralık 15, 2015, 19:45:45 ÖS Gönderen: sait
»
Logged
segaa
Deneyimli
Mesaj Sayısı: 1.524
Ynt: messui emulatör
«
Yanıtla #3 :
Aralık 15, 2015, 19:55:14 ÖS »
Alıntı sahibi: sait üzerinde Aralık 15, 2015, 19:43:54 ÖS
Alıntı sahibi: segaa üzerinde Aralık 15, 2015, 19:41:38 ÖS
sait seninde şu emulatör konuların sıktı artık, hepsini bir başlık altında birleştirsen hem daha yararlı olur hemde son mesajlar bölümünde kirlilik oluşturmaz. Naomi için açtın PS2 için açtın PS3 için açtın Atomiswave için açtın daha bir sürü emulatör konusu açtın.
Basit bir Google araması yapsan zaten istediin bilgiye de ulaşırsın ama ille de bir sorun olacaksa bunu bir konu başlığında birleştir aynı yerden devam et, ne bu ikide bir emulatör konusu.
segaa soru sormakda mı yasak?Burası oyun sitesi.Elbette sorabilirim.
Bütün bu yazdıklarımdan sadece bunu anladıysan bir kaç kez daha okumanı tavsiye ederim. Soru sormanda sıkıntı yok zaten herkes takıldığı konularda soru sorup yardım alabiliyor, herkeste yardım etmeye çalışıyor ki cevaplamak zorunda bile değiller.
Ben diyorum ki Soru-Cevap forumları gibi kullanman doğru değil, bu tür sorularını bi konu başlığında birleştirebilirsin, açtığın konuların hepsi aynı.
Logged
Cengiz Demir
Uzman
Mesaj Sayısı: 3.829
Ynt: messui emulatör
«
Yanıtla #4 :
Aralık 15, 2015, 20:56:33 ÖS »
Bence hepsi farklı emulatorlere ait bilgi isteği olduğu için. Farklı konular açılılabilir.
Haa segaa nın şu sözüne de katılıyorum.
Sait google da araştırma yapıp. Konu hakkında az çok bilgi sahibi olduktan sonra, kafasına takılan spesifik bir konu olursa, mesela "mess de x bilgisayarının/konsolunun biosunu oyunu vb her şeyini ayarlamama rağmen çalıştıramadım." gibi bir soru sorsa, konuyu genellememiş olur ve daha sağlıklı yardım alma olasılığı artar..
------------------------------------------
Bir aralar mess ile uğraşmıştım. Şimdiki durumu nasıldır bilemem.
Ama ilgili konsol yada bilgisayara özel yazılmış emulatörler, mess den daha performanslı çalışıyordu.
Logged
ozgur106
Deneyimli
Mesaj Sayısı: 1.218
Ynt: messui emulatör
«
Yanıtla #5 :
Aralık 16, 2015, 08:50:42 ÖÖ »
bu kadar tepkiye gerek yok bence .... farklı emulatörler olduğu için açılabilir bence de ....
Logged
Commodore ve Amiga Dergisi Oyun Yazarı.
C64 Mini, A500 Mini, Playstation Classic, Playstation 2, Playstation 5
segaa
Deneyimli
Mesaj Sayısı: 1.524
Ynt: messui emulatör
«
Yanıtla #6 :
Aralık 16, 2015, 12:22:27 ÖS »
Alıntı sahibi: ozgur106 üzerinde Aralık 16, 2015, 08:50:42 ÖÖ
bu kadar tepkiye gerek yok bence .... farklı emulatörler olduğu için açılabilir bence de ....
Tam olarak demek isediğim şey bu değildi, farklı emulatörler hakkında bilgi verilmesi, tanıtılması, ayarlanması gibi bilgilerin ayrı ayrı konu başlığı açılarak tanıtılması zaten gerekli.Öyle olsa herkes bilgi sahibi olur.
Atomiswave emulatör arıyorum ama Demul olmayacak, PS2 emulatör lazım, şu emulatör hakkında bilgisi olan var mı gibi soruların aynı konu başlığında birleştirilmesi daha mantıklı.
Bu şuna benziyor, ''aranıyor'' forumunda konsol vb gibi şeylerin konusunu açarken, Mega Drive 1 aranıyor, MD2 aranıyor, Snes aranıyor, Nes aranıyor gibi farklı farklı konu başlıkları açılması nasıl yanlışsa bu emulatör konusu da öyle yanlıştır.
Atomasiwave amulatör lazım Demul olmayacak. Bu konuya sadece bir cevap verilebilir kısa ve öz ''YOK'' çünkü Demul dan başka Atomiswave oyunlarını stabil çalıştıran bir emulatör yok.
Noldu şimdi bu konu tutmadı ben bir emulatör konusu daha açayım da Son Mesajlar bölümünü doldurayım.
sait kardeşimizde kusura bakmasın ama ben hep aynı konuları görmekten sıkıldım, açıyorum belki güzel bir bilgi paylaşımı falan vardır diye ama diğer açılan emulatör konularının bir kopyası.
«
Son Düzenleme: Aralık 16, 2015, 12:33:29 ÖS Gönderen: segaa
»
Logged
Simon (Özay Turay)
Yönetici
Mesaj Sayısı: 7.756
Commodore Forever
Ynt: messui emulatör
«
Yanıtla #7 :
Aralık 16, 2015, 13:38:10 ÖS »
MESSUI dediğin zaten emülatörün kendisi değil sadece MESS kullanmayı kolaylaştıran bir arayüz.
Ayrıca 0.162 sürümünden itibaren MAME ve MESS birleşti, artık MESS diye bir emülatör yok. Herhangi bir MAME FrontEnd'i (arayüzü) kullanabilirsin.
GameEx ve Hyperspin en bilinenleri sanırım. Bir sürü de alternatifleri var.
http://alternativeto.net/software/gameex/
http://alternativeto.net/software/hyperspin/
mGalaxy de fena görünmedi gözüme.
http://www.mgalaxy.com/
Hadi bakalım yorgan gitti kavga bitti.
«
Son Düzenleme: Aralık 16, 2015, 13:44:01 ÖS Gönderen: Simon (Özay Turay)
»
Logged
https://retrodergi.com
-
https://e-turay.com
-
https://karizmawow.e-turay.com
Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
witchdoktor
Uzman
Mesaj Sayısı: 6.238
Ynt: messui emulatör
«
Yanıtla #8 :
Aralık 16, 2015, 15:14:06 ÖS »
Alıntı sahibi: Simon (Özay Turay) üzerinde Aralık 16, 2015, 13:38:10 ÖS
Herhangi bir MAME FrontEnd'i (arayüzü) kullanabilirsin.
mGalaxy de fena görünmedi gözüme.
Bu sayede cilalı mGalaxy arayüzünü öğrenmiş olduk, mahanaylan
Logged
Murat Çileli
Üye
Mesaj Sayısı: 320
Ynt: messui emulatör
«
Yanıtla #9 :
Aralık 16, 2015, 15:45:50 ÖS »
mGalaxy bende sorun çıkardı; mouse imleci görünmüyordu, görev yöneticisini çalıştırdığımda arka planda kalıyordu, oturumu kapatmak zorunda kaldım.
Logged
https://www.linkedin.com/in/murat-cileli/
Sayfa: [
1
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
Gitmek istediğiniz yer:
Gitmek istediğiniz yer:
-----------------------------
Genel Kategori
-----------------------------
=> Genel Sohbet
=> Proje
===> Proje Alım/Satım
=> DemoScene
=> Tanışma Forumu
-----------------------------
Commodore
-----------------------------
=> Commodore Genel
=> Commodore Yazılım
=> Commodore Donanım
===> C64DTV (C64 Direct-to-TV)
===> TheC64 / TheC64 Mini
=> Commodore Yayınları
=> Commodore Emulasyon
-----------------------------
Amiga
-----------------------------
=> Amiga Genel
=> Amiga Yazılım
=> Amiga Donanım
=> Amiga Yayınları
=> Amiga Emülasyon
-----------------------------
Diğer Nostaljik Bilgisayarlar
-----------------------------
=> IBM Uyumlular / Retro x86 Sistemler
=> FPGA/ARM Sistemler
=> Amstrad
===> Amstrad - Genel
===> Amstrad - Yazılım
===> Amstrad - Donanım
===> Amstrad - Yayınlar
===> Amstrad - Emulasyon
=> Apple
===> Apple - Genel
===> Apple - Yazılım
===> Apple - Donanım
===> Apple - Emulasyon
=> Atari
===> Atari - Genel
===> Atari - Yazılım
===> Atari - Donanım
===> Atari - Emulasyon
=> MSX Uyumlular
===> MSX - Genel
===> MSX - Yazılım
===> MSX - Donanım
===> MSX - Emulasyon
=> Oric
===> Oric - Genel
===> Oric - Donanım
===> Oric - Yazılım
===> Oric - Emulasyon
=> Sinclair
===> Sinclair - Genel
===> Sinclair - Yazılım
===> Sinclair - Donanım
===> Sinclair - Emulasyon
=> Diğer Bilgisayarlar
-----------------------------
Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları
-----------------------------
=> Arcade Sistemler
=> Oyun Konsolları