|
AmigaEsref
|
 |
« Yanıtla #225 : Temmuz 04, 2017, 00:37:59 ÖÖ » |
|
@Decypher çok sal abi @Gökçe abi olur hazırlıyım goruntu paylaşabilir misin?
|
|
|
|
|
Logged
|
AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520 COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S 'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
|
|
|
|
Gökçe Bozkurt
|
 |
« Yanıtla #226 : Temmuz 04, 2017, 01:10:17 ÖÖ » |
|
|
|
|
|
|
Logged
|
A4000|FastlaneZ3|RetinaZ3|Tandem Ide|CF  A2000|G-Force 040/33|Cybervision64-3D|A2000|Mobo|GVP HX-2000-II|Supra 8Mb A2000|Mobo|8Up!6Mb A1200|PPC 040/25/200|Mediator Sx|Vodoo4500|256MbA1200|Hawk 8Mb|CF A1200|Mobo|Elbox 4Mb A600|ACA030|Indivision ECS|A604|CF A600|Mobo|A
|
|
|
|
ibo1973
|
 |
« Yanıtla #227 : Temmuz 08, 2017, 15:18:14 ÖS » |
|
Hort  Arkadaşlar kim hangi etiketleri kulandı memnun kaldığınız etiketi nerden aldınız ? link atabilirmisiniz acaba ?
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
onursapci
|
 |
« Yanıtla #228 : Temmuz 08, 2017, 23:05:54 ÖS » |
|
ben copy center de bastirmaya karar verdim. parlak etiketlere ancak orada iyi basiliyor dediler. bastirinca paylasacagim
|
|
|
|
|
Logged
|
C64 ve A500 gerisi teferruat
|
|
|
|
AmigaEsref
|
 |
« Yanıtla #229 : Temmuz 08, 2017, 23:08:58 ÖS » |
|
@ibo1973 abi parlak sticker a herhangi bircopycenterda bastıman bence yetecektir. Gayet şık oluyor. Ben öyle yapıyorum.
|
|
|
|
|
Logged
|
AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520 COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S 'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
|
|
|
|
Decypher
|
 |
« Yanıtla #230 : Temmuz 09, 2017, 00:38:31 ÖÖ » |
|
En temizi copy center. Hele ki A3'e bastırınca maliyet de gerçekten çok cüzi bir miktar oluyor, başka türlü uğraşmaya hiç gerek yok.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
ibo1973
|
 |
« Yanıtla #231 : Temmuz 09, 2017, 20:53:50 ÖS » |
|
Yukarda yazanlardan A3 e etiketleri dizip parlak etikete copy center (Türkçesi ozalitçiler sanırım ) da bastırmak tavsiye ediliyor tamam bende o şekilde yaparım sanırım Gerçi renkli laser yazıcım var ama uğraşma en kaliteli çözüm dışarda yaptır şeklinde algılıyorum bilgi ve fikir verenlere teşşekkür ederim. Etiket görselleri içinde ayrıca teşşekkür ederim.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
onursapci
|
 |
« Yanıtla #232 : Temmuz 10, 2017, 10:45:49 ÖÖ » |
|
Yukarda yazanlardan A3 e etiketleri dizip parlak etikete copy center (Türkçesi ozalitçiler sanırım ) da bastırmak tavsiye ediliyor tamam bende o şekilde yaparım sanırım Gerçi renkli laser yazıcım var ama uğraşma en kaliteli çözüm dışarda yaptır şeklinde algılıyorum bilgi ve fikir verenlere teşşekkür ederim. Etiket görselleri içinde ayrıca teşşekkür ederim.
aslında parlak kagıda ancak copy centerdaki yazıcı ile iyi verim alınabilir diye oyle diyorlarmış. yoksa parlak olmayan için evde ben de bastırdım ama parlak daha güzel oluyor . parlak için de copy center şart
|
|
|
|
|
Logged
|
C64 ve A500 gerisi teferruat
|
|
|
|
ibo1973
|
 |
« Yanıtla #233 : Temmuz 10, 2017, 12:07:08 ÖS » |
|
çok sayılı disketler için disket numarası ve sayısı eklemek lazım ancak ben bu grafik işlerinden hiç anlamam çok çok uzağım bu konulara bu sebeble tüm etiketleri bastırıp sonra oyunları etikete göre hazırlamak gibi bir düşüncem var ancak disket numaralarını ben yapsam painti açıp üzerlerine numara yazarım ancak buda iyi olmaz dolaysı ile diketlerde numara çalışması yapan hatta baskı alan arkadaşlar hazırladıkları baskı word dosyasını paylaşabilirmi ? yani disket etiketleri yazılmış ve wordde etiketler dizilmiş şeklinde elinde hazır olan paylaşabilirse bende aynı şekilde o dosyadan baskı alabilirim.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
AmigaEsref
|
 |
« Yanıtla #234 : Temmuz 10, 2017, 12:13:30 ÖS » |
|
@ibo1973 abi ben şuan tatildeyim sonrasinda da proje için yoğun çalışmak üzere Istanbula gececeğim. ancak onumuzdeki ay yani agustos gibi sana istedigin oyunlarin disket numaralari icin yardimci olabilirim tabi decypher izin verirse abi.
|
|
|
|
|
Logged
|
AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520 COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S 'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
|
|
|
|
Decypher
|
 |
« Yanıtla #235 : Temmuz 10, 2017, 13:19:57 ÖS » |
|
Yahu Eşref kaç kez söyledim söyleme şeyler diye, cidden kötü hissediyorum bak  Etiketler sizin, ister kesin ister biçin. @ibo1973 Sen istediğin oyunları belirle, dosya işini illa bir şekilde hallederiz.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
ibo1973
|
 |
« Yanıtla #236 : Temmuz 10, 2017, 13:24:33 ÖS » |
|
Yahu Eşref kaç kez söyledim söyleme şeyler diye, cidden kötü hissediyorum bak  Etiketler sizin, ister kesin ister biçin. @ibo1973 Sen istediğin oyunları belirle, dosya işini illa bir şekilde hallederiz. ben hazır olanların hepsini bastırıp sonrada oyunlarını çekip disket kutuma koymayı beğendiklerimi arada bir oynamayı düşünüyorum olursa 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
AmigaEsref
|
 |
« Yanıtla #237 : Temmuz 10, 2017, 13:43:38 ÖS » |
|
tamam abi izinler ve istekler okey. Ben ağustos gibi anca dalabilirim bu ıse
|
|
|
|
|
Logged
|
AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520 COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S 'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
|
|
|
|
Decypher
|
 |
« Yanıtla #238 : Temmuz 10, 2017, 22:24:20 ÖS » |
|
O zaman kaldığımız yerden devam edelim  Krynn serisi benim için çok önemli bir seri, pek taliplisi olmayabilir ama bu sette onu da paylaşayım. Diğerleri ise daha tanıdık. Tüm etiketler için: Google Drive
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
AmigaEsref
|
 |
« Yanıtla #239 : Temmuz 10, 2017, 22:31:06 ÖS » |
|
Eline sağlık abi Cool Spotin grafikleri çok hoşuma gidiyordu. Fire and Ice da bir türlü bitirmek nasip olmadı. Daha önümüzde zaman çok 
|
|
|
|
|
Logged
|
AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520 COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S 'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
|
|
|
|