Güzel video olmuş eline sağlık, senelerdir wii kullanmama rağmen arada güzel detaylar yakaladım. Data east classics içindeki crude buster ve james bond'u deneyeceğim. Crude buster raspberry pi üstünde çok yavaştı, oynanmıyordu.
Bu arada görüntü bağlantısına component demişsin ama ekranda 480p göremedim ben hiç. Component VC oyunlarında falan sıkıntı çıkarıyordu sanırım. Bir de CRT tv'de daha güzel olurdu herhalde eski oyunların görüntüsü.
Oyunları kanal yapmak için benim programı mı kullandın merak ettim bu arada.
Teşekkür ederim. Component kablo kullanıyorum yahu

Bir anda doğaçlama çektim işte. Çok detaya girmedim. Evet senin programı kullanmıştım seneler önce. Eline sağlık. Tekrar teşekkürler, wii ye katkın unutulmaz.
Öncelikle eline sağlık

Maykıl dansı efsane olmuş.

Ben, COD ve benzeri oyunlarda remotu havada tutmak yerine arka tarafı göbeğime yaslayarak oynuyorum. Daha rahat oluyor . Tavsiye ederim.
House of the Dead daki hemşireler Silent Hill' deki çay kahve gazoz oynayan sese hassas hemşireleri hatırlattı.
River Raid'in helikopterlerde malzemeden çalmışlar. Cücük gibilerdi..
Bir kaç oyunu not aldım. Nintendo tüm oyunları webden uçurtmadan indireceğim.
Teşekkürler. Doğaçlama oldu. Hazırlansam kralını yaparım

Ben de bir şekilde oynuyorum ama uzun zamandır bakamamıştım, bu şekilde kısa kısa oynadım işte

O hemşireleri ilk defa videoda gördüm. Pek tipsizlermiş.
River Raid çok versiyon var, artık hangisi denk geldiyse yapıştırdım.
O uçma olayı hiç bir zaman olamaz. Kolaylıklar dilerim.