Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trGenel KategoriProjeAmiga 500 RPİ Zero RGB to HDMI
Sayfa: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Amiga 500 RPİ Zero RGB to HDMI  (Okunma Sayısı 14791 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Özgür Dereli
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.567



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #45 : Şubat 06, 2021, 18:49:07 ÖS »

Hiç acelesi yok Özgür hocam. Bu üretim işleri çok zaman ve emek alıyor. El emeği sonuçta. Şimdiden elinize sağlık.
Teşekkür ederim Sercan hocam evet zaman alıyor sonuçta günlük yaşantımız var iş güç kalan zamanda da elimden geldiğince uğraşmaya çalışıyorum 
Logged
ekenciz
Üye
***
Mesaj Sayısı: 53


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #46 : Şubat 06, 2021, 18:56:25 ÖS »

Bir adet de ben almak istiyorum, eğer kontenjan varsa.  Emekleriniz için teşekkürler.
Logged
Mathman
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.253


AmigaOS System Specialist


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #47 : Mart 11, 2021, 23:36:08 ÖS »

Üretimde son durum nedir? Teslimat başladı mı?
Logged

           M A T H M A N
┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━┓
┗━┓┃┃┏┓┃┗━┓┃┗┓┃
┏━┛┃┃┃┃┃┏━┛┃   ┃┃
┃┏━┛┃┃┃┃┃┏━┛   ┃┃
┃┗━┓┃┗┛┃┃┗━┓┏┛┗┓
┗━━┛┗━━┛┗━━┛┗━━┛
 
       Re-Amiga 1200 !!!
agathon
Üye
***
Mesaj Sayısı: 238



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #48 : Mart 12, 2021, 17:01:19 ÖS »

Evet hocam, sıkıştırmak istemem ama dört gözle bekliyoruz
Logged

Özgür Dereli
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.567



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #49 : Mart 13, 2021, 18:52:37 ÖS »

Selam beyler üretim devam ediyor biliyorsunuz daha önce yazmıştım çiplerin siparişini verirken dikkatsizlik sonucu yanlış kılıf çip siparişi vermiştim bundan kaynaklı doğru olanını bulup sipariş verip gelmesini bekledim bunu haricinde kart üzerindeki voltaj regulatörü temininde sıkıntı oldu TR de zaten yok yurtdışında kaç yere baktıysam stoklarında kalmamış görünüyordu hatta mouser de buldum stoklarında var göründüğü için sipariş verdim parasını ödedim 20 gün sonra stoklarda kalmamış diye mail geldi tekrar arayış içine girdim neyse sonunda temin edip montaj işine başladım daha öncesinde ben bu başlığı açmadan uzun süre öncesinde @verminaard la bunun hakkında görüşüp onun için yapacağıma dair konuştuğumuzdan dolayı daha önceden sözüm olduğu için ona yolladım bunun haricinde çiplerde sıkıntılar çıkıyor arızalı çipler çıkabiliyor montajdan önce test etme gibi bir imkan olmadığı için her şey bitip amigaya takıp çalıştırınca sağlam mı sorunlu mu olduğu belli oluyor şu anda 7 tane ıskartaya ayırmış durumdayım sorunlu olarak,kaç tane sağlam çıkacak kaç tane sorunlu belli olmadığı için yaptıklarımı listede ki sıraya göre yollayacam bu tür aksaklıklar olduğu için gecikmeler oldu birde günlük normal işimde çalışıp evde olduğum zamanlar bu işlere vakit ayırabildiğim için ve tabii günün yorgunluğu üzerime çökmezse elimden geldiğince yapıp sırayla çıkacak sayıya göre yollayacam teşekkürler.


* rps20210313_200032.jpg (107.95 KB, 1280x720 - Görüntüleme: 61 kez.)

* rps20210313_200048.jpg (120.08 KB, 1280x720 - Görüntüleme: 56 kez.)
« Son Düzenleme: Mart 13, 2021, 19:01:59 ÖS Gönderen: Özgür Dereli » Logged
AmigaEsref
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 6.720


love is better than


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #50 : Mart 13, 2021, 18:58:07 ÖS »

Emeğine sağlık abi kolay gelsin.
Logged

AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI
AMIGA 1200 | 8GB CF  | 3.1 ROM | 8 MB RAM | HDMI-520
COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S
'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
Feandreu
Üye
****
Mesaj Sayısı: 353



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #51 : Mart 13, 2021, 19:00:18 ÖS »

Kolay gelsin Özgür abi, bu ara hepimizde şanssızlık var sanırım. Çin yeni yıl tatili vs derken yaklaşık bir buçuk aydır beklediğim arm işlemciler yerine bir adet kazak geldi Çin'den =)
Logged
Özgür Dereli
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.567



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #52 : Mart 13, 2021, 19:03:21 ÖS »

Emeğine sağlık abi kolay gelsin.
Sağol Eşref cim aksiliklerle uğraşaraktan yapıyoruz işte çıkan fireler köy sandığına
Logged
Özgür Dereli
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.567



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #53 : Mart 13, 2021, 19:07:11 ÖS »

Kolay gelsin Özgür abi, bu ara hepimizde şanssızlık var sanırım. Çin yeni yıl tatili vs derken yaklaşık bir buçuk aydır beklediğim arm işlemciler yerine bir adet kazak geldi Çin'den =)
Teşekkür ederim Aydın seninhepten şanssızlık olmuş alakasız bir şey gelmiş inan bu hdmi kartında yaşadığım stres yıprattı beni malzeme temini sıkıntısı birde fireler cabası böyle işlerle uğraşırken çıkacak aksilikleri hesaplayıp ona göre hareket etmekte fayda var işte bizlerde profesyonel olarak yapmadığımız için bazı şeyleri hesaplarken eksiklikler olabiliyor sanada kolay gelsin.
Logged
agathon
Üye
***
Mesaj Sayısı: 238



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #54 : Mart 13, 2021, 19:13:49 ÖS »

Kolay gelsin hocam, elinize sağlık tekrar. 🙂
Logged

Özgür Dereli
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.567



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #55 : Mart 13, 2021, 19:17:33 ÖS »

Kolay gelsin hocam, elinize sağlık tekrar. 🙂
Teşekkür ederim agathon
Logged
zanpinoz
Üye
****
Mesaj Sayısı: 482


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #56 : Mart 13, 2021, 21:26:21 ÖS »

Özgür hocam kartın değerini belirlerken arızalı çip çıkacağını tahmin edemezdiniz.

Oluşan zararın ürün fiyatına yansıtılması uygun olabilir.
Logged
LW3D
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 11.130


Günü Kurtaran Avam Hiooargggh :)


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #57 : Mart 13, 2021, 21:58:25 ÖS »

Çok haklısın zanpinoz. Bence de, oluşan zararı paylaşalım.
Logged

AmigaEsref
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 6.720


love is better than


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #58 : Mart 13, 2021, 22:05:48 ÖS »

Çok haklısın zanpinoz. Bence de, oluşan zararı paylaşalım.
+1
Logged

AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI
AMIGA 1200 | 8GB CF  | 3.1 ROM | 8 MB RAM | HDMI-520
COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S
'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
Emrahceb
Üye
***
Mesaj Sayısı: 120



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #59 : Mart 13, 2021, 22:06:26 ÖS »

Yedek olsam da bence de +1
Logged
Sayfa: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: