|
allen
|
 |
« : Aralık 20, 2011, 20:28:15 ÖS » |
|
arkadaşlar bi kaç e katıldım ve şöyle bir sonuca vardım.. parti 2 gün sürdüğü için ve bazı arkadaşın kısıtlı vakti olduğu için, gelenler buluşamıyor organize olunamıyor! ben şansen pazar günü gelmeyi düşünüyorum belkide herkes hangi gün ne zaman orada olacağını buraya yazarsa daha yararlı olur.. birde şöyle bir durum var parti sadece amigacılara hitap etmediği için ve burada kimsenin fotoğrafı olmadığı için kimse kimseyi tanımıyor ve tanışma ortamı zayıf kalıyor! aslında bir yaka kartı gibi bişey olsa ve isim ve nick inin altına hangi bilgisayarlarla ilgilendiği yazılsa çok iyi olur! ayrıca insanlara tnıtmak ve eğlenmek açısından sıkı bir program yapılsa! şöyleki saat saat amiga oyunları insanlara tanıtılıp oynama fırsatı verilse ve belirli saatlerde oyun turnuvaları ve demo izletimi olsa ve denseki amiga kısmında bu saatte bu oyun veya bu demo veya bu turnuva var veya os 4.1 tanıtılsa ve kullanma fırsatı verilse gibi  bence çok daha güzel geçer diye düşünüyorum. yani programlı hareket etsek daha verimli olur bence.
|
|
|
|
|
Logged
|
A1200 603e 330mhz 060 66mhz + bvision + 256 mb ram + 500gb hd + Fast-Ata mk3 + power tower + pcmci wireless card
|
|
|
|
Gökçe Bozkurt
|
 |
« Yanıtla #1 : Aralık 20, 2011, 20:40:10 ÖS » |
|
Allen :
Esasında herkes parti kendi istediği gibi olsun diliyor. Ben de elimdeki arızalı cihazların lehim işleri yapılsa, tanıtamadığım kartlar tanıtılsa, bana bu işler öğretilse vs gibi şeyler arzuluyorum.
Ama bende tecrübemle şunu diyebilirim ki, hepsinden çok azar azar oluyor.
Geçen gelişimde Ppc OS4 getirdim, 1-2 kişi dışında kurcalayan olmadı.
Daha çok muhabbet oluyor.
Ayrıca, cumartesi sabahlara kadar muhabbet edildiğinden, pazar gününün çok verimli olmadığını gördüm. Herkes evden işten hanımdan zılgıt yememek ve uykusuzluktan cumartesi gecesine yoğunlaşıyor gibi hissettim.
Bence en verimli vakitler cumartesi 16:00-24:00 arası.
Yazdıklarım şahsi fikrimdir.
|
|
|
|
|
Logged
|
A4000|FastlaneZ3|RetinaZ3|Tandem Ide|CF  A2000|G-Force 040/33|Cybervision64-3D|A2000|Mobo|GVP HX-2000-II|Supra 8Mb A2000|Mobo|8Up!6Mb A1200|PPC 040/25/200|Mediator Sx|Vodoo4500|256MbA1200|Hawk 8Mb|CF A1200|Mobo|Elbox 4Mb A600|ACA030|Indivision ECS|A604|CF A600|Mobo|A
|
|
|
|
joker_
|
 |
« Yanıtla #2 : Aralık 20, 2011, 20:48:51 ÖS » |
|
partilerin en eğlenceli kısmı gece muhabbetleridir,gece kalmanızı tavsiye ederim,ben bir aksilik olmazsa 2 gün boyunca orada olacağım,
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Selim7
|
 |
« Yanıtla #3 : Aralık 20, 2011, 20:54:54 ÖS » |
|
Gerçekten güzel fikir allen. Cumartesi pazar müsait olduğum için kendi adıma zaman fark etmiyor. Ama özel bir amacım daha var benim. Özkan abiyi (ozkano) bulmam lâzım kesinlikle ve kat'a!. O ne zaman gelecekse bende o zaman geleceğim. Özkan abi rica etsem bu yazıyı okuyorsan ne zaman geleceğini bildirebilirmisin?
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
allen
|
 |
« Yanıtla #4 : Aralık 20, 2011, 21:07:52 ÖS » |
|
Geçen gelişimde Ppc OS4 getirdim, 1-2 kişi dışında kurcalayan olmadı.
Daha çok muhabbet oluyor.
Evet o kurcalayanda zaten benimle ancalimondu ))) hatta senin bir kartı tanıtmaya çalışmıştık sonrada baya muhabbet etmiştik gerçekten oda çok güzel geçen bir partiydi. Bende bu sefer yanımda kendi amigamı getirmeyi düşünüyorum birde heyecan katsın diye almanyadan gelen bir arkadaşa amiga future ın son 4 sayısının ingilizce versiyonunu getirttim, onlarıda yanımda getireceğim. amiga adına güncel bir dergi okumak güzel bişey  sen gene 2 günlüğünemi geleceksin gökçe?
|
|
|
|
|
Logged
|
A1200 603e 330mhz 060 66mhz + bvision + 256 mb ram + 500gb hd + Fast-Ata mk3 + power tower + pcmci wireless card
|
|
|
|
erdem271
Ziyaretçi
|
 |
« Yanıtla #5 : Aralık 20, 2011, 21:32:36 ÖS » |
|
bu parti nerede? giriş ücretlimi?
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
joker_
|
 |
« Yanıtla #6 : Aralık 20, 2011, 21:55:24 ÖS » |
|
bu parti nerede? giriş ücretlimi?
partiye giriş ücretsiz,sitenin üst kısmındaki banner sana yol gösterecektir 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Hydrogen
|
 |
« Yanıtla #7 : Aralık 20, 2011, 23:52:23 ÖS » |
|
Partinin en guzel zamanlari Cuma sabah 9:00 ile Pazar aksam 17:00 zamanlari arasidir Yani zaten senede 1 kere oluyor. Dakikasini bile kacirmayin derim:) Ne zaman nerede kiminle tanisacagini hic belli olmaz:)
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Gökçe Bozkurt
|
 |
« Yanıtla #8 : Aralık 20, 2011, 23:54:19 ÖS » |
|
Bu sene gelmem imkansız, ama gelmeye çalışacağım. Kuvvetle ihtimal (gelebilirsem) cumartesi akşam olur.
|
|
|
|
|
Logged
|
A4000|FastlaneZ3|RetinaZ3|Tandem Ide|CF  A2000|G-Force 040/33|Cybervision64-3D|A2000|Mobo|GVP HX-2000-II|Supra 8Mb A2000|Mobo|8Up!6Mb A1200|PPC 040/25/200|Mediator Sx|Vodoo4500|256MbA1200|Hawk 8Mb|CF A1200|Mobo|Elbox 4Mb A600|ACA030|Indivision ECS|A604|CF A600|Mobo|A
|
|
|
|
allen
|
 |
« Yanıtla #9 : Aralık 21, 2011, 00:54:20 ÖÖ » |
|
yapma be! Abi sen gecen senede gelemedin diye hatırlıyorum dimi?
|
|
|
|
|
Logged
|
A1200 603e 330mhz 060 66mhz + bvision + 256 mb ram + 500gb hd + Fast-Ata mk3 + power tower + pcmci wireless card
|
|
|
|
Gökçe Bozkurt
|
 |
« Yanıtla #10 : Aralık 21, 2011, 01:14:13 ÖÖ » |
|
Yurtdışına çıkma zorunluluğum doğmuştu gelemedim. Bu sene gece 12 de gelebilirsem kimleri bulacağım ? Geçen sefer 17:00 gibi gelenler 22:00 gibi gitmişti 
|
|
|
|
|
Logged
|
A4000|FastlaneZ3|RetinaZ3|Tandem Ide|CF  A2000|G-Force 040/33|Cybervision64-3D|A2000|Mobo|GVP HX-2000-II|Supra 8Mb A2000|Mobo|8Up!6Mb A1200|PPC 040/25/200|Mediator Sx|Vodoo4500|256MbA1200|Hawk 8Mb|CF A1200|Mobo|Elbox 4Mb A600|ACA030|Indivision ECS|A604|CF A600|Mobo|A
|
|
|
|
LW3D
|
 |
« Yanıtla #11 : Aralık 21, 2011, 13:00:29 ÖS » |
|
... parti 2 gün sürdüğü için ve bazı arkadaşın kısıtlı vakti olduğu için, gelenler buluşamıyor organize olunamıyor!
commodore.gen.tr'nin A3 boyutunda logosu olan bir kartı ortamda bulundurmaya çalışıyoruz. Ozkano, Tolga genelde bir cihazın içini dışına çıkarıp konuşuyor olurlar..Amiga, commodore vs. gördüğünüz tarafa gelin, selam ben forumdan deyin yeter... Bu sene gelip gelemeyeceğim konusunda biraz sıkıntım var. Çok sevdiğim ve yakınım olan bir büyüğüm şu anda hastanede ve yoğun bakımda  Geçtiğimiz haftasonu hastanede geçirdim...Bu haftasonu ne olur emin olamıyorum  Ama, geleceğim Insallah... Gelirsem Ozkano ile büyük ihtimalle Ctesiden geliriz...pazar sabahı bit pazarını takiben evlere dağılırız...Ctesi gece bence orda olunmalı...Çünkü Pazar günü zaten uykusuzluktan, kimsenin hali kalmıyor...
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
ozgur106
|
 |
« Yanıtla #12 : Aralık 21, 2011, 13:09:53 ÖS » |
|
bit pazarı derken hangisi
|
|
|
|
|
Logged
|
Commodore ve Amiga Dergisi Oyun Yazarı.
C64 Mini, A500 Mini, Playstation Classic, Playstation 2, Playstation 5
|
|
|
|
commander64
|
 |
« Yanıtla #13 : Aralık 21, 2011, 13:41:59 ÖS » |
|
Samandıra'yı kastediyorlar sanırım  Bu arada ben tam pansiyon orada olacağım 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Alp Yener
|
 |
« Yanıtla #14 : Aralık 23, 2011, 03:15:56 ÖÖ » |
|
Partide Cumartesi sabah saat 11-12 gibi hareketlilik başlar ve gece saat 3-4'lere kadar devam eder. O saate kadar kalanlar uykuya yenik düşmeye başlar ve bir iki saatlik uykunun ardından Pazar gününü ruh gibi ortalıkta dolanarak geçirirler. Netice itibariyle: Gelecekseniz Cumartesi gelmeye çalışın...
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|