|
|
ghores
Üye
  
Mesaj Sayısı: 185
"Sonra diye birşey yok,bugün var belki yarın yok."
|
 |
« Yanıtla #16 : Temmuz 29, 2007, 21:12:48 ÖS » |
|
Ama sorun olmayacak ki mybee Sen bunu yaptın mı acaba?
|
|
|
|
|
Logged
|
{ ک ẽ ґ т α ç } a.k.a gнσѕтяι∂єя Amiga 500 (512Kb + 512Kb Ram Hack) | A1200 | PS2 | PS3 | PS4 | Wii | Macbook Air | Samsung NP530 Ultrabook
|
|
|
|
kaplan135
|
 |
« Yanıtla #17 : Temmuz 29, 2007, 21:28:24 ÖS » |
|
a600 rom takmak gibi bi şey hahaha şaka şaka v.1.3
|
|
|
|
|
Logged
|
AMİGA COMMODORE ATARİ PS PANG SİNCLAİR NİTENDO SEGA MSX VECTRECX
|
|
|
ghores
Üye
  
Mesaj Sayısı: 185
"Sonra diye birşey yok,bugün var belki yarın yok."
|
 |
« Yanıtla #18 : Temmuz 29, 2007, 21:37:09 ÖS » |
|
kaplan habire amigalara ROM takıyo  güzel ama, sende çok amiga war herhal hehe
|
|
|
|
|
Logged
|
{ ک ẽ ґ т α ç } a.k.a gнσѕтяι∂єя Amiga 500 (512Kb + 512Kb Ram Hack) | A1200 | PS2 | PS3 | PS4 | Wii | Macbook Air | Samsung NP530 Ultrabook
|
|
|
|
kaplan135
|
 |
« Yanıtla #19 : Temmuz 29, 2007, 21:39:27 ÖS » |
|
ok tabii ghores saygıyla...ARAMIZDA KALSIN...
|
|
|
|
|
Logged
|
AMİGA COMMODORE ATARİ PS PANG SİNCLAİR NİTENDO SEGA MSX VECTRECX
|
|
|
|
mybee
|
 |
« Yanıtla #20 : Temmuz 30, 2007, 10:25:20 ÖÖ » |
|
Ama sorun olmayacak ki mybee Sen bunu yaptın mı acaba? hahahaha amigada yapmadığımız şarlatanlık kaldımı ki en mantıklısından en mantıksızına kadar bazen mantık yanımızda dururken deliriveririz işte en orijinal çıkışlar o zaman oluyor mantık (ki zamana göre oda değişir) ellerimizi bağlamasa kimbilir daha neler yapacaktık
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
mybee
|
 |
« Yanıtla #21 : Temmuz 30, 2007, 11:03:46 ÖÖ » |
|
madem iş bilgi paylaşımı bir tane en mantıksızını paylaşayım
a500,a600,a1200 gibi cihazları çoğu zaman powersupply olmadığı için kullanamadık yada amigamızı kasalarken türlü uğraşlar verdik pc psu ini amigaya uyarlamak için çeşit çeşit yöntemler denedik değilmi ama gerek yoktu pc psu inde iki flopy çıkışı vardır genelde birisi amiganın borddaki flopy enerji çıkışları olan connectore diğeride flopy e takılır power ateşlenir hoop bingooo ama her güzelin kusuru olur değilmi ek donanımda nasıl tepki verir bilmem benim evde kasalı a600 üm böyle çalışıyor
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
mybee
|
 |
« Yanıtla #22 : Temmuz 30, 2007, 11:10:39 ÖÖ » |
|
bu yöntemi psu i olmayan ama flopy connector ü olan her cihazda deneyebilirsniz en fazla bir pat sesi duyarsınız  patlayanıda değiştirirsiniz  surat lazım sayın yönetici duygularımı ifade edemiyorum kahkaha atacam ama atamıyorum
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
coze
|
 |
« Yanıtla #23 : Temmuz 30, 2007, 11:32:43 ÖÖ » |
|
Floppy konektorde -12 bulunmadigindan biraz sakat bir yontem. Amiga sadece 5 ve 12 ilede calisir ama -12 olmazsa ses gelmiyordu galiba. Acil durumlar icin kullanilabilir ama surekli kulanimda tavsiye etmem.
|
|
|
|
|
Logged
|
Retro Hincal Uluc
|
|
|
|
mybee
|
 |
« Yanıtla #24 : Temmuz 30, 2007, 11:36:44 ÖÖ » |
|
coze -12 diye bir voltaj elde etmek fiziksel olarak zaten mümkün değildir vede bir sakatlığı olsa şimdiye kadar bana yaşatırdı dedim ya en mantıksız duruşlar en harika sonuçları alabilir bazen
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ghores
Üye
  
Mesaj Sayısı: 185
"Sonra diye birşey yok,bugün var belki yarın yok."
|
 |
« Yanıtla #25 : Temmuz 31, 2007, 00:36:41 ÖÖ » |
|
Mybee haklı olabilir  Temizede benziyor...
|
|
|
|
|
Logged
|
{ ک ẽ ґ т α ç } a.k.a gнσѕтяι∂єя Amiga 500 (512Kb + 512Kb Ram Hack) | A1200 | PS2 | PS3 | PS4 | Wii | Macbook Air | Samsung NP530 Ultrabook
|
|
|
|
|
|
witchdoktor
|
 |
« Yanıtla #27 : Kasım 19, 2015, 14:56:28 ÖS » |
|
Şu A2000 chipram hack olayını ozkano yapmıştı diye hatırlıyorum.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
AmigaEsref
|
 |
« Yanıtla #28 : Mart 01, 2017, 01:03:21 ÖÖ » |
|
Ama silinmiş 
|
|
|
|
|
Logged
|
AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520 COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S 'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
|
|
|
ghores
Üye
  
Mesaj Sayısı: 185
"Sonra diye birşey yok,bugün var belki yarın yok."
|
 |
« Yanıtla #29 : Mart 01, 2017, 15:41:51 ÖS » |
|
Arkadaşlar 10 yıl olmuş neredeyse maşallah  LW3D bunu ADP'ye koyacağını söylemiş ama yapmamış sanırım...  Fotoğraflar duruyordu geçen bir diskte denk geldi, bakmam lazım bulursam tekrar paylaşırım...
|
|
|
|
|
Logged
|
{ ک ẽ ґ т α ç } a.k.a gнσѕтяι∂єя Amiga 500 (512Kb + 512Kb Ram Hack) | A1200 | PS2 | PS3 | PS4 | Wii | Macbook Air | Samsung NP530 Ultrabook
|
|
|
|