Birkaç gündür fırsat bulup tanışma köşesine yazamadım.
Küçükken arkadaşlarım vasıtasıyla tanıştığım C64 ve Amiga 500 macerama şans eseri yeni edindiğim 500+ ile devam ediyorum. O zamanlar Mega Drive'ım olmasına rağmen, Amiga sahibi olmak nedense hep hayalimdeydi

Arada liseye giderken elime bir Commodore 128D geçmişti fakat onunla beraberliğimiz benim cehaletim yüzünden sona erdi. Monitör, yazıcısı ve kullanım kılavuzları dahil olan tam seti yok pahasına lise zamanımda sattım. Hala içimde uktedir.
33 yaşındayım, İstanbul'da yaşıyorum. Drupal üzerinde geliştiricilik yapıyorum ve evde hobi olarak arduino, raspberry pi gibi geliştirme platformlarıyla uğraşıyorum vaktim oldukça. Ayrıca açık kaynak sever bir insanım. Şimdilik aklıma gelenler bu kadar:)
Herkese selamlar,
Serhat