|
haydar_abi
|
 |
« Yanıtla #30 : Ağustos 13, 2017, 08:49:56 ÖÖ » |
|
Kablolular hepsi tamam. Listesinde belirtilen kablosuzlar piyasada yok. Bende sadece A4Tech 3000 model var olmadı. Bazı tuşlar yanlış basıyordu bildirdim. Yeni rom yolladı şimdi iki tuş yanlış basıyor. Onu da bildirdim. Bekliyorum.
|
|
|
|
|
Logged
|
Amiga fanatiği.... Amigalıktan çıkmış Amigalar....
Amiga 1200 + Vampire V1200 LG 24MA53 TVMonitör Amiga 500 Plus +TerribleFire030 64MB+16 GB CF Amiga 2000 Amiga 500 + 1MB Çip + 9.5 mb FastRAM + Internal GOTEK + 4GB CF HDD 2 Casper M989A Monitor Commodore64
|
|
|
|
toddler
|
 |
« Yanıtla #31 : Ağustos 24, 2017, 10:52:09 ÖÖ » |
|
Meanwell RT-50B kullanılarak aşağıdaki modifikasyon yapılmış.
50 Watt olup çıkışları şu şekilde; 5VDC 4000mA / 12VDC 2000mA / -12VDC 500mA
50 Watt Aca1230/56, Indivision Aga Mk2Cr, Rapidroad USB için yeterli olur sanırım.
|
|
|
|
Logged
|
C64|C|G|C128|1541U2 A500|A500+|Slim SDHxC|Gotek A600|FuriaEC020 33MHz+FPU 40Mhz A1200|BPPC|BVision|64MB Ram|3Com Eth. A1200|ACA1230/56Mhz 64MB|IndivisionAGA MK2cr|RapidRoad USB|FastATA 1200 MK-V|Netgear MA401 Dingoo A320(OpenDingux) Pandora(First Batch) RaspberryPi 1-2-3 BananaPi/Pro
|
|
|
|
Gökçe Bozkurt
|
 |
« Yanıtla #32 : Ağustos 24, 2017, 11:00:04 ÖÖ » |
|
50b herseye yetiyor Turbolu amiganin maksimum cektigi 35w
Ben 85b aldim 85 watt
Buyuk kutuya koyacagiz
|
|
|
|
|
Logged
|
A4000|FastlaneZ3|RetinaZ3|Tandem Ide|CF  A2000|G-Force 040/33|Cybervision64-3D|A2000|Mobo|GVP HX-2000-II|Supra 8Mb A2000|Mobo|8Up!6Mb A1200|PPC 040/25/200|Mediator Sx|Vodoo4500|256MbA1200|Hawk 8Mb|CF A1200|Mobo|Elbox 4Mb A600|ACA030|Indivision ECS|A604|CF A600|Mobo|A
|
|
|
|
toddler
|
 |
« Yanıtla #33 : Ağustos 24, 2017, 11:08:41 ÖÖ » |
|
Ben bozuk C128 adaptörünün kutusuna koyacağım için 50B boyutları göz önüne alındığında uygun. 
|
|
|
|
|
Logged
|
C64|C|G|C128|1541U2 A500|A500+|Slim SDHxC|Gotek A600|FuriaEC020 33MHz+FPU 40Mhz A1200|BPPC|BVision|64MB Ram|3Com Eth. A1200|ACA1230/56Mhz 64MB|IndivisionAGA MK2cr|RapidRoad USB|FastATA 1200 MK-V|Netgear MA401 Dingoo A320(OpenDingux) Pandora(First Batch) RaspberryPi 1-2-3 BananaPi/Pro
|
|
|
|
Gökçe Bozkurt
|
 |
« Yanıtla #34 : Ağustos 24, 2017, 17:31:14 ÖS » |
|
Ben kaynagina gittim mean well in
|
|
|
|
|
Logged
|
A4000|FastlaneZ3|RetinaZ3|Tandem Ide|CF  A2000|G-Force 040/33|Cybervision64-3D|A2000|Mobo|GVP HX-2000-II|Supra 8Mb A2000|Mobo|8Up!6Mb A1200|PPC 040/25/200|Mediator Sx|Vodoo4500|256MbA1200|Hawk 8Mb|CF A1200|Mobo|Elbox 4Mb A600|ACA030|Indivision ECS|A604|CF A600|Mobo|A
|
|
|
|
Gökçe Bozkurt
|
 |
« Yanıtla #35 : Eylül 06, 2017, 20:31:52 ÖS » |
|
Büyük psu projesine hazır gibiyim. Psu hazır kasa geldi 2 adet voltmetre geldi 220v rocker switch aldım 220v ışıklı button aldım psu arka elektrik giriş power adaptör aldım myconnect 5 pin 2 adet dişili erkekli konnektör aldım amiga power socketimiz mevcut
şimdi eksiğim: 0.75 tek damar elektrik kablosu 0.50 tek damar elektrik kablosu bu ürünü bulamıyorum internette çıkmasına rağmen elektrikçilerde yok, kadıköy yazıcıoğlunda falan yok.
1 lik aldım ama çok sert 220 voltu adaptöre bu kablo ile verebiliriz. 5,12,12v zaten sorun değil ince kablo ile hallolur.
ama kablo yapısı inceldikçe ve tek damar olmayınca yumuşak oluyor. Tek damar kabloları istediğiniz gibi büküp bırakabiliyorsunuz dar alanda kabloyu sabitlemek adına artısı var. Bildiğiniz bir satıcı var mı ? (0.50 ve 0.75 tek damar kablo)
Amiga powerda kullanılan soket tarafı ve power tarafı kablolar nedir ? 5x0.25 kablo diye mi gecer ?
2nci olay konektörler ve buttonlar farklı ebatta kesim gerektiriyor. mesela rocker switcler 16mm çapında yuvarlak.
Toplantıya dremel getiren var mı ? Veya orda var mıydı ?
|
|
|
|
|
Logged
|
A4000|FastlaneZ3|RetinaZ3|Tandem Ide|CF  A2000|G-Force 040/33|Cybervision64-3D|A2000|Mobo|GVP HX-2000-II|Supra 8Mb A2000|Mobo|8Up!6Mb A1200|PPC 040/25/200|Mediator Sx|Vodoo4500|256MbA1200|Hawk 8Mb|CF A1200|Mobo|Elbox 4Mb A600|ACA030|Indivision ECS|A604|CF A600|Mobo|A
|
|
|
|
kirkoryan
Ziyaretçi
|
 |
« Yanıtla #36 : Eylül 06, 2017, 22:59:26 ÖS » |
|
Gökçe 0.50 ve 0.75 tek damar kabloyu ne amaçla kullanıcaksın amiga tarafı için 5×075mm yada 5×1mm kumanda kablosu alman lazım kumanda kablosu diye geçer içindeki kablolar hepsi siyahtır ama tek tek numaralıdır Her elektrikçide bulamazsın büuük elektrikçilere bakman lazım
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Gökçe Bozkurt
|
 |
« Yanıtla #37 : Eylül 07, 2017, 11:12:09 ÖÖ » |
|
Sinyal kablosu ve kumada kablosu dediğimiz şeyler ince çoklu damardan yapılıyor diye biliyorum. Bu kablolar yüksek amper kaldırabiliyor mu peki ? Daha kalın kablo kullansak problem mi çıkar ? Bulamazsam eski amiga psu larını parçalar kablolarını kullanırım. Bana siyah renk lazım çünkü 
|
|
|
|
|
Logged
|
A4000|FastlaneZ3|RetinaZ3|Tandem Ide|CF  A2000|G-Force 040/33|Cybervision64-3D|A2000|Mobo|GVP HX-2000-II|Supra 8Mb A2000|Mobo|8Up!6Mb A1200|PPC 040/25/200|Mediator Sx|Vodoo4500|256MbA1200|Hawk 8Mb|CF A1200|Mobo|Elbox 4Mb A600|ACA030|Indivision ECS|A604|CF A600|Mobo|A
|
|
|
|
Gökçe Bozkurt
|
 |
« Yanıtla #38 : Ekim 10, 2017, 15:55:35 ÖS » |
|
@delimawi @defleppard
Elimde bir psu var sıfır Meanwell 85W Amerika ve avrupada bolca 50W olanı a500 psu için kullanılıyor.
CGTR buluşmasında ölçümlerde malesef 5v alırken 12v kanalı 10.5v veriyordu garantiye gönderdim yeterli yük koymadığımı ve tüm testlerin yapıldığını söyleyip geri gönderdiler. teknik sevis kendi notlarını düşmüş, şu kadar amper yük verildi şu ölçümler yapıldı falan feşmekan..
sonuç bugün amiga 500+ ve vampirelı amigada denedim.
5v düzgün geliyor. yanlız 12v -> 12.90 geliyor -12v da -> -12.45 geliyor.
bunun bir zararı varmı ? delimawi partide 10.5 voltlada amiga çalışır demişti ama yine de garanitye göndermende fayda var demişti.
şimdi yük altında 10.5 değil 13 oldu
yorumlarınız nedir?
diğer bilgili arkadaşlarda cevaplayabilir tabiiki !
|
|
|
|
|
Logged
|
A4000|FastlaneZ3|RetinaZ3|Tandem Ide|CF  A2000|G-Force 040/33|Cybervision64-3D|A2000|Mobo|GVP HX-2000-II|Supra 8Mb A2000|Mobo|8Up!6Mb A1200|PPC 040/25/200|Mediator Sx|Vodoo4500|256MbA1200|Hawk 8Mb|CF A1200|Mobo|Elbox 4Mb A600|ACA030|Indivision ECS|A604|CF A600|Mobo|A
|
|
|
|
ibo1973
|
 |
« Yanıtla #39 : Ekim 10, 2017, 19:37:13 ÖS » |
|
@delimawi @defleppard
Elimde bir psu var sıfır Meanwell 85W Amerika ve avrupada bolca 50W olanı a500 psu için kullanılıyor.
CGTR buluşmasında ölçümlerde malesef 5v alırken 12v kanalı 10.5v veriyordu garantiye gönderdim yeterli yük koymadığımı ve tüm testlerin yapıldığını söyleyip geri gönderdiler. teknik sevis kendi notlarını düşmüş, şu kadar amper yük verildi şu ölçümler yapıldı falan feşmekan..
sonuç bugün amiga 500+ ve vampirelı amigada denedim.
5v düzgün geliyor. yanlız 12v -> 12.90 geliyor -12v da -> -12.45 geliyor.
bunun bir zararı varmı ? delimawi partide 10.5 voltlada amiga çalışır demişti ama yine de garanitye göndermende fayda var demişti.
şimdi yük altında 10.5 değil 13 oldu
yorumlarınız nedir?
diğer bilgili arkadaşlarda cevaplayabilir tabiiki !
o ölçütüğün fazladan yarım volt 1 volt amperden kaynaklıdır tahminen yüke girince aşağı yukarı oturur oturmasa bile çok sorun çıkarıcağını sanmıyorum çoğu elektronik parça + yada - yönde %10 teloranslıdır.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Gökçe Bozkurt
|
 |
« Yanıtla #40 : Ekim 16, 2017, 22:04:47 ÖS » |
|
Özgürden gelen whatsup resimleri Fantezilerim devam edecek 
|
|
|
« Son Düzenleme: Ekim 16, 2017, 22:09:29 ÖS Gönderen: Gökçe Bozkurt »
|
Logged
|
A4000|FastlaneZ3|RetinaZ3|Tandem Ide|CF  A2000|G-Force 040/33|Cybervision64-3D|A2000|Mobo|GVP HX-2000-II|Supra 8Mb A2000|Mobo|8Up!6Mb A1200|PPC 040/25/200|Mediator Sx|Vodoo4500|256MbA1200|Hawk 8Mb|CF A1200|Mobo|Elbox 4Mb A600|ACA030|Indivision ECS|A604|CF A600|Mobo|A
|
|
|
|
Levent (Lvnt)
|
 |
« Yanıtla #41 : Ekim 16, 2017, 22:08:08 ÖS » |
|
İyiymiş  Şu akım gerilim ölçerler, tane fiyatı ne kadar?
|
|
|
|
|
Logged
|
Use the brute force, Luke
|
|
|
|
Gökçe Bozkurt
|
 |
« Yanıtla #42 : Ekim 16, 2017, 22:10:11 ÖS » |
|
|
|
|
|
|
Logged
|
A4000|FastlaneZ3|RetinaZ3|Tandem Ide|CF  A2000|G-Force 040/33|Cybervision64-3D|A2000|Mobo|GVP HX-2000-II|Supra 8Mb A2000|Mobo|8Up!6Mb A1200|PPC 040/25/200|Mediator Sx|Vodoo4500|256MbA1200|Hawk 8Mb|CF A1200|Mobo|Elbox 4Mb A600|ACA030|Indivision ECS|A604|CF A600|Mobo|A
|
|
|
|