|
Gökçe Bozkurt
|
 |
« Yanıtla #30 : Haziran 07, 2017, 16:50:01 ÖS » |
|
A1200 de ben vereyim.
PDF
|
|
|
|
Logged
|
A4000|FastlaneZ3|RetinaZ3|Tandem Ide|CF  A2000|G-Force 040/33|Cybervision64-3D|A2000|Mobo|GVP HX-2000-II|Supra 8Mb A2000|Mobo|8Up!6Mb A1200|PPC 040/25/200|Mediator Sx|Vodoo4500|256MbA1200|Hawk 8Mb|CF A1200|Mobo|Elbox 4Mb A600|ACA030|Indivision ECS|A604|CF A600|Mobo|A
|
|
|
|
appiah4
|
 |
« Yanıtla #31 : Haziran 07, 2017, 17:27:15 ÖS » |
|
Yaw köpük olarak şu inşaatta kullanılan şişen ve sertleşen şeylerden var (böyle yazınca kulağa biraz uygunsuz geldi şimdi) bir kalıba ondan sıksak da c64 köpüğü yerine geçse olur mu ki?
Sıkıntı kalıp zaten. Neye sıkacaksınız ve içinden nasıl çıkaracaksınız vs. Nihayetinde bu da bir enjeksiyon işi, hiç karıştırmamakta fayda olacaktır. İlla köpük işine girilcekse köpük isteyen ve istemeyenler olarak konuyu ve fiyatı ayrıştıralım lütfen, çok farkettirecektir.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
maverick
|
 |
« Yanıtla #32 : Haziran 07, 2017, 17:37:12 ÖS » |
|
Çok yetenekli arkadaşlar var mutlaka çok iyi çözümler bulunacaktır. Önemli olan şasenin ortaya çıkması, köpük-bant halledilir bence. (Bant deyince bantlayıp kaldıracağız gibi oldu  )
|
|
|
|
|
Logged
|
| Amiga 1200 | C= 64 | PS1 | PSone | Commodore Dergileri |
|
|
|
|
AmigaEsref
|
 |
« Yanıtla #33 : Haziran 07, 2017, 18:26:55 ÖS » |
|
A1200 de ben vereyim.
Gökçe abi vektörel ama biri bunu traceleme yapmış dosya orjinal değil baskı hali aşağıdaki gibi çıkacaktır bunu kullanamayız.
En sağlıklısı hepsini appiah4 dediği gibi kutulardan yapmak. Hem kargosu kolay hem, maliyeti uygun olur. Şuan bile en düşük maliyette 2000 tl desek o parayı toplamak bile dert. Bu arada şuan bence tek bir modelden ilerleyelim. A500 diyorum en yaygın modelimiz o sonrası da bu işin içinden çıkarsak diğer modellere geçeriz diye planlıyorum.
|
AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520 COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S 'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
|
|
|
|
AmigaEsref
|
 |
« Yanıtla #34 : Haziran 07, 2017, 18:59:18 ÖS » |
|
Arkadaşlar planı şöyle görselleştirdim. Yarın bu paylaştığım görsel üzerinden firmadan fiyat bilgisi isteyeceğim. Maliyeti tam net çıkarmış olacağız. Çizim işi kolay onu ben yapacağım. Hem kutuyu çizeğim hemde bıçağı. Demosunuda yapacağım. Diğer konularıda aramızda çözdük mü olur gibi bu iş. 250 adeti stoklama kargolama veya nasıl alacağız finans olayı. Bunları gene tartışalım bence.
|
|
|
|
Logged
|
AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520 COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S 'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
|
|
|
|
Gökçe Bozkurt
|
 |
« Yanıtla #35 : Haziran 07, 2017, 19:14:48 ÖS » |
|
Aklıma gelen birşey gerçeklik payını bilemem Çabuk tüketebileceğimizi bilsek Mesela istanbulda bastırtıyorsan gün kararlaştırılır o gün herkes gider oradan alır.. Kargoda bunların başına ne geleceğini gayet iyi biliyorum 
|
|
|
|
|
Logged
|
A4000|FastlaneZ3|RetinaZ3|Tandem Ide|CF  A2000|G-Force 040/33|Cybervision64-3D|A2000|Mobo|GVP HX-2000-II|Supra 8Mb A2000|Mobo|8Up!6Mb A1200|PPC 040/25/200|Mediator Sx|Vodoo4500|256MbA1200|Hawk 8Mb|CF A1200|Mobo|Elbox 4Mb A600|ACA030|Indivision ECS|A604|CF A600|Mobo|A
|
|
|
|
WildLord
|
 |
« Yanıtla #36 : Haziran 07, 2017, 19:48:05 ÖS » |
|
Çok güzel bir proje umarım uygulayabiliriz, ben kendim için 3 adet set alırım.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Agony
|
 |
« Yanıtla #37 : Haziran 07, 2017, 20:14:16 ÖS » |
|
@AmigaEsref, yayınladığında görselde kutu görselindeki Amiga siyah beyaz olacak demişsin. Maaliyeti düşürmek için mi? Çok fark olmayacaksa renkli olması daha iyi olur bence.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
AmigaEsref
|
 |
« Yanıtla #38 : Haziran 07, 2017, 20:18:56 ÖS » |
|
abi nedeni kutuya maksimilum 3 renk baski olabiliyor dediler. sorarım abi gene. Büyük kutuların baskıları matbaa gibi 4 renk basılamıyor serigrafı gibi basıyorlar dolaysıyla her renk ayrı kalıpta grafiksel olarak basılıyor abi. gökçe abi istanbul/beylikdüzünde muhtamelen herkes kendisi alacak ya da minibüsü olan bir arkadaş alacak bir depoya yığacağız
|
|
|
|
« Son Düzenleme: Haziran 07, 2017, 20:21:42 ÖS Gönderen: AmigaEsref »
|
Logged
|
AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520 COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S 'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
|
|
|
|
Gökçe Bozkurt
|
 |
« Yanıtla #39 : Haziran 07, 2017, 20:30:43 ÖS » |
|
beylikdüzü hiç yakın bir yer değil.. mazot 150 tl yakar  hmmm depoo kirası ...... 
|
|
|
|
|
Logged
|
A4000|FastlaneZ3|RetinaZ3|Tandem Ide|CF  A2000|G-Force 040/33|Cybervision64-3D|A2000|Mobo|GVP HX-2000-II|Supra 8Mb A2000|Mobo|8Up!6Mb A1200|PPC 040/25/200|Mediator Sx|Vodoo4500|256MbA1200|Hawk 8Mb|CF A1200|Mobo|Elbox 4Mb A600|ACA030|Indivision ECS|A604|CF A600|Mobo|A
|
|
|
|
Gökçe Bozkurt
|
 |
« Yanıtla #40 : Haziran 07, 2017, 20:31:46 ÖS » |
|
orjinal renklerde basamyıp 3 renk basıyorsak kutumuz da orjinal değil demektir. köpüksük daha küçük kendimize has kutu mu yapsak o zaman  boardlarımıza ayrı kutu 
|
|
|
|
|
Logged
|
A4000|FastlaneZ3|RetinaZ3|Tandem Ide|CF  A2000|G-Force 040/33|Cybervision64-3D|A2000|Mobo|GVP HX-2000-II|Supra 8Mb A2000|Mobo|8Up!6Mb A1200|PPC 040/25/200|Mediator Sx|Vodoo4500|256MbA1200|Hawk 8Mb|CF A1200|Mobo|Elbox 4Mb A600|ACA030|Indivision ECS|A604|CF A600|Mobo|A
|
|
|
|
AmigaEsref
|
 |
« Yanıtla #41 : Haziran 07, 2017, 20:35:17 ÖS » |
|
Kolay iş değil bir hayali gerçekleştirmeyi çalışıyoruz. ben kucuk renkli bir maket yaparim donrada buyugunu ordan karar veririz ben tasarimdan kaygili degilim. 250 kutuyu nasil aliriz benim kafami o kurcaliyor.
|
|
|
|
|
Logged
|
AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520 COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S 'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
|
|
|
|
onursapci
|
 |
« Yanıtla #42 : Haziran 07, 2017, 21:08:42 ÖS » |
|
gercekten zor iş gibi duruyor. Eşrefi tek başına bırakmak da olmaz . para degil sadece mesele. ulastirma saklama vs vs
|
|
|
|
|
Logged
|
C64 ve A500 gerisi teferruat
|
|
|
|
Gökçe Bozkurt
|
 |
« Yanıtla #43 : Haziran 07, 2017, 21:17:41 ÖS » |
|
Minibüsüm yok mlsf... Hadi benim ofise koyalım desem çok yer kaplıyor. Hadi onu da geçtim.. Her isteyen için 35 km yol gidip isteyene ulaştırmakla da uğraşamam ki..
(evim le ofisim arası 35 km her gün ofise gitmiyorum)
|
|
|
|
|
Logged
|
A4000|FastlaneZ3|RetinaZ3|Tandem Ide|CF  A2000|G-Force 040/33|Cybervision64-3D|A2000|Mobo|GVP HX-2000-II|Supra 8Mb A2000|Mobo|8Up!6Mb A1200|PPC 040/25/200|Mediator Sx|Vodoo4500|256MbA1200|Hawk 8Mb|CF A1200|Mobo|Elbox 4Mb A600|ACA030|Indivision ECS|A604|CF A600|Mobo|A
|
|
|
|
onursapci
|
 |
« Yanıtla #44 : Haziran 07, 2017, 21:21:42 ÖS » |
|
kargoya da verilebilecek bir sey degil ki.kargocular bize ulasana kadar baska sekle sokarlar kartonu
|
|
|
|
|
Logged
|
C64 ve A500 gerisi teferruat
|
|
|
|