Son liste aşağıdaki gibi oldu.
Önce bir not. Sipariş mesajındaki V1.0 ve V1.1 PCB sayılarını ters yazmışım. İlk parti olan V1.0 lardan 20 adet, ikinci parti sipariş vermiş olduğum V1.1 PCB lerden 40 adet mevcut. Dolayısı ile "Versiyon Farketmez" diyenleri öncelikli olarak V1.1 olarak kaydırdım. Ancak özellikle V1.0 almak isteyenler varsa bildirirlerse düzeltirim.
İkinci olarak, kit olarak isteyen kimse kalmadı. Tüm liste dizilmiş olarak üretilecek.
Yedek listede bekleyen 10 kişi var. Dolayısı ile her halükarda V1.0 PCB ler değerlenebilir. Ancak hakkaniyetli olması açısından ön siparişte olanları V1.1 öncelikle olarak düşündüm, yedek liste V1.0.
Ben 40 adet kadar üretmeyi hedeflemiştim, şu durumda eğer yedekleri de üretirsek toplam sayı 60 civarı oluyor, bu beklediğimin üzerinde. Bu proje için yeni parti PCB sipariş etmeyi de düşünmüyorum.
NOT: Bu konuda, birden çok sipariş edenler kendi istekleri ile diğer almak isteyip listeye girememiş kişilerle haklarını devretmek isteyebilirler belki...
Son olarak cevap vermeyen 5 kişi var. Eğer ulaşabileceğiniz kişiler ise haber verebilirseniz sevinirim. Zira listeyi 15 inden önce kapatabilirsek daha erken parça tedariklerine başlayabilirim.

Listede bir hata varsa lütfen bildiriniz, düzeltelim.