Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trAmigaAmiga EmülasyonDamienD'nin Muhteşem Çalışması
Sayfa: 1 ... 7 8 [9] 10 11   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: DamienD'nin Muhteşem Çalışması  (Okunma Sayısı 21178 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
deksar
Üye
***
Mesaj Sayısı: 240


3ng1n33r


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #120 : Mart 15, 2018, 18:24:14 ÖS »

Sanırım Update 2 çıktı bu pakete. DamienD'e pm attım ama inbox dolu Elinde olan paylaşabilir mi rica etsem? Teşekkürler.
Logged

"Pain is inevitable, suffering is optional" - Buddha.
Simon (Özay Turay)
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 6.052


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #121 : Mart 15, 2018, 19:38:27 ÖS »

O değil de ben iyice gıcık oldum bu elemana ya. Bi şeyi paylaşıyorsan adam gibi paylaşırsın, ne o öyle özel mesaj atın da vereyim de, yok satıcam da, yok vazgeçtim yine bedava vericem ama bu sefer kime verdiğime dikkat edicemler falan. Şeytan diyor otur daha iyisini yap salıver çayıra ama zaten vakit yok iyice askıda kalacak projeler. Kahkaha

Oh be rahatladım valla. Ve sanırım bir çoğunuzun duygularına tercüman olmuşumdur. Karizmatik
Logged

http://www.retrodergi.com - http://www.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PSP Slim, Nintendo DS Lite
emarti
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.019


Only Amiga Makes It Possible █


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #122 : Mart 15, 2018, 19:46:52 ÖS »

@Simon sen yine de bi el at derim
Logged

https://github.com/emartisoft My GitHUB Repositories | http://csdb.dk/scener/?id=26786 My CSDB Releases

My Retros
     Atari 600XL | 800XL | 1040STFM,
     C128, C64C, C64G, 1541, 1541-II, 1571,
     A500, A600x2 (Furia, standart), A1200x2 (Microbotic, standart)
Jester
Üye
****
Mesaj Sayısı: 344


MAX 330 MEGA      PRO-GEAR SPEC


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #123 : Mart 15, 2018, 19:48:57 ÖS »

Ok Damien'den cvp geldi linke gerek kalmadı teşekkürler
« Son Düzenleme: Mart 15, 2018, 19:57:33 ÖS Gönderen: Jester » Logged

"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
Voltron
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.036


それはどういう意味ですか?知りません。


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #124 : Mart 15, 2018, 20:12:08 ÖS »

O değil de ben iyice gıcık oldum bu elemana ya. Bi şeyi paylaşıyorsan adam gibi paylaşırsın, ne o öyle özel mesaj atın da vereyim de, yok satıcam da, yok vazgeçtim yine bedava vericem ama bu sefer kime verdiğime dikkat edicemler falan. Şeytan diyor otur daha iyisini yap salıver çayıra ama zaten vakit yok iyice askıda kalacak projeler. Kahkaha

Oh be rahatladım valla. Ve sanırım bir çoğunuzun duygularına tercüman olmuşumdur. Karizmatik

Kucumsemiyorum ama, Hayir alt tarafi screenshot calismasi yapmis gibi aslinda. Yani bu bir emulasyon ve whdload, igame frontend gibi  nimetler varken ne gerek var buna insan dusunuyor. Hazir whdload packler bundan kat be kat daha iyi. Isin kotu taraflarindan birisi de ben her oyun icin config ayari yapmak zorunda kaliyorum. Emegine saygi gostermekle birlikte ukalaligini da hos karsilamiyorum.  Vay efendim torrentten paylasmislar miz miz da miz miz...
Logged

■ *Ultimate 64 Elite Edition* 2019 2nd. Quarter
■ A1200 1D4 3.1 Bliz. 1234IV-30@50 128MB
■ A1200 2B 3.9 Bliz. 1260+SCSI KIT IV 060@50 128MB
■ A500(Plus) Rev 8A 2MB 1.3-2.4 Gotek 
■ C=128/C64 + Turbo Chameleon64 + 1541 UII Plus + SD2IEC + IRQHack64
■ Atari 856-XL-C + MyIDE-II + SIO2SD
deksar
Üye
***
Mesaj Sayısı: 240


3ng1n33r


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #125 : Mart 15, 2018, 21:51:04 ÖS »

Arkadaşlara katılıyorum, bu kişi gerçekten çok tuhaf davranıyor, yani süründürmeden yalvartmadan link vermiyor, PM atın diyor, bakıyorsunuz inbox dolu, bir şekilde yazdığınızda ise, "Donate" linki gönderiyor, ancak ödeme yaptıktan sonra link verebilirim diyor, tabi gözüne kestirdiklerini. Ama forumda bunu inkâr ediyor, forumda da hiç ücret talep etmediğini dile getiriyor. Fakat paylaşan yerlere hakaret ediyor, küfrediyor.

Yani bu kadar agresiviteyi anlamıyorum, burası İnternet, açıktan paylaştığınız bir şeyi zaten yayılmasını göz önünde bulundurursunuz. Ki bunu başka yerlerde paylaşan da adınızı dosyadan silecek halde değil herhalde, yani yine adınız yaygınlaşıyor bu bir pozitif yaygınlık bence. Ama DamienD bunu gurur meselesi yapmış. İlla o foruma girip gönlünü okşayan mesajlar atıp yalvaracaksınız.

Sözümona ücret talep edilmeden paylaşım yapacaksanız, tüm insanlara açarsınız, ama ücret talep etme hakkınız var elbette, ki bunu da net düzgün dile getirirsiniz. Bu arkadaş iki arada kalmış, birkaç oyun imajı, screenshot'u ve Amiga ayarları bu kadar devlet sırrı olmamalıydı.

No-Intro, Re-Dump, TOSEC gibi projeler var, onbinlerce oyunun orijinal kopya hallerinin tüm insanlık için arşivlenip dağıtıldığı, yüzlerce insan bu projelerde emek döküyor, 1 kuruş talep etmeden.
« Son Düzenleme: Mart 15, 2018, 21:54:18 ÖS Gönderen: tekkenism » Logged

"Pain is inevitable, suffering is optional" - Buddha.
deksar
Üye
***
Mesaj Sayısı: 240


3ng1n33r


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #126 : Mart 17, 2018, 00:41:19 ÖÖ »

Kısacası arkadaşlar, Update 2'yi edinen varsa paylaşabilir mi? Teşekkür ederim.
Logged

"Pain is inevitable, suffering is optional" - Buddha.
binsekiz
Üye
**
Mesaj Sayısı: 6



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #127 : Mart 19, 2018, 00:59:43 ÖÖ »

linki alabilir miyim ben de lütfen?
Logged
binsekiz
Üye
**
Mesaj Sayısı: 6



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #128 : Mart 19, 2018, 02:51:32 ÖÖ »

link için teşekkür ediyorum.
Logged
muhendis
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 817



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #129 : Mart 19, 2018, 13:53:39 ÖS »

link rica etsem tekrardan
Logged

Amiga 1200 Acatune 1230 OS 3.9, Commodore 64, Commodore 1541,SD2IEC,Play station II Slim kasa,Raspberry Pi 2 Model B,Chamelon Cartridge,atari 2600 X 2,Raspberry Pi 3,1541a (Bozuk) Amiga 1200 3.9 Rom  60 gb hdd ACA 1221ec 17Mhz & 9mb Ram
deksar
Üye
***
Mesaj Sayısı: 240


3ng1n33r


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #130 : Mart 20, 2018, 13:39:44 ÖS »

Arkadaşlar, aramızda Update 2'yi alabilen olmadı mı?
Logged

"Pain is inevitable, suffering is optional" - Buddha.
ozgur106
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.138



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #131 : Ocak 16, 2019, 14:33:31 ÖS »

Selam bu damiend bildiğin ruh hastası adamdan link istedim nazikçe ...yok sen türksün türkler linkleri dağıtıyor bilmem ne hasta ruhlu herif vermedi linki link isterseniz location ı turkıye yapmayın ama gırıp ıp nıze ve ısmınıze bakıyor bildiğin ırkçı manyak alamadım link falan
Logged

Commodore ve Amiga Dergisi Oyun Yazarı.

C64 Mini, Playstation Classic
HkRecai
Üye
****
Mesaj Sayısı: 358



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #132 : Ocak 16, 2019, 14:57:43 ÖS »

Bir süre kullandım sonra sildim gitti, Adf tabanlı olduğu için yükleme süreleri uzun oluyor, whdload tavsiye ederim.
Şimdi biri çıkıp disket hızını arttır yazacaktır.
Her oyunda hız arttırma olmuyor, Disket hızını 2x arttırınca bile çalışmayan oyunlar çıkabiliyor.
Logged
appiah4
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.636



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #133 : Ocak 16, 2019, 15:11:45 ÖS »

Selam bu damiend bildiğin ruh hastası adamdan link istedim nazikçe ...yok sen türksün türkler linkleri dağıtıyor bilmem ne hasta ruhlu herif vermedi linki link isterseniz location ı turkıye yapmayın ama gırıp ıp nıze ve ısmınıze bakıyor bildiğin ırkçı manyak alamadım link falan

Bana verdi açıkçası ama ben eski bir abime.net kullanıcısıyım; ırkçı olduğunu düşünmüyorum adamın dediği doğru, türkler gerçekten linkleri alıp orda burde +1 rep vs için dağıtıyor.
Logged

1989:A500|1M|ACA500+|C1084S
1992:HIPPO-VL+|U5SX-33|8M|GD5428|CT2290|S2
1995:P5I430VX|P133|32M|T64+/MX2|V1|CT3980/32M
1998:MI5VP4|K6-2/400|128M|V2-1000/SLI|CT4500/32M
2001:GA-6OXT|P3-1200|384M|GF3Ti200|MX300
2004:K8VD|3700+|2G|X1950PRO|SB0350
avukatka
Üye
***
Mesaj Sayısı: 222



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #134 : Ocak 17, 2019, 15:37:51 ÖS »

Yahu tam linkleri vermeye başladığı dönemde bende link aldım... Ama kimseye de vermemiştim...
Demez mi! ben linkleri 20 kişiye verdim 17'si zaten kankam geriye kalan 3ün1 sensin diye... Linkleri dağıtan olma ihtimali olan 3 kişiden biri olmakla suçlandığım için muhtemelen sair Türklere davranış nedeni... Aha bu da adamın bana yazdığı

http://www.hizliresimyukle.com/image/3H7zF
Logged

MSI GE626QF
PS1,PS2,PS3,PS4,PS4PRo+PSVR,Vita,PSP
Vic20+1530
C64breadbox+1541+1701
C64c+IRQHAck64+1530
C64C+1541II+1530+MPS1200+VIC-1520
C128+1571+1084S
A500+Gotek+1084s
A600
A1200+GVP Jaws II 68030 +68882FPU 8MB Fastram
A2000+Supra8mb+BuddhaII+1084
Commodore Pc 10-SD
Commodore C386SX-LT
Sayfa: 1 ... 7 8 [9] 10 11   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: