Herkese Selam,
İstanbul'da yaşıyorum ve yaşım 36. Özel bir şirkette veritabanı yöneticisiyim. Sega lardan commodore c64 lerden amiga lara kadar yaşım gereği pek çok konsolu kullandım. Atari salonlarında geceledim, o güzel (?) atari salonu kokusunu içime çektim, atari oynamak için okuldan kaçtım

Babamıza mı yakalanmadık dayaklar mı yemedik

yaşı yeten arkadaşların anıları canlanmıştır. Uzun süredir de emülasyon dünyasında kayıp vaziyetteyim. Herkes yeni oyunlardan bahsederken ben shadow dancer anlatıyorum, genç arkadaşlara

Raspberry pi den arcade konsol yapılır mı acaba diye araştırırken, hem yapılabildiğini hemde bu güzel forumu buldum. Samimi ortam ve sorulara verilen düzeyli teknik cevaplar çok ilgimi çekti.
Aklımda 2 proje var; pi ile arcade makinesi ve bir tanede pi ile amiga emulator projesi. Burada pek çok bilgi bulabileceğimi, ayrıca sizlere de danışabileceğimi gördüm ve çok sevindim.
Herkese keyifli forumlar