Ana Sayfa
Amiga Dokumantasyon Projesi
Medya
Yardım
Ara
Giriş Yap
Kayıt
Merhaba,
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
üye olun
.
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.tr
Genel Kategori
Tanışma Forumu
1313
« önceki
sonraki »
Sayfa:
1
[
2
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: 1313 (Okunma Sayısı 20006 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
witchdoktor
Uzman
Mesaj Sayısı: 6.238
Ynt: 1313
«
Yanıtla #15 :
Ekim 23, 2018, 14:33:56 ÖS »
Hoşgelmişsimiz diyelim
Ben olsam spot ışıkları altında mahçup olurdum, çıkamazdım ortaya!
Haftanın 'üye hortu' diye bir başlık mı açsak yoksa?
Logged
izmirmaster
Uzman
Mesaj Sayısı: 5.385
Ynt: 1313
«
Yanıtla #16 :
Ekim 23, 2018, 14:35:46 ÖS »
Alıntı sahibi: freedom üzerinde Ekim 23, 2018, 08:59:22 ÖÖ
@1313,
Hoşgeldiniz. Kayıt tarihinize bakarsak biz hoşgeldik galiba.
Logged
zebramo
https://zebramo.com/users/333447181
Blog:
http://retrobilgisayar.blogspot.com.tr/
Sosyal Ağlar:
https://www.facebook.com/izmirmaster/
https://www.facebook.com/RetroManiaTr
https://mewe.com/i/izmirmaster
Simon (Özay Turay)
Yönetici
Mesaj Sayısı: 7.756
Commodore Forever
Ynt: 1313
«
Yanıtla #17 :
Ekim 23, 2018, 15:53:07 ÖS »
Alıntı sahibi: freedom üzerinde Ekim 23, 2018, 08:59:22 ÖÖ
@1313,
Hoşgeldiniz. Kayıt tarihinize bakarsak biz hoşgeldik galiba.
Abi sen öyle deyince bir anda ben de panik olup hemen profil sayfama baktım. Neyse ki 1 ay 1 haftayla yırtmışım.
http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?action=profile;u=1039
Logged
https://retrodergi.com
-
https://e-turay.com
-
https://karizmawow.e-turay.com
Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
freedom
Uzman
Mesaj Sayısı: 1.794
Retro allowed me to be free.
Ynt: 1313
«
Yanıtla #18 :
Ekim 23, 2018, 17:22:48 ÖS »
Alıntı sahibi: Simon (Özay Turay) üzerinde Ekim 23, 2018, 15:53:07 ÖS
Alıntı sahibi: freedom üzerinde Ekim 23, 2018, 08:59:22 ÖÖ
@1313,
Hoşgeldiniz. Kayıt tarihinize bakarsak biz hoşgeldik galiba.
Abi sen öyle deyince bir anda ben de panik olup hemen profil sayfama baktım. Neyse ki 1 ay 1 haftayla yırtmışım.
http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?action=profile;u=1039
@simon,
Evet, tarih oldukça eski ve birçoğumuzu kayıt olma hususunda geride bırakır. Ayrıca aktif bir kullanıcı kendisi söylediğine göre. Bu durumda ayın retrocusuna aday gösterebiliriz. 😀
Logged
https://www.bulentozgur.com/retro
witchdoktor
Uzman
Mesaj Sayısı: 6.238
Ynt: 1313
«
Yanıtla #19 :
Ekim 23, 2018, 17:51:17 ÖS »
@Simon
Evet ya, senin kaydını dün gibi hatırlıyorum, görmezden gelmiştik, süründürmüştük biraz
Logged
1313
Üye
Mesaj Sayısı: 24
Ynt: 1313
«
Yanıtla #20 :
Ekim 23, 2018, 23:00:40 ÖS »
Alıntı sahibi: freedom üzerinde Ekim 23, 2018, 08:59:22 ÖÖ
@1313,
Hoşgeldiniz. Kayıt tarihinize bakarsak biz hoşgeldik galiba.
Hoşbulduk. Başlangıcım eski olabilir ama sizin katkınız daha fazla.
Alıntı sahibi: witchdoktor üzerinde Ekim 23, 2018, 14:33:56 ÖS
Hoşgelmişsimiz diyelim
Ben olsam spot ışıkları altında mahçup olurdum, çıkamazdım ortaya!
Haftanın 'üye hortu' diye bir başlık mı açsak yoksa?
Mahçup olmak!!! Üstad ben spot ışıkları altında çıkmadım ki.
Kolumdan tuttular, pistin ortasına attılar. Kaçamadım
Logged
onursapci
Uzman
Mesaj Sayısı: 5.506
80 leri yaşamamış , yaşamamıştır.
Ynt: 1313
«
Yanıtla #21 :
Ekim 24, 2018, 07:56:22 ÖÖ »
Belgeselinizi yapsalar yeridir ama artik efsaniz bitti galiba . 10 yilda mesaj yok 1 haftada 5 mesaj
Bu hizla AmigaEsref 'i bile gecersiniz
Logged
C64 ve A500 gerisi teferruat
Kaan Akkurt
Uzman
Mesaj Sayısı: 3.073
Ynt: 1313
«
Yanıtla #22 :
Ekim 24, 2018, 08:02:26 ÖÖ »
Alıntı sahibi: onursapci üzerinde Ekim 24, 2018, 07:56:22 ÖÖ
Belgeselinizi yapsalar yeridir ama artik efsaniz bitti galiba . 10 yilda mesaj yok 1 haftada 5 mesaj
Bu hizla AmigaEsref 'i bile gecersiniz
eşref 2000 mesajı geçince frene bastı
«
Son Düzenleme: Ekim 24, 2018, 08:06:11 ÖÖ Gönderen: Kaan Akkurt
»
Logged
Siparis ile 3boyutlu baskı yapıyorum.
https://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=17900.0
Satılıklarım
https://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=12852.0
1313
Üye
Mesaj Sayısı: 24
Ynt: 1313
«
Yanıtla #23 :
Ekim 24, 2018, 17:58:34 ÖS »
Alıntı sahibi: onursapci üzerinde Ekim 24, 2018, 07:56:22 ÖÖ
Belgeselinizi yapsalar yeridir ama artik efsaniz bitti galiba . 10 yilda mesaj yok 1 haftada 5 mesaj
Bu hizla AmigaEsref 'i bile gecersiniz
''Merhaba'' mesajımın rahat bir 7-8 yılı vardır. Defalarca düzenledim ama yayınlayamadım. Cidden Sayın İzmirmaster o mesajı yazmasa uzun bir sürede yazamazdım.
Birazda forumdaki arkadaşlarla ilgiliydi. Çoğu arkadaş bilgi paylaşıyor, bir kısmı ise proje yapıyor. Bu yetkinlikte mesaj yazamazdım.
Ufak çaplı bir proje (bir bilgisayarın ufak tamiri veya bir modlama ...vs) için fırsat bulamayınca sadece merhaba mesajı kalacaktı birde satılık veya alınık mesajları. Bunu yapan arkadaşlarıma sözüm yok ama benim içimden bu gelmedi. Çünkü paylaşmaya değer bir çalışma veya çaba için vakit/yer yoktu.
Sayın AmigaEsref ise ugrasiyordu. Ortada bir çaba vardı. O yönden bilgilenme ve paylaşma adına yoğun mesaj attı. Şu dönem azaldıysa bile eminim kafasında gelişecek bir projesi yine mesajlarını yoğunlaştıracaktır.
Alıntı sahibi: Kaan Akkurt üzerinde Ekim 24, 2018, 08:02:26 ÖÖ
eşref 2000 mesajı geçince frene bastı
Fırtına öncesi sessizliği gibime geliyor
Logged
AmigaEsref
Genel Yönetici
Mesaj Sayısı: 5.627
love is where you find it.
Ynt: 1313
«
Yanıtla #24 :
Ekim 24, 2018, 19:49:21 ÖS »
Bende çekiniyorum cidden tutuyorum kendimi. Kaan abinin tespidi doğru. Çok konuşanı ve yazanı kimse sevmez
bastım frene. Frende uzun mesefa yanlız :p 3300'ü geçmiş bile
«
Son Düzenleme: Ekim 24, 2018, 19:51:34 ÖS Gönderen: AmigaEsref
»
Logged
AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI
AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520
COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S
'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
witchdoktor
Uzman
Mesaj Sayısı: 6.238
Ynt: 1313
«
Yanıtla #25 :
Ekim 24, 2018, 19:51:51 ÖS »
AmigaEsref bir ara CGTR'yi whatsapp gibi gerçek zamanlı kullanıyordu, yine öyle istiyoruz, özüne dön Eşref!
Logged
Sayfa:
1
[
2
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
Gitmek istediğiniz yer:
Gitmek istediğiniz yer:
-----------------------------
Genel Kategori
-----------------------------
=> Genel Sohbet
=> Proje
===> Proje Alım/Satım
=> DemoScene
=> Tanışma Forumu
-----------------------------
Commodore
-----------------------------
=> Commodore Genel
=> Commodore Yazılım
=> Commodore Donanım
===> C64DTV (C64 Direct-to-TV)
===> TheC64 / TheC64 Mini
=> Commodore Yayınları
=> Commodore Emulasyon
-----------------------------
Amiga
-----------------------------
=> Amiga Genel
=> Amiga Yazılım
=> Amiga Donanım
=> Amiga Yayınları
=> Amiga Emülasyon
-----------------------------
Diğer Nostaljik Bilgisayarlar
-----------------------------
=> IBM Uyumlular / Retro x86 Sistemler
=> FPGA/ARM Sistemler
=> Amstrad
===> Amstrad - Genel
===> Amstrad - Yazılım
===> Amstrad - Donanım
===> Amstrad - Yayınlar
===> Amstrad - Emulasyon
=> Apple
===> Apple - Genel
===> Apple - Yazılım
===> Apple - Donanım
===> Apple - Emulasyon
=> Atari
===> Atari - Genel
===> Atari - Yazılım
===> Atari - Donanım
===> Atari - Emulasyon
=> MSX Uyumlular
===> MSX - Genel
===> MSX - Yazılım
===> MSX - Donanım
===> MSX - Emulasyon
=> Oric
===> Oric - Genel
===> Oric - Donanım
===> Oric - Yazılım
===> Oric - Emulasyon
=> Sinclair
===> Sinclair - Genel
===> Sinclair - Yazılım
===> Sinclair - Donanım
===> Sinclair - Emulasyon
=> Diğer Bilgisayarlar
-----------------------------
Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları
-----------------------------
=> Arcade Sistemler
=> Oyun Konsolları