Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: 1 [2]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: 1313  (Okunma Sayısı 20007 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
witchdoktor
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 6.238



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #15 : Ekim 23, 2018, 14:33:56 ÖS »

Hoşgelmişsimiz diyelim

Ben olsam spot ışıkları altında mahçup olurdum, çıkamazdım ortaya!

Haftanın 'üye hortu' diye bir başlık mı açsak yoksa?
Logged
izmirmaster
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 5.385



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #16 : Ekim 23, 2018, 14:35:46 ÖS »

 Kahkaha Kahkaha Kahkaha Kahkaha Kahkaha Kahkaha



@1313,
Hoşgeldiniz. Kayıt tarihinize bakarsak biz hoşgeldik galiba.

Logged

Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #17 : Ekim 23, 2018, 15:53:07 ÖS »

@1313,
Hoşgeldiniz. Kayıt tarihinize bakarsak biz hoşgeldik galiba.

Abi sen öyle deyince bir anda ben de panik olup hemen profil sayfama baktım. Neyse ki 1 ay 1 haftayla yırtmışım. Karizmatik

http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?action=profile;u=1039
Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
freedom
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.794


Retro allowed me to be free.


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #18 : Ekim 23, 2018, 17:22:48 ÖS »

@1313,
Hoşgeldiniz. Kayıt tarihinize bakarsak biz hoşgeldik galiba.

Abi sen öyle deyince bir anda ben de panik olup hemen profil sayfama baktım. Neyse ki 1 ay 1 haftayla yırtmışım. Karizmatik

http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?action=profile;u=1039


@simon,

Evet, tarih oldukça eski ve birçoğumuzu kayıt olma hususunda geride bırakır. Ayrıca aktif bir kullanıcı kendisi söylediğine göre. Bu durumda ayın retrocusuna aday gösterebiliriz. 😀
Logged

witchdoktor
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 6.238



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #19 : Ekim 23, 2018, 17:51:17 ÖS »

@Simon

Evet ya, senin kaydını dün gibi hatırlıyorum, görmezden gelmiştik, süründürmüştük biraz
Logged
1313
Üye
**
Mesaj Sayısı: 24



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #20 : Ekim 23, 2018, 23:00:40 ÖS »


@1313,
Hoşgeldiniz. Kayıt tarihinize bakarsak biz hoşgeldik galiba.


Hoşbulduk. Başlangıcım eski olabilir ama sizin katkınız daha fazla.





Hoşgelmişsimiz diyelim

Ben olsam spot ışıkları altında mahçup olurdum, çıkamazdım ortaya!

Haftanın 'üye hortu' diye bir başlık mı açsak yoksa?

Mahçup olmak!!! Üstad ben spot ışıkları altında çıkmadım ki.

Kolumdan tuttular, pistin ortasına attılar. Kaçamadım
Logged
onursapci
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 5.506


80 leri yaşamamış , yaşamamıştır.


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #21 : Ekim 24, 2018, 07:56:22 ÖÖ »

Belgeselinizi yapsalar yeridir ama artik efsaniz bitti galiba . 10 yilda mesaj yok 1 haftada 5 mesaj Bu hizla AmigaEsref 'i bile gecersiniz  Kahkaha
Logged

C64 ve A500 gerisi teferruat
Kaan Akkurt
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 3.073



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #22 : Ekim 24, 2018, 08:02:26 ÖÖ »

Belgeselinizi yapsalar yeridir ama artik efsaniz bitti galiba . 10 yilda mesaj yok 1 haftada 5 mesaj Bu hizla AmigaEsref 'i bile gecersiniz  Kahkaha

eşref 2000 mesajı geçince frene bastı
« Son Düzenleme: Ekim 24, 2018, 08:06:11 ÖÖ Gönderen: Kaan Akkurt » Logged

1313
Üye
**
Mesaj Sayısı: 24



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #23 : Ekim 24, 2018, 17:58:34 ÖS »

Belgeselinizi yapsalar yeridir ama artik efsaniz bitti galiba . 10 yilda mesaj yok 1 haftada 5 mesaj Bu hizla AmigaEsref 'i bile gecersiniz  Kahkaha

''Merhaba'' mesajımın rahat bir 7-8 yılı vardır. Defalarca düzenledim ama yayınlayamadım. Cidden Sayın İzmirmaster o mesajı yazmasa uzun bir sürede yazamazdım.

Birazda forumdaki arkadaşlarla ilgiliydi. Çoğu arkadaş bilgi paylaşıyor, bir kısmı ise proje yapıyor. Bu yetkinlikte mesaj yazamazdım.

Ufak çaplı bir proje (bir bilgisayarın ufak tamiri veya bir modlama ...vs) için fırsat bulamayınca sadece merhaba mesajı kalacaktı birde satılık veya alınık mesajları. Bunu yapan arkadaşlarıma sözüm yok ama benim içimden bu gelmedi. Çünkü paylaşmaya değer bir çalışma veya çaba için vakit/yer yoktu.

Sayın AmigaEsref ise ugrasiyordu. Ortada bir çaba vardı. O yönden bilgilenme ve paylaşma adına yoğun mesaj attı. Şu dönem azaldıysa bile eminim kafasında gelişecek bir projesi yine mesajlarını yoğunlaştıracaktır.


eşref 2000 mesajı geçince frene bastı
Fırtına öncesi sessizliği gibime geliyor
Logged
AmigaEsref
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.627


love is where you find it.


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #24 : Ekim 24, 2018, 19:49:21 ÖS »

Bende çekiniyorum cidden tutuyorum kendimi. Kaan abinin tespidi doğru. Çok konuşanı ve yazanı kimse sevmez bastım frene. Frende uzun mesefa yanlız :p 3300'ü geçmiş bile
« Son Düzenleme: Ekim 24, 2018, 19:51:34 ÖS Gönderen: AmigaEsref » Logged

AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI
AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520
COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S
'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
witchdoktor
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 6.238



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #25 : Ekim 24, 2018, 19:51:51 ÖS »

AmigaEsref bir ara CGTR'yi whatsapp gibi gerçek zamanlı kullanıyordu, yine öyle istiyoruz, özüne dön Eşref!
Logged
Sayfa: 1 [2]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: