@wizofwor : Pi1541 üretseydim kaça mal eder satardım şeffaf bir şekilde fiyatlandırayım.
PCB : 8 TL (Her seferinde 10 pcb siparişi için)
BOM : 10 TL (Max, çinden sipariş edersen daha az)
Oled : 12 TL
İşçilik : 30 TL
Kutu, Pi, Sd card falan bunu kullanıcı alsın.
Baz maliyet = 60 TL, amortisman koyalım üstüne, gümrük sorunu oldu, arıza oldu vesaire, %20 desek... 72 TL yapar.
İşi hayrına yapmayacak isek üstüne %50 kar koyalım, 72+36 = 108 hadi seni kırmayayım düz hesap 110 TL'ye imal edilip satılabilir. Kar miktarını işçiliğinin karşılığı sayarsan daha ucuza da mal edip satarsın.
Ürünleri senin fiyatlandırdığın gibi fiyatlandırsaydık şimdiye ihya olmuştuk
