Anket
|
| Soru: |
CGTR Sizce Dernek Kursa Nasıl Olur?
| Sabit bir mekanın olması ve her daim buluşabilecek olmak güzel fikir |
  11 (17.2%) |
| Bence yılda bir kaç kez buluşmamız kafi |
  24 (37.5%) |
| Derneğe katılırım tam destek veririm |
  8 (12.5%) |
| Derneğe katılırım sadece aidat veririm. |
  3 (4.7%) |
| Derneğe katılmam sadece kiraya destek olabilirim |
  1 (1.6%) |
| Katılmam ama dışarıdan destek veririm. |
  2 (3.1%) |
| Süreci takip edeceğim, maddi durumum el verirse neden olmasın |
  15 (23.4%) |
|
|
| Toplam oy: 62 |
|
|
Gönderen |
Konu: CGTR Derneği (Okunma Sayısı 33738 defa)
|
| 0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
|
|