oynayarak bulursun, biri genişlik, biri yatay konum, biri yükseklik biri dikey konum öyle gidiyo işte.
Valla sevindim çözülmesine
Parlaklık ayarıda varmış hehe.
Ooo harika olmuş güle güle kullan
Sağolasın.
______________
Bu arada elimde şuan PS2 bağlantılı keyboard yok.

Kontrolleri kabine nasıl verebilirim bilmiyorum. İzlediğim videoda (cengizermis link vermişti) eleman 2 PS2 slotunuda kullanıyor. Bende J-PAC JAMMA'dan PC'ye gelen USB var. J-PAC JAMMA'ya da kontrolleri emule edebilmesi için ayrı PS2 keyboard gerekecek gibi. Çevirici vardı uç olarak PS2 için. Yarın deneme yapıcam.
