|
kirkoryan
Ziyaretçi
|
 |
« : Mayıs 17, 2014, 20:11:31 ÖS » |
|
Merhaba arkadaşlar bir kaç gün önce forumu ve bir kaç site araştırdıktan sonra arcade konsol yapmaya karar verdim çok fazla anladığımda söylenemez ama neyse nereden başlayacağımı tam olarak bilemediğim için ilk iş olarak jamma harness soketten başlamak istedim ve bugün soket arayışına girdim karaköy abed han,karaköy pasajı ve selanik pasajlarını bildiğim için oralara baktım ama sadece selanik pasajında bir dükkanda bulabildim dükkan sahibine resmini gösterdim kac pin diye sordu 28×2 sıra 56 pin dedim kaç tane istediğimi sordu ucuz 8,10 tl lik bir şey olduğunu düşünerekten 2 tane istedim malzeme çekmecesini açtı ve 2 tane verdi tanesine 23 tl 2 si 56 tl deyince 1 tanesini bıraktım çekmecede 4 veya 5 tane vardı bunlar son bir daha getirmicem dedi biraz pahalı olduğunu düşünerekten acaba satıcı beni kazıkladımı diye kafamda kurmaya başladım ve ordan eve dönmek için kadıköy'e geçtim kadıköy'de yazıcıoğlu iş hanına girdim fiyatı kafama takıldığı için oradada araştırmaya başladım ve ne yazıkkı bulamadım ama 1. kattaki bir dükkan sahibiyle konuştum bulman zor dedi karaköy'de bir yer tarif etti orada vardır dedi bende fiyatı nedir 23 tl istediler dedim 5,6 senedir pek kullanılan bir şey olmadığını ve eski fiyatına göre 23 tl normal ama bulması zor bence al dedi,bunu yazmamın sebebi ilerde arcade olayına girip yapmak isteyen arkadaşlar ilk önce bu soketi araştırıp bulup almaları ve bir kenara koymaları yoksa amigada olduğu gibi arayıpta bulamadığımız db23 pin soket gibi olucak .ve başka çözümler aramaya yönlendiricek tabiki bu benim düşüncem arcade olayının üstadları bu işi nasıl halledeceklerini daha iyi bilir ve çözüm yaratırlar
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
kirkoryan
Ziyaretçi
|
 |
« Yanıtla #1 : Mayıs 17, 2014, 20:34:09 ÖS » |
|
Bu arada 250 tl ye mvs slot var bir tane fiyat nasıl iyimidir unibios 3.0 var uzerinde
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
wizofwor
|
 |
« Yanıtla #2 : Mayıs 17, 2014, 21:09:51 ÖS » |
|
Acelen yoksa tanesi 1-2 dolardan alırdın çinli kardeşlerimizden. Nasıl olsa joystickleri de ordan alacaksın. Supergun mı yapacaksın? Yoksa sadece harness mı?
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
yavuzg
|
 |
« Yanıtla #3 : Mayıs 17, 2014, 22:29:40 ÖS » |
|
Bana sorsaydın ya. Jamma soketler benim evde birbirini ...  Neyse, Konya sokaktan 4-5 tl ye alıyorum ben. 23 tl diyen adam da alsın o soketi bi tarafına ...
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
kirkoryan
Ziyaretçi
|
 |
« Yanıtla #4 : Mayıs 17, 2014, 22:31:00 ÖS » |
|
Acelen yoksa tanesi 1-2 dolardan alırdın çinli kardeşlerimizden. Nasıl olsa joystickleri de ordan alacaksın. Supergun mı yapacaksın? Yoksa sadece harness mı?
Wizofwor o kısıma karar veremedim henüz supergun yapmak daha iyi gibi çünkü ben kabin yapmadan taşınabilir bir şey yapmak istiyorum dediğim gibi çok fazla bir bilgimde yok şu anda araştırma aşamasındayım ama forumda bu işlerin ustası arkadaşlardan bol bol yardım isticem bilgilerinizi paylaşır yardımlarınızı esirgemezseniz çok mutlu olurum
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
kirkoryan
Ziyaretçi
|
 |
« Yanıtla #5 : Mayıs 17, 2014, 22:32:41 ÖS » |
|
Bana sorsaydın ya. Jamma soketler benim evde birbirini ...  Neyse, Konya sokaktan 4-5 tl ye alıyorum ben. 23 tl diyen adam da alsın o soketi bi tarafına ... Ya ne bileyim Yavuz hocam bazen bazı şeylerde çok acele ediyorum buda yine o aceleci olmamdan kaynaklandı almış bulunduk bir kere
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
yavuzg
|
 |
« Yanıtla #6 : Mayıs 17, 2014, 22:58:55 ÖS » |
|
olsun, hevesini ve heyecanını anlıyabiliyorum. bazen ben de "konu kapansın" diye elimin altında hazır bulduğumu alırım...
yine de sabır önemli. özellikle arcade malzemeleri yurtdışından getirtmeye başladığında...
araştırmaya okumaya devam. onun dışında kafana takılan soruları sorabilirsin, herkez yardımcı olur...
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
kirkoryan
Ziyaretçi
|
 |
« Yanıtla #7 : Mayıs 17, 2014, 23:49:57 ÖS » |
|
olsun, hevesini ve heyecanını anlıyabiliyorum. bazen ben de "konu kapansın" diye elimin altında hazır bulduğumu alırım...
yine de sabır önemli. özellikle arcade malzemeleri yurtdışından getirtmeye başladığında...
araştırmaya okumaya devam. onun dışında kafana takılan soruları sorabilirsin, herkez yardımcı olur...
Teşekkür ederim sizin desteğinizide aldıktan sonra sıkıntısız bir şekilde bu işlerin üstesinden geleceğime inanıyorum Evet joystick ve butonları aliexpress ten sipariş vermeyi düşünüyorum ama şu anda değil bir süre sonra yanlış hatırlamıyorsam wizofwor da amiga 500 bartop projesinde yurtdışından sipariş vermişti en uygun fiyat çinlilerde
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
mesa
|
 |
« Yanıtla #8 : Mayıs 18, 2014, 21:19:07 ÖS » |
|
slm kolay gelsın ıstersen ben sana gondereyım para ıstemez kargo yu odersın ama gelecek hafta gece vardıyasında postalayabılırım
|
|
|
|
|
Logged
|
Ps1 ps2 wii xbox 360 arcade kabin
|
|
|
|
kirkoryan
Ziyaretçi
|
 |
« Yanıtla #9 : Mayıs 18, 2014, 21:34:13 ÖS » |
|
slm kolay gelsın ıstersen ben sana gondereyım para ıstemez kargo yu odersın ama gelecek hafta gece vardıyasında postalayabılırım
Merhaba mesa sanırım jamma soketten bahsediyorsun dün almış bulundum 1tane yardımseverliğin için teşekkür ederim
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
mesa
|
 |
« Yanıtla #10 : Mayıs 18, 2014, 22:17:44 ÖS » |
|
ok problem degıl kardesım ARCADE KARDESLIGI
|
|
|
|
|
Logged
|
Ps1 ps2 wii xbox 360 arcade kabin
|
|
|
|
g 600
|
 |
« Yanıtla #11 : Mayıs 19, 2014, 09:57:42 ÖÖ » |
|
bana gönderebilirsiniz, mvs board buldum ama denemek için elimde soketten yok 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
g 600
|
 |
« Yanıtla #12 : Mayıs 19, 2014, 10:41:18 ÖÖ » |
|
tamam teşekkürler 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
mesa
|
 |
« Yanıtla #13 : Mayıs 19, 2014, 10:43:26 ÖÖ » |
|
tamam teþekkürler  Ne demek arcadeciler cogalsin biraz
|
|
|
|
|
Logged
|
Ps1 ps2 wii xbox 360 arcade kabin
|
|
|
|
kirkoryan
Ziyaretçi
|
 |
« Yanıtla #14 : Mayıs 22, 2014, 15:23:07 ÖS » |
|
Selam diyelim arcade kabin yaptık 19"philips crt vga monitör kullanabilir miyiz? Resimdeki özellikler uyumlu mudur?
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|