|
AmigaFUN
|
 |
« : Ekim 23, 2014, 16:08:20 ÖS » |
|
ACA500 hakkında toparlayacağımız bilgileri buradan paylaşalım. Benimkisi bugün geldi. 
|
|
|
|
« Son Düzenleme: Ekim 23, 2014, 22:24:01 ÖS Gönderen: AmigaFUN »
|
Logged
|
AmigaAmigaAmiga
|
|
|
|
amigateknik
|
 |
« Yanıtla #1 : Ekim 23, 2014, 16:10:04 ÖS » |
|
hayırlı olsun
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
hasimayaz
Ziyaretçi
|
 |
« Yanıtla #2 : Ekim 23, 2014, 16:12:22 ÖS » |
|
Senin eski aca 1220 ile çalışır mı? Sen bunun cevabını ver önce  firmware upgrade falan gerekir mi? Gerekirse biz yapabiliyormuyuz?
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
AmigaFUN
|
 |
« Yanıtla #3 : Ekim 23, 2014, 17:58:55 ÖS » |
|
Sağol Şafak. Bu arada Alfaram 2MB senin ilgi ve alakanı bekliyor. Haşim Muhtemelen firmware upgrade isteyecektir. Çünkü onu ben ilk çıktığında getirtmiştim. Belli tarih öncesi ACA1220 ler çalışmıyormuş. Sen de alacaksan ama once denemek istersen gonder denerim 
|
|
|
|
« Son Düzenleme: Ekim 23, 2014, 18:36:57 ÖS Gönderen: AmigaFUN »
|
Logged
|
AmigaAmigaAmiga
|
|
|
|
ibo1973
|
 |
« Yanıtla #4 : Ekim 23, 2014, 18:04:23 ÖS » |
|
üzerindeki cf cart girişleri ne işe yarıyor ?
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
BlitzBasic
|
 |
« Yanıtla #5 : Ekim 23, 2014, 18:07:45 ÖS » |
|
FW upgrade bence gerekmez yeni aldı(ilk çıkan modeller için geçirlidir yazıyor sitesinde), A500 ntsc değilse yürü kulum kim tutar seni  Ufak bir demo çekip koyarsın artık AmigaFUN 
|
|
|
|
|
Logged
|
A500|ACA500Plus42Mhz8MB|GoTeK|IndivisionECS|OS3.1 ZX Spectrum 48K, 48KPlus | Amstrad CPC6128
|
|
|
|
Simon (Özay Turay)
|
 |
« Yanıtla #6 : Ekim 23, 2014, 18:26:15 ÖS » |
|
üzerindeki cf cart girişleri ne işe yarıyor ?
Birisi boot diski olarak Amiga formatlı CF kartları kullanmak için, diğeri de Fat95 ile transfer amaçlı Fat32 formatlı CF kartları kullanmak için. Ancak Transfer diski için hot-swap desteği yok, yani cihazı kapatmadan çıkaramıyorsun kartı.
|
|
|
|
|
Logged
|
https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.comRetro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200 Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
|
|
|
|
Gökçe Bozkurt
|
 |
« Yanıtla #7 : Ekim 23, 2014, 19:06:51 ÖS » |
|
Benimki geleli 10 gün oldu ama daha takmaya fırsatım olmadı. Epey de olmayacak galiba 
|
|
|
|
|
Logged
|
A4000|FastlaneZ3|RetinaZ3|Tandem Ide|CF  A2000|G-Force 040/33|Cybervision64-3D|A2000|Mobo|GVP HX-2000-II|Supra 8Mb A2000|Mobo|8Up!6Mb A1200|PPC 040/25/200|Mediator Sx|Vodoo4500|256MbA1200|Hawk 8Mb|CF A1200|Mobo|Elbox 4Mb A600|ACA030|Indivision ECS|A604|CF A600|Mobo|A
|
|
|
|
hasimayaz
Ziyaretçi
|
 |
« Yanıtla #8 : Ekim 23, 2014, 20:10:43 ÖS » |
|
Büyük ihtimalle bende bir tane alacağım. Kmtech (kevin) dan baya bir alışveriş yaptım. Once onların acısı bir çıksın.  En büyük endişem, bendeki a500 ilk seri üretimlerden. Sanırım önce bir ks upgrade yapmam gerekecek.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
ibo1973
|
 |
« Yanıtla #9 : Ekim 23, 2014, 20:20:25 ÖS » |
|
sanırım soldaki cf kart yuvası hotswap destekliyor kıt ingilizcem ile bu videoyu http://www.youtube.com/v/Al9L-xBe1KY&rel=0 izledim yanlış anlamadı isem soldaki dosya transferi için konulan hotswap destekliyor. neyse bence güzel bir kart nostaljik olması açısından amiga 500 de olması ayrıca güzel ancak kartın dışarıda kalması bence çok kötü olmuş hem çirkin görünüyor hemde el altında muafazasız olması çabuk bozulmasına sebeb olur sanırım. kazalara açık davetiye gibi olmuş keşke içine takılan bir sistem yapsaymışlar. diğer bir eksik tarafı gene bence çok lazım değil ama hızı düşük yapmışlar basit bir pic(mikro kontroler bile 50 mhz lere hatta üstüne çıkıyor) bu 14 mhz ler seviyesinde.
|
|
|
|
« Son Düzenleme: Ekim 23, 2014, 23:20:51 ÖS Gönderen: ibo1973 »
|
Logged
|
|
|
|
|
LW3D
|
 |
« Yanıtla #10 : Ekim 23, 2014, 21:04:26 ÖS » |
|
güzel bir kart...işçilik, görünüm çok güzel...umarım memnun kalırsın...Ama cihazın dışında böyle bir kart bana hiç hoş gelmiyor...
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
fakcakaya
|
 |
« Yanıtla #11 : Ekim 23, 2014, 21:22:16 ÖS » |
|
hayırlı olsun? 3.1 romlu mu geliyor kart?menüleri kullanımı biraz daha bilgi verebilirmisiniz...
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Gökçe Bozkurt
|
 |
« Yanıtla #12 : Ekim 23, 2014, 21:27:32 ÖS » |
|
Dış koruma kabı minimig gibi şeffaf olarak vesali.de de satılıyor
|
|
|
|
|
Logged
|
A4000|FastlaneZ3|RetinaZ3|Tandem Ide|CF  A2000|G-Force 040/33|Cybervision64-3D|A2000|Mobo|GVP HX-2000-II|Supra 8Mb A2000|Mobo|8Up!6Mb A1200|PPC 040/25/200|Mediator Sx|Vodoo4500|256MbA1200|Hawk 8Mb|CF A1200|Mobo|Elbox 4Mb A600|ACA030|Indivision ECS|A604|CF A600|Mobo|A
|
|
|
|
Gökçe Bozkurt
|
 |
« Yanıtla #13 : Ekim 23, 2014, 21:28:07 ÖS » |
|
hem 1.3 hem 3.1 rom var üzerinde seçmek size kalmış
|
|
|
|
|
Logged
|
A4000|FastlaneZ3|RetinaZ3|Tandem Ide|CF  A2000|G-Force 040/33|Cybervision64-3D|A2000|Mobo|GVP HX-2000-II|Supra 8Mb A2000|Mobo|8Up!6Mb A1200|PPC 040/25/200|Mediator Sx|Vodoo4500|256MbA1200|Hawk 8Mb|CF A1200|Mobo|Elbox 4Mb A600|ACA030|Indivision ECS|A604|CF A600|Mobo|A
|
|
|
|
ibo1973
|
 |
« Yanıtla #14 : Ekim 23, 2014, 21:35:06 ÖS » |
|
hem 1.3 hem 3.1 rom var üzerinde seçmek size kalmış
baktımda tipsiz köşeli ve fiyatı yüksek anlamsız bir kutu bence olması gereken amiga 500 ün renginde ve şeklinde bir kutu idi ozaman o para belki verilebilirdi belki. http://www.vesalia.de/e_aca500enclosure.htm
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|