Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: 1 [2] 3 4   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: ACA1233/40 ve zafer  (Okunma Sayısı 25600 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
wizofwor
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 4.785


Gosub ile gidilen yerden goto ile dönen adam


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #15 : Kasım 18, 2014, 11:27:50 ÖÖ »

Amiga600'ü rahat bırakalım lütfen Kahkaha

İlk Amigam 600'dü. O zamanlar öyle denk gelmişti. Özellikle istediğimden değil, PC'ye geçen bir arkadaştan ucuza denk geldiği için 600 almıştım. O zamanlar bayağı sorunlu bir cihazdı. Alanlar hep bin pişman. İki oyundan biri çalışmazdı. Kimse relokick'ten filan da bahsetmemişti. Harddisk, 2MB chipram falan büyük nimetmiş kıymetini çok sonraları anladım. Oyunların HD kurulumu yoktu zaten. Bir tek UFO kurabilmiştim. Bir de DPaint vardı harddiskimde. Ram'in kıymetini de çok sonraları A600'den bildiğim oyunları A500'de deneyimlediğinde farkettim. Kiminin müziği çalmıyor, kiminin efektleri çıkmıyor. Velhasıl çirkin ördek yavrusu gibi sonradan açıldı A600.
Logged

AmigaMania
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 517


Guru Meditation


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #16 : Kasım 18, 2014, 11:32:56 ÖÖ »

Amiga600'ü rahat bırakalım lütfen Kahkaha

İlk Amigam 600'dü. O zamanlar öyle denk gelmişti. Özellikle istediğimden değil, PC'ye geçen bir arkadaştan ucuza denk geldiği için 600 almıştım. O zamanlar bayağı sorunlu bir cihazdı. Alanlar hep bin pişman. İki oyundan biri çalışmazdı. Kimse relokick'ten filan da bahsetmemişti. Harddisk, 2MB chipram falan büyük nimetmiş kıymetini çok sonraları anladım. Oyunların HD kurulumu yoktu zaten. Bir tek UFO kurabilmiştim. Bir de DPaint vardı harddiskimde. Ram'in kıymetini de çok sonraları A600'den bildiğim oyunları A500'de deneyimlediğinde farkettim. Kiminin müziği çalmıyor, kiminin efektleri çıkmıyor. Velhasıl çirkin ördek yavrusu gibi sonradan açıldı A600.

Commodore 64'ten sonra C128 sonra da A500 almıştım. Grafik, müzik uçurmuştu beni. A600'e karşı hep ön yargılıydım. A500'den sonra hep bir A1200'üm olsun istemiştim ama o da yıllar sonra mümkün olabildi. Ama şimdi A600'de şirin görünüyor gözüme
Logged

C= Commodore Amiga 4000D/060 RTG
C= Commodore A1200/060
emarti
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.590


Only Amiga Makes It Possible █


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #17 : Kasım 18, 2014, 12:36:54 ÖS »

Amiga600'ü rahat bırakalım lütfen Kahkaha

İlk Amigam 600'dü. O zamanlar öyle denk gelmişti. Özellikle istediğimden değil, PC'ye geçen bir arkadaştan ucuza denk geldiği için 600 almıştım. O zamanlar bayağı sorunlu bir cihazdı. Alanlar hep bin pişman. İki oyundan biri çalışmazdı. Kimse relokick'ten filan da bahsetmemişti. Harddisk, 2MB chipram falan büyük nimetmiş kıymetini çok sonraları anladım. Oyunların HD kurulumu yoktu zaten. Bir tek UFO kurabilmiştim. Bir de DPaint vardı harddiskimde. Ram'in kıymetini de çok sonraları A600'den bildiğim oyunları A500'de deneyimlediğinde farkettim. Kiminin müziği çalmıyor, kiminin efektleri çıkmıyor. Velhasıl çirkin ördek yavrusu gibi sonradan açıldı A600.

Commodore 64'ten sonra C128 sonra da A500 almıştım. Grafik, müzik uçurmuştu beni. A600'e karşı hep ön yargılıydım. A500'den sonra hep bir A1200'üm olsun istemiştim ama o da yıllar sonra mümkün olabildi. Ama şimdi A600'de şirin görünüyor gözüme

Retro büle bişey şimdi şirin görünür aslında kafana girdi bi kere farkında değilsin. Sonra ara ara yoklar seni bir bakmışsın elinde ve sana bakıyor

Logged

https://github.com/emartisoft My GitHUB | http://csdb.dk/scener/?id=26786 My CSDB | https://c64kernal.com Genesis

READY.
SYS(64767): EMARTI
emarti
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.590


Only Amiga Makes It Possible █


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #18 : Kasım 18, 2014, 12:38:03 ÖS »

@AmigaMania OS3.9 sonrasında BoingBag Updatelerini kuracak mısın?
Logged

https://github.com/emartisoft My GitHUB | http://csdb.dk/scener/?id=26786 My CSDB | https://c64kernal.com Genesis

READY.
SYS(64767): EMARTI
Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #19 : Kasım 18, 2014, 12:41:46 ÖS »

Retro büle bişey şimdi şirin görünür aslında kafana girdi bi kere farkında değilsin. Sonra ara ara yoklar seni bir bakmışsın elinde ve sana bakıyor

Çok güzel tespit.
Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
AmigaMania
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 517


Guru Meditation


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #20 : Kasım 18, 2014, 12:47:33 ÖS »

@AmigaMania OS3.9 sonrasında BoingBag Updatelerini kuracak mısın?

Kanıma girdin direk AmiKit kuracağım bu akşam. Umarım 3COM ethernet çalışır da kafam rahat eder
Logged

C= Commodore Amiga 4000D/060 RTG
C= Commodore A1200/060
AmigaMania
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 517


Guru Meditation


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #21 : Kasım 18, 2014, 12:47:51 ÖS »

Retro büle bişey şimdi şirin görünür aslında kafana girdi bi kere farkında değilsin. Sonra ara ara yoklar seni bir bakmışsın elinde ve sana bakıyor
Çok güzel tespit.

Evet güzel...
Logged

C= Commodore Amiga 4000D/060 RTG
C= Commodore A1200/060
AmigaMania
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 517


Guru Meditation


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #22 : Kasım 18, 2014, 12:48:49 ÖS »

Ha çalıştıramazsam artık koskoca forumda bana bir ethernet kart ya da Wi-Fi PCMCIA kart bulmak işi de siz dostlara düşecek Kahkaha
Logged

C= Commodore Amiga 4000D/060 RTG
C= Commodore A1200/060
wolfiem
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.275


May the source be with you!


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #23 : Kasım 18, 2014, 14:37:50 ÖS »

Retro büle bişey şimdi şirin görünür aslında kafana girdi bi kere farkında değilsin. Sonra ara ara yoklar seni bir bakmışsın elinde ve sana bakıyor

Duygularımı çok güzel tasvir etmişsin Kahkaha
Logged

Commodore & Amiga & Amstrad & Retro Macintosh Fan
k2.bbs.tr - Çok yakında!
emarti
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.590


Only Amiga Makes It Possible █


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #24 : Kasım 18, 2014, 18:22:30 ÖS »

Retro büle bişey şimdi şirin görünür aslında kafana girdi bi kere farkında değilsin. Sonra ara ara yoklar seni bir bakmışsın elinde ve sana bakıyor

Duygularımı çok güzel tasvir etmişsin Kahkaha

Bağımlıyız zaafımız bu
« Son Düzenleme: Kasım 18, 2014, 18:25:47 ÖS Gönderen: emarti » Logged

https://github.com/emartisoft My GitHUB | http://csdb.dk/scener/?id=26786 My CSDB | https://c64kernal.com Genesis

READY.
SYS(64767): EMARTI
hasimayaz
Ziyaretçi
« Yanıtla #25 : Kasım 18, 2014, 19:13:50 ÖS »

Ha çalıştıramazsam artık koskoca forumda bana bir ethernet kart ya da Wi-Fi PCMCIA kart bulmak işi de siz dostlara düşecek Kahkaha

Orinoco gold, beyaz soketliler sorunsuz çalışıyor ve ebayde bulmak oldukça kolay.
Logged
emarti
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.590


Only Amiga Makes It Possible █


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #26 : Kasım 18, 2014, 23:07:08 ÖS »

@AmigaMania OS3.9 sonrasında BoingBag Updatelerini kuracak mısın?

Kanıma girdin direk AmiKit kuracağım bu akşam. Umarım 3COM ethernet çalışır da kafam rahat eder

Valla ben de AmigaSYS yi indirdim AmiKit  'e kıyamadım. Başka partisyona AmigaSYS'yi kurdum. 3.1 üzerine kurdum. OS3.9 üzerine olmadığından daha hızlı ama AmiKit program fazlalığı yok. Amikit OS3.9 üzerine kurulduğundan mıdır bana daha bir hoş geldi. Bu da güzel.

Farklı partisyona kurdum demiştim. HDToolBox ile partisyon boot özelliğini değiştirerek hangisini istiyorsam boot ediyorum şimdilik.
Logged

https://github.com/emartisoft My GitHUB | http://csdb.dk/scener/?id=26786 My CSDB | https://c64kernal.com Genesis

READY.
SYS(64767): EMARTI
AmigaMania
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 517


Guru Meditation


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #27 : Kasım 19, 2014, 10:12:26 ÖÖ »

@AmigaMania OS3.9 sonrasında BoingBag Updatelerini kuracak mısın?

Kanıma girdin direk AmiKit kuracağım bu akşam. Umarım 3COM ethernet çalışır da kafam rahat eder

Valla ben de AmigaSYS yi indirdim AmiKit  'e kıyamadım. Başka partisyona AmigaSYS'yi kurdum. 3.1 üzerine kurdum. OS3.9 üzerine olmadığından daha hızlı ama AmiKit program fazlalığı yok. Amikit OS3.9 üzerine kurulduğundan mıdır bana daha bir hoş geldi. Bu da güzel.

Farklı partisyona kurdum demiştim. HDToolBox ile partisyon boot özelliğini değiştirerek hangisini istiyorsam boot ediyorum şimdilik.


AmiKit kurdum dün gece ama makineyi çok kastı. Sanırım PPC kartlı Amiga'lar için biçilmiş kaftan. Çözünürlük konusunda çok sıkıntı yaşadım 1084S'in kaldırabileceği modda (Pal Low Res) ikonlar kocaman ve bir pencere açtığında ekranı tamamen kaplıyor cursor tuşlarını kullanmak zorunda kalıyorsun. Interlaced modlarda da çok yoğun titreme var. Bu akşam ClassisWB 3.9'u kuracağım. Sonuçları yine yaplaşırım. Bu arada benim 3COM ethernet sanırım sizlere ömür. AmiKit ile de çalıştıramadım.
Logged

C= Commodore Amiga 4000D/060 RTG
C= Commodore A1200/060
BlitzBasic
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.247



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #28 : Kasım 19, 2014, 10:15:57 ÖÖ »

1084s ile gözlerine yazık edersin, Scart2HDMI olayına gir bence sende

Eğer monitörünün HDMI girişi yoksa Scart2HDMI -> HDMI2VGA da oluyor.

Interlaced'de titreme vs. yapmıyor.
Logged

A500|ACA500Plus42Mhz8MB|GoTeK|IndivisionECS|OS3.1
ZX Spectrum 48K, 48KPlus | Amstrad CPC6128
AmigaMania
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 517


Guru Meditation


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #29 : Kasım 19, 2014, 10:40:44 ÖÖ »

@BlitzBasic Bu ara çok masrafım oldu bilahare deneyeceğim yollardan
Logged

C= Commodore Amiga 4000D/060 RTG
C= Commodore A1200/060
Sayfa: 1 [2] 3 4   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: